زمان پخش و تکرار سریال جلال ۲ از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱ + روزهای پخش

0

زمان پخش سریال جلال ۲ : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال جلال ۲ برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال جلال 2

این سریال به نویسندگی و کارگردانی حسن نجفی و تهیه کنندگی علیرضا جلالی محصول سال ۱۳۹۹ در ژانر اجتماعی،خانوادگی و درام است. این مجموعه قرار شده مجدد از ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم به جای فصل اول آن پخش شود. این مجموعه در امتداد فصل قبلی خود ساخته و پخش می شود و همانند فصل قبلی خود جذاب و مهیج است. پیشنهاد می کنیم حنما این مجموعه را دوباره ببینید. ناگفته نماند این سریال  سه مقطع تاریخی را به تصویر می‌کشد: قبل از انقلاب، انقلاب و جنگ تحمیلی. به همین دلیل هم فصل دوم سریال جلال لوکشین‌های زیادی داشته و فیلمبرداری آن در ۲۳۰ لوکیشن مختلف انجام شده است.

از جمله هنرمندان این مجموعه می توان به عمار تفتی،حمیرا ریاضی،هادی افتخارزاده،همایون ارشادی،رضا آبپاک،سنا پورسعیدی،جواد قامتی،صدرا راعی،مهران آتشزای،علیرضا مهران،صدرالدین صدرایی و… اشاره کرد.

در خلاصه داستان آمده جلال در واقعه ۲۲ بهمن از ناحیه پا تیر خورده و مجروح می شود. او به همراه خانواده خود به تهران می گریزد. ارتشبد شفقت دستور تجسس و دستگیری متهمین را صادر می کند. جلال در تهران متوجه موضوع شده و در خانه های امن از دست ساواک می گریزد و…

زمان پخش سریال جلال 2

ساعت تکرار و زمان پخش سریال جلال ۲ از شبکه آی فیلم

این سریال ۲۶ قسمتی هرشب از ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ هرشب ساعت ۲۲ و تکرار آن روز بعد ساعت ۶ بامداد و ۱۴ صبح از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از یگر هنرمندان می توان به شهرام عبدلی،شیوا خسرومهر،عباس سرودی،هاشم چاوشی،شهرام خزرایی،محمد برسوزیان،مهدی فقیه،علی عطایی حور،راند تمیمی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات