پیامک و متن ادبی تبریک روز تعاون ۱۴۰۰ + عکس نوشته پروفایل روز تعاون مبارک

0

تبریک روز تعاون ۱۴۰۰، ۱۳ شهریور روز تعاون مبارک. به همین مناسبت، ما امروز برای شما، مجموعه از جدیدترین متن های جدید، عکس پروفایل و عکس نوشته های جدید ویژه روز ملی تعاون ۱۴۰۰ برای تبریک روز تعاون (رسمی ، ادبی ، اس ام اس ، اداری) به اهالی وزرات تعاون و کارمندان و همکاران و خانواده و مدیران و کارکنان شرکتهای تعاونی قرار داده ایم. شما می توانید از این عکس نوشته ها به عنوان عکس پروفایل خود در شبکه های اجتماعی استفاده کنید. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید.

پیامک و متن ادبی تبریک روز تعاون 1400 + عکس نوشته پروفایل روز تعاون مبارک

پیامک و متن تبریک روز تعاون ۱۴۰۰ به همراه عکس نوشته

عاونی ها مبشر آزادی و برابری هستند. در مکتب تعاون انتخاب راه نیکو برای زندگی بهتر برعهده افراد است. همه مختارند که با توجه به حقوق همنوعان خود روش های مطلوب را پیش بگیرند و بر رونق و اعتلای کار و زندگی خود بیفزایند و به باروری استعدادها بپردازند و با کار و کوشش و لیاقت به کسب شخصیت و اعتبار مقام شایسته و لایق خویش نایل شوند.

روز تعاون بر شما مبارک باشد

***

عکس نوشته روز تعاون 1400

***

با ارج نهادن به زحمات و تلاش های این اقشار زحمتکش ، فرا رسیدن تعاون و روز تعاون را تبریک عرض نموده و سلامتی ، سعادت و توفیقات را برای این عزیزان و خانواده های محترمشان از خداوند منان مسالت می نمایم.

***

عکس پروفایل روز تعاون 1400

***

تعاونیها وسیع ترین شبکه اشتراک و دخالت حقیقی مردم در کارهاست.

روز تعاون بر شما مبارک باشد

عکس پروفایل و استوری تبریک روز تعاون

عکس پروفایل روز تعاون 1400

***

سیزدهم شهریور ،روز تعاون که تجلی گر احیای ارزش های مبتنی بر همبستگی و مشارکت اجتماعی می باشد را محضر تمامی فعالان این عرصه تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون تمامی کارگزاران صدیق را در پیشبرد اهداف و آرمان های انسانی از خداوند سبحان مسئلت می نماییم.

اس ام اس هفته تعاون مبارک

عکس نوشته روز تعاون 1400

***

روز تعاون به تمامی تعاونگران میهن اسلامی تبریک و تهنیت باد.

***

عکس پروفایل روز تعاون 1400

***

به نوبه خود روز تعاون را به تمامی تعاونگران میهن اسلامی تبریک و تهنیت می گویم و از خداوند منان آرزوی شکوفایی اقتصادی را در بخش تعاون کشور دارم روز تعاون و شروع هفته تعاون بر شما مبارک باشد.

***

عکس نوشته روز تعاون 1400

***

برای همگی تعاونگران ایرانی

آرزوی سربلندی و موفقیت در سطح ملی،

منطقه ای و بین المللی را دارم.

روز تعاون و شروع هفته تعاون بر شما

تلاش گران عرصه اقتصاد مبارک

***

عکس نوشته روز تعاون 1400

***

روز تعاون که تجلی گر احیای ارزش های مبتنی بر همبستگی و مشارکت اجتماعی می باشد را محضر تمامی فعالان این عرصه تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون تمامی کارگزاران صدیق را در پیشبرد اهداف و آرمان های انسانی از خداوند سبحان مسئلت می نماییم.

روز تعاون و شروع هفته تعاون مبارک

***

عکس نوشته روز تعاون 1400

با ما همراه باشید.

نظرات