ماجرای فوت عسل بدیعی به علت قصور پزشکی چیست

3

ماجرای فوت عسل بدیعی به علت قصور پزشکی چیست

ماجرای فوت عسل بدیعی به خاطر اشتباه و قصور پزشکی چیست و چرا عسل بدیعی فوت کرد، افشاگری رضا داودنژاد، در برنامه تلویزیونی محاکات در نوروز ۱۴۰۰ را بخوانید که گفت عسل بدیعی به علت قصور پزشکی فوت کرد و شایعات منتشر شده درباره این بازیگر صحت نداشت.

ماجرای فوت عسل بدیعی به علت قصور پزشکی چیست چرا عسل بدیعی فوت کرد

به گزارش حرف تازه: رضا داودنژاد مهمان برنامه محاکات در نوروز ۱۴۰۰ شد و درباره درگذشت و فوت عسل بدیعی که خواهر همسرش است، رک و روشن صحبت کرد. او در این‌باره گفت: عسل بدیعی، به‌خاطر قصورپزشکی فوت کرد ولی کلی شایعه ساختند درباره دلایل مرگش. همه شایعاتی که درباره مرگ عسل بدیعی ساختند، دروغ بود. عسل بدیعی به خاطر اشتباه پزشکی فوت شد و این مساله از نظر حقوقی هم اثبات شد

رضا داودنژاد، بازیگر سینما و تلویزیون، هم زمان با سالگرد فوت و درگذشت عسل بدیعی در ۱۲ فروردین ۱۳۹۲، از حقاق جدید درگذشت این بازیگر و احتمال ساخت فیلم زندگی او گفت.

رضا داوودنژاد و همسرش (خواهر عسل بدیعی)

صحبت های رضا داوودنژاد درباره فوت عسل بدیعی در برنامه محاکات

گفتنی است که این بازیگر، فروردین ۱۳۹۲، در بیمارستان لقمان تهران ،دچار مرگ مغزی و هفت عضو بدنش اهدا شد

رضا داودنژاد، در برنامه تلویزیونی محاکات در این‌باره گفت: من به علتر عمل غیر اصولی بای پس لاغری، گرفتار پیوند کبد شدم و چند سال بعد، درست قبل از یک عمل جراحی دیگر، خواهر خانمم، عسل بدیعی جلوی چشمان مان فوت شد و سه روز بعد عموی خانمم فوت شد و چنان بار روحی سنگینی بر من وارد شد که نگو.

علت فوت عسل بدیعی قصور پزشکی بود

این بازیگر ادامه داد: عسل بدیعی، به علت قصور پزشکی فوت کرد ولی کلی شایعه ساختند درباره دلایل مرگش. همه شایعاتی که درباره مرگ عسل بدیعی ساختند، دروغ بود. او به خاطر اشتباه پزشکی فوت شد و این مساله از نظر حقوقی هم اثبات شد.

چرا عسل بدیعی فوت کرد

اهدای اعضای عسل بدیعی

در سکانسی از فیلم بودن یا نبودن که عسل بدیعی بازی کرده بود و تاثیر پذیری آن در اهدای عضو این بازیگر بیان داشت: «عسل بدیعی، انسانی وارسته بود که قبل از خودش، سعی می‌کرد دیگران را ببیند و برای همین، این‌که خواستار پیوند اعضایش شود، چندان عجیب نبود ولی باید از حال خوش خانواده عسل بعد از اهدای اعضایش بگویم که از نظر روحی آن‌ها را بسیار آرامش داد.»

ساخت فیلم زندگی عسل بدیعی توسط پدرش علیرضا داودنژاد

او درباره احتمال ساخت فیلم زندگی عسل بدیعی توسط پدرش علیرضا داودنژاد توضیح داد: «زندگی عسل بدیعی بسیار دراماتیک است ولی به نظرم باید صبر کرد تا مدت زمانی بیشتر از فوت او و تاثیرات اهدای اعضایش بگذرد تا بشود بهتر درباره ساخت فیلمی مرتبط با ایشان به نتیجه رسید.»

عسل بدیعی در ۱۹ اردیبهشت ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته علوم تغذیه از دانشگاه آزاد اسلامی است. فریبرز عرب‌نیا همسر سابق وی بوده‌است.

وی فعالیت حرفه‌ای خود را از سینما و با فیلم بودن یا نبودن در سال ۱۳۷۵ آغاز کرد که در آن سکانس اهدا عضو بود. او همسر سابق فریبرز عرب نیا بازیگر بود یک پسر نیز به نام جانیار دارد.

همچنین بخوانید: بیوگرافی و عکس های فریبرز عرب نیا بازیگر 

تاریخ و توضیحات کامل درباره مرگ عسل بدیعی و مراسم تشییع

وی در تاریخ ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ به حالت کما رفت و پس از انتقال به بیمارستان لقمان در روز ۱۲ فروردین (۱ آوریل ۲۰۱۳) دچار مرگ مغزی شد، در گزارش‌های اولیه خبرگزاری‌ها در مورد علت مرگ به مواردی همچون مسمومیت شدید دارویی، ایست قلبی و مشکلات تنفسی اشاره شده بود.
در واکنش به این اخبار رضا داوودنژاد همسر خواهر عسل بدیعی، مسمومیت دارویی را شایعه دانست و مشکل قلبی ناشی از دشواری تنفسی و در نهایت مرگ مغزی را سبب مرگ وی اعلام کرد.

عکس مزار عسل بدیعی

ماجرای فوت عسل بدیعی به علت قصور پزشکی چیست چرا عسل بدیعی فوت کرد

در نهایت در روز ۱۳ فروردین پزشک وی علت مرگ مغزی را پارگی عروق مغزی و به دنبال آن خونریزی مغزی و ایست تنفسی عنوان کرد. دکتر سهرابی اعلام کرد که پس از بررسی‌های پزشکی، مشخص شده ضایعه نخاعی در پشت گردن باعث مرگ مغزی وی گردیده‌است

بنابر گفته رضا داودنژاد ریه، قلب، دو کلیه و کبد وی در طی روزهای ۱۴ و ۱۵ فروردین به بیماران نیازمند پیوند زده شد. پیکر عسل بدیعی هجده فروردین از روبه‌روی تالار وحدت به سمت بهشت زهرا تشییع شد و در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد.

گفتنی است که برنامه تلویزیونی محاکات به کارگردانی مریم نوابی‌نژاد و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی، حوالی ساعت ۲۳ از شبکه ۲ روی آنتن می‌رود.

3 دیدگاه در “ماجرای فوت عسل بدیعی به علت قصور پزشکی چیست

  1. ناشناس گفت:

    خدا رحمتت کنه عسل بانو روحش شاد و یادش گرامی

  2. ایما شهابیان گفت:

    روحش شاد

  3. Eli گفت:

    ولی واقعا افرین بهش جون هفت نفر کم نیستا

نظرات