بازیگر نقش یوسف در سریال خانه امن کیست؟ +عکس و بیوگرافی

0

اشکان هورسان بازیگر نقش یوسف در سریال خانه امن است که در ادامه به معرفی کامل اشکان هورسان و همسرش با عکس های شخصی و پیج اصلی اینستاگرام و فیلم ها و سریال های وی در مجله حرف تازه میپردازیم.

بازیگر نقش یوسف در سریال خانه امن کیست؟ +عکس و بیوگرافی

اشکان هورسان بازیگر نقش یوسف سریال خانه امن کیست

سریال خانه امن از شبکه یک سیما پخش میشود و نقش یوسف نظر مخاطبان و بینتده های سریال را به خود جلب کرده است در ادامه به معرفی کامل اشکان هورسان ایفاگر این کاراکتر می پردازیم.

اشکان هورسان متولد دهه شصت و ۳۵ ساله که از بازیگرات تئاتر محسوب میشود و از سال ها پیش وارو عرصه بازیگری شده است.

از زندگی شخصی و همسر و ازدواج اشکان هورسان اطلاعی در دست نیست

اینستاگرام اشکان هورسان

ashkan.hoorsun

وی در بیو اینستاگرامش نوشته «جنگ،جنگ تا پیروزی؛حتی اگر سنگ هم از آسمان ببارد»

بیوگرافی اشکان هورسان بازیگر نقش یوسف در سریال خانه امن

بیوگرافی بازیگر نقش یوسف در سریال خانه امن

اشکان هورسان در سریال خانه امن نقش بازیگر مامور امنیتی که با امین زندگانی دیگر مامور امنیتی در ارتباط بوده و برای دستگیری مفسدان اقتصادی تلاش زیادی می‌کنند.

این مجموعه داستان دو مامور امنیتی به نام‌های کمال (حمیدرضا پگاه) و افشین (امین زندگانی) را روایت می‌کند که یکی مسئول تیم ضد تروریستی و دیگری مسئول تیم مبارزه با مفاسد اقتصادی و پولشویی است. کمال طبق اخبار واصله مطلع می‌شود قرار است تیم‌های تروریستی داعش عملیات‌هایی را در ایران به راه بیندازند. کمال و تیمش با اطلاعاتِ دریافتی از خارج از کشور به ردزنی یکی از نیروهای داعش می‌پردازند تا از طریق….

بیوگرافی بازیگر نقش یوسف در خانه امن

در سریال خانه امن بازیگرانی شامل حمیدرضا پگاه، امین زندگانی، پرویز فلاحی‌پور، سیما تیرانداز، سامان صفاری، قربان نجفی، حمیدرضا عطایی،کاوه آفاق، افشین حسنلو، نیلوفر کوخانی،روژین رحیمی طهرانی، شایسته ایرانی، سوگل طهماسبی، شهروز ابراهیمی، سپیده خداوردی، علیرضا رئیسی، ارسطو خوشرزم، زهره نعیمی، سامان دارابی و … ایفای نقش می‌کنند

اینستاگرام اشکان هورسان بازیگر

بازیگر سریال پریا و عاشقانه

هورسان در سال ۱۳۹۵ با بازی در سریال پریا به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده به مخاطبان تلویزیون معرفی شد و همکاری او با بازیگرانی چون لادن مستوفی، امیرحسین آرمان، محمود‌ پاک‌نیت و افسانه بایگان و …‌ بود.

بیوگرافی اشکان هورسان

دومین بازی او در تلویزیون در سال ۱۳۹۶ در سریال گمشدگان در کنار هنرمندانی چون پژمان بازغی، فریبا نادری، بهنام تشکر و ستاره اسکندری و ..‌. بود. او در فیلم ها و سریالهایی چون فیلم جاسوس و دلدادگان و فیلم پناهنده و فیلم تروفی و فیلم کوتاه خط سفید و … حضور داشته است.

 

نظرات