ماجرا و جزئیات خبر مهاجرت رضا صادقی با یک استوری در اینستاگرام + عکس

1

ماجرا و جزئیات خبر مهاجرت رضا صادقی با یک استوری در اینستاگرام +کشور مقصد مهاجرت رضا صادقی آیا رضا صادقی از ایران میرود؟ و علت مهاجرت رضا صادقی چیست و به کدام کشور مهاجرت خواهد کرد

رضا صادقی مهاجرتش از ایران را تایید شد و با انتشار پست اینستاگرامی تیکه دار نوشت : از یه جا به بعد، دیگه فقط چمدونت می مونه و بلیط… به اونی که منتظر فرصت میشینه تا روحت رو لگد کنه، تا تمام کثافت افکارش رو روت بالا بیاره.

ماجرا و جزئیات خبر مهاجرت رضا صادقی با یک استوری در اینستاگرام

علت مهاجرت ناگهانی رضا صادقی از ایران چه بود؟ + استوری تیکه دار خداحافظی

مدتی پیش خبر جلای وطن رضاصادقی از ایران در شبکه های اجتماعی منتشر شد و حالا این خواننده با انتشار استوری خبر مهاجرتش را تایید کرده و نوشت: از یه جا به بعد، دیگه فقط چمدونت می مونه و بلیط…

به اونی که منتظر فرصت میشینه تا روحت رو لگد کنه، تا تمام کثافت افکارش رو روت بالا بیاره.

اونی که دنبال بهانه است تا هرچی، هرجا جرات نکرد بگه رو به تو بگه و اگر جوابشو بدی میگن از تو بعیده نمیگن هموطن.

من وطنم رو در خودم می کارم و با خودم میبرمش…

ماجرای مهاجرت رضا صادقی از ایران چه بود؟

ماجرای مهاجرت رضا صادقی از ایران

متن استوری رضا صادقی بویی از مهاجرت دارد و گویا تصمیم گرفته مانند دیگر چهره های هنری خارج نشین شود، مانند سینا سرلک و محسن یگانه و …که به تازگی از ایران رفتند تا در دور از وطن زندگی کنند و فعالیت هنری خود را برای ایرانیان خارج نشین ادامه دهند. البته هنر مرز و بوم نمی شناسد و هر کجای دنیا که باشی طرفداران واقعی تو را خواهند بافت و هنرت را دنبال میکنند.

هنوز علت دقیق مهاجرت این خواننده مشخص نیست و او توضیحی واضح درباره علت رفتنش از ایران را نگفته و پیشتر درباره طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی گه گقته بود: اونی که با طرح صیانت موافق هست، اعتقاد شه و باید بهش احترام گذاشت، یاد بگیریم که مخالف ما الزاما دشمن ما نیست، فقط هم‌عقیده نیستیم ، مورد حمله و انتقاد از سوی کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت و در واکشن نوشت: این توهین‌ها فقط به خاطر اینه که تحمل عقاید هم رو نداریم… به نظرتون اینها دلایل خوبی نیست واسه رفتن؟

بیوگرافی مختصر:

رضا صادقی، (زادهٔ ۲۵ مرداد ۱۳۵۸ در بندرعباس) خواننده سبک پاپ، آهنگساز، ترانه‌سرا و تنظیم‌کننده است.رضا صادقی در بیشتر آثارش، ترانه‌سرایی و آهنگ‌سازی به عهدهٔ خودش بوده‌است، و در اشعار بندری‌اش از سروده‌های ابراهیم منصفی و محمدعلی قویدل استفاده کرده‌است.

اصالت وی از روستای کریان از توابع شهرستان میناب در استان هرمزگان است. او در ۲۵ مرداد ۱۳۵۸ در محله شیر اول بندرعباس به دنیا آمد.

او در ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ با دختری ایرانی ساکن آلمان عقد و یک سال بعد درسال ۱۳۹۱ ازدواج کرد. این دو، ۲ دختر به نام‌های تیارا (زادهٔ بهمن ۱۳۹۲) و ویانا (زادهٔ خرداد ۱۳۹۶) دارند.

1 دیدگاه در “ماجرا و جزئیات خبر مهاجرت رضا صادقی با یک استوری در اینستاگرام + عکس

  1. سروش گفت:

    دوست عزیز محسن یگانه توی ایران و همین مرز بوم و تا آخر هم همینجا میمونه من نمی‌دونم چرا هر چیزی میشه پای محسن یگانه بنده خدا باید تو داستان باشه یکی دیگه مهاجرت کرده اسم این بنده خدا رو هم میچسبونید خب خبر زرد چرا منتشر میکنید

نظرات