مهران قندهاری بازیگر سندروم داون سریال پایتخت کیست بیوگرافی و اینستاگرام

0

مهران قندهاری بازیگر سندروم داون پایتخت کیست بیوگرافی و عکس های شخصی مهران قندهاری بازیگر نقش میثاق در سریال پایتخت و همسرش هدیه سمیع و ماجرای ازدواج با دختر سندروم دان و ماجرای حضور در برنامه ماه رمضان ۱۴۰۰ به نام شهر زیبا در شبکه پنج و سوپرایز عاشقانه برای همسرش و پیج اینستاگرام وی را در این بخش میخوانید. با ما همراه باشید.

بازیگر سندروم داون سریال پایتخت کیست بیوگرافی مهران قندهاری و همسرش هدیه سمیع +اینستاگرام

مهران قندهاری بازیگر سندروم داون سریال پایتخت کیست

مهران قندهاری بازیگر نقش میثاق در سریال پایتخت ۶ در دو قسمت پایانی و همسرش هدیه سمیع مهمان برنامه افطار شبکه ۵ با اجرای مصطفی امامی به نام شهر زیبا شدند و عشق بین این زوج بسیار مورد توجه رسانه ها و کاربران قرار گرفت.

بیوگرافی مهران قندهاری بازیگر نقش میثاق در سریال پایتخت ۶

مهران قندهاری متولد دهه شصت ۳۸ ساله است که بتازگی در سریال پایتخت ۶ در دو قسمت پایانی آن در نقش میثاق بازی کرده است.

ازدواج اولین زوج سندروم داون در ایران

مهران قندهاری و همسرش هدیه سمیع اولین زوج سندروم داون ایرانی هستند که بطور رسمی با هم ازدواج کردند و به تازگی نیز در ماه رمضان ۱۴۰۰ به همراه همسرش در برنامه شهر زیبا برنامه افطار شبکه ۵ حضور داشتند.

او گفت که در تئاتر با همسرش آشنا شده و در نهایت با هم ازدواج کردند. گویا این دو نفر هر دو در حرفه بازیگری تئاتر فعالیت میکنند.

او در پاسخ به سوال مجری برنامه که پرسید چرا مراسم عروسی نگرفتند، گفت: «من خیلی دوست داشتم که جشن عروسی داشته باشیم، اما این اتفاق به دلیل شرایطی که کرونا برایمان ایجاد کرده است، رخ نداد.»

مهران قندهاری بازیگر سندروم داون سریال پایتخت کیست بیوگرافی و اینستاگرام

گفتنی است که شبکه پنج سیما برای ویژه برنامه افطار رمضان ۱۴۰۰ برنامه ای را به عنوان شهر زیبا تدارک دیده که هر شب، لحظه افطار با اجرای مصطفی امامی پخش میشود. روال پخش این برنامه دعوت از چهره های برتر و سرشناس و یا افرادی که زندگی خاصی داشتند در زمینه های مختلف به گفتگو میپردازد

در برنامه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ وِزه برنامه افطار شبکه پنج، مهران قندهاری بازیگر سندروم داون پایتخت ۶ به همراه همسرش هدیه سمیع حضور داشتند که درباره نحوه آشنایی و ماجرای خواستگاری حرف زدند.

همچنین ببینید: دعوای مجری برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو با مهمان + فیلم 

بازیگر سندروم داون سریال پایتخت کیست بیوگرافی مهران قندهاری و همسرش هدیه سمیع +اینستاگرام

سوپرایز عاشقانه برای همسرش

این زوج مبتلا به بیماری سندروم داون هستند، اما علاقه و عشق انها فرقی با ادمهای عادی ندارد و برای همسرش روی آنتن زنده سوپراز عاشقانه داشت و ترانه سطان قلب را برای همسرش خواند و او را در آغوش گرفت.

نظرات