بیوگرافی سید کاظم موسوی نماینده مجلس و همسر و فرزندانش + عکس و جنجال ها

0

بیوگرافی سید کاظم موسوی از دادگستری تا نماینده مجلس و همسرش و فرزندان + عکس ها و سوابق حجت الاسلام کاظم موسوی نماینده مجلس از حوزه علمیه تا مجلس شورای اسلامی و حواشی و جنجال های آلات موسیقی و خانواده و زندگینامه شخصی و سیاسی سید کاظم موسوی نماینده مجلس را در ادامه از این صفحه از مجله حرف تازه دانلود کنید

بیوگرافی سید کاظم موسوی نماینده مجلس و همسر و فرزندانش + عکس و جنجال ها و پیج اینستاگرام

بیوگرافی سید کاظم موسوی

حجت الاسلام سید کاظم موسوی, متولد سال ۱۳۴۷ در شهر گرمی استان اردبیل است. او روحانی و سیاستمدار و نماینده ادوار هشتم و یازدهم از حوزه انتخابیه اردبیل در مجلس شورای اسلامی مردم اردبیل نیر نمین و سرعین و مشاور وزیر دادگستری در امور ایثارگران و کارشناس ارشد سازمان بازرسی کل کشور است.

مدرک تحصیلی

او دارای تحصیلات فوق لیسانس حقوق جزا و جرم‌شناسی می باشد که با کسب ۲۸٪ آرا توانست به مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین راه یابد. او نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مجس یازدهم است

بیوگرافی سید کاظم موسوی نماینده مجلس و همسر و فرزندانش + عکس و جنجال ها

سوابق شغلی و مدیریتی

در دوره مجلس هشتم در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری عضویت داشته و در دو دوره گذشته انتخابات، به رغم راه یافتن به دور دوم در انتخابات همین حوزه، از راهیابی به مجلس بازماند.

موسوی در چهار سال گذشته به عنوان مشاور وزیر دادگستری در امور ایثارگران و کارشناس ارشد سازمان بازرسی کل کشور خدمت کرده و در این دوره از انتخابات نیز در اغلب فهرست‌های انتخاباتی اصولگرایان به عنوان نامرد انتخاباتی مورد حمایت قرار گرفت.

همچنین ببینید: بیوگرافی فاطمه مقصودی نماینده مجلس و همسر و فرزندانش +عکس و سوابق 

عکس های سید کاظم موسوی نماینده مجلس و همسر و فرزندانش + عکس و جنجال ها

سید کاظم موسوی نماینده مجلس آلات موسیقی

صحبت های سید کاظم موسوی نماینده مجلس در خصوص ممنوعیت واردات آلات موسیقی و عینک آفتابی انتقادهایی را در فضای مجازی به همراه داشت. موسوی در گفت و گویی با سایت دیده بان گفته: «ورود آلات موسیقی به کشور به صلاح نیست چون کشور ما جمهوری اسلامی است. چرا باید با وجود این همه شهدا و علمایی که داریم آلات موسیقی به کشور وارد شود؟ موضوع آلات موسیقی و لوازمی از این قبیل آنقدر مهم نیستند که ما حتی برای آن وقت و ارزی خرج کنیم. آلات موسیقی جزو کالای اساسی نیست که ما ورودش را الزامی بدانیم. اگر افرادی که به دنبال آلات موسیقی یا امیال شخصی‌خودشان هستند، می‌توانند از ایران بروند.»

او همچنین درباره ممنوعیت عینک آفتابی اظهار کرد: در خصوص ممنوعیت ورود عینک آفتابی، اگر مردم از آن استفاده پزشکی می‌کنند و توسط پزشک معالج توصیه به استفاده از آن شده است، در این مورد اشکالی ندارد. اگر یک مکانیسم در چارچوب قانون برای استفاده از عینک آفتابی تبیین شود، استفاده از آن اشکالی ندارد.

نظرات