مدل های جدید تزیین میوه ویژه مهمانی رسمی + تزیین میوه برای خواستگار

0

تزیین میوه ویژه مهمانی  : فرقی نمی‌کند که میوه را برای یک عصر دونفره تدارک ببینید، یا برای یک مهمانی چند نفره. به هرحال، تزیین میوه حال و هوای هیجان‌انگیزی به مهمانی می‌بخشد.به همین دلیل ما تزیین میوه برای مهمان و خواستگار ویژه ۱۴۰۲ را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

تزیین میوه ویژه مهمانی

مدل های جدید تزیین میوه ویژه مهمانی رسمی + تزیین میوه برای خواستگار

زمانی که عکس‌هایی از بار میوه، میز پذیرایی میوه و سینی‌های سرو میوه مشاهده می‌کنید، احتمالا تزیین آن را کاری غیرقابل تصور می‌دانید. اما واقعیت چنین نیست. با استفاده از دو سایز چاقو تیز و کمی ابزار متنوع و اندکی خلاقیت، می‌توانید بهترین دیزاین میوه را انجام دهید. برای شروع، سعی کنید از تزیین میوه‌های بشقابی شروع کنید.

تزیین میوه برای خواستگار

انواع تزیین میوه :

میوه ساده با پوست : بعضی افراد، علاقه چندانی به خوردن میوه‌های تزیین شده پوست گرفته شده، ندارند. در این مواقع، می‌توانید از تزیین میوه ساده با پوست استفاده کنید. همچنین تزیین میوه روی میز برای مهمانی را می‌توانید در یک ظرف یا میز مناسب انجام دهید.

انواع تزیین میوه

تزیین خاص و شیک : در مهمانی‌ها، گاهی فرصت چندانی برای پوست گرفتن میوه و خوردن آن نیست و گاهی نیز، عده‌ای علاقه‌ای به کثیف کردن دست‌های‌شان با پوست گرفتن میوه ندارند، در چنین شرایطی، بهترین ایده تزیین میوه خرد شده با خلال دندان و سیخ چوبی است. تزیین میوه با خلال دندان و سیخ چوبی امکان استفاده از میوه‌ها را، بدون مرطوب شدن دست با آب میوه، فراهم می‌کند.

آموزش تزیین میوه

دیس میوه : معمولا، برای تزیین میوه از ظروف مخصوص و مناسبی استفاده می‌شود. ظرف میوه خوری گود، دیس مناسب چیدن میوه و میز مناسب چیدن میوه، از رایج‌ترین لوازمی است که برای تزیین میوه مهمان استفاده می‌شود. تزیین دیس میوه، برای میوه‌های خرد شده بهترین ایده است. تزیین میوه تابستانی نیز در چنین دیس‌هایی، بهترین ایده برای دیزاین میوه‌ها است.

دیس تزیین میوه

نکته : یکی از روش های ساده برای زیباسازی ظرف میوه برش دادن میوه های رنگی در اشکال مختلف است و شما می توانید برش های میوه را درون ظرفی مناسب بچینید.اگر شما تمایل دارید میوه آرایی خاص و بی نظیر به نظر برسد می توانید درون پوست هندوانه را خالی کنید و هندوانه را به شکل ظرف میوه در آورید سپس برش های میوه را درون پوست هندوانه به شیوه ای خلاقانه بچینید.قالب های خاصی برای برش زدن میوه ها وجود دارد و شما می توانید میوه ها را به کمک قالب های خاص به شکل ستاره و قلب و اشکال هندسی و … برش بزنید برای چیدمان برش های میوه همچنین می توانید از ظرف میوه چند طبقه استفاده کنید و میوه ها با رنگ های زیبا را درون طبقات مختلف ظرف بچینید.

تزیین میوه

مدل های تزیین میوه خاص

میوه آرایی مجلسی

تزیین میوه در ظرف پایه دار

تزیین میوه ساده با پوست

همراه ما باشید

نظرات