ماجرای طلاق شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی علت طلاق

0

علت جدایی شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی بعد از افشاگری حامد فتاحی مشخص شد. ماجرای جدایی و طلاق شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی بعد از مدتی سکت خبری حالا در جدیدترین اخبار توسط حامد فتحی تایید شد. در ادامه جزئیات را بخوانید.

ماجرای طلاق شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی علت طلاق شقایق و مهراب

ماجرای جدایی و طلاق شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی

به گزارش مجله حرف تازه؛ مدتی است که خبر جدایی و طلاق شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی در شبکه های اجتماعی و فضا مجازی داغ است و تاکنون ابن دو چهره هنری درباره این اخبار زندگی خصوصی خود سکوت کردند.

اما با گذشت چند ماه از این خبر، حامد فتاحی با انتشار یک ویدئو نوشت: «قبل از کرونا و البته قبل از جدایی مهراب و شقایق عزیز… »

او یک ویدئو با حضور شقایق دهقان و همسرش محراب قاسمخانی به استراک گذاشت که این زوج هنری مهمان برنامه اینترنتی او بودند و درباره ممنوع الکاری و کار نکردن مهراب به گفتگو نشستند. برنامه ای با عنوان آرزوشو بساز.

البته اگر سری به پیج اینستاگرام شقایق و محراب بزنید، بطور قطع شساهد تغییرلت زیادی میشوید که دیگر خبری از عکس های دو نفره نیست و حتی در تولد جدید نویان، عکسی دو نفره را منتشر نکردند و کنارش نیستند.

علت جدایی شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

علت جدایی شقایق دهقان و محراب قاسم خانی

اما با توجه به پست حامد فتاحی و نوشته قبل از کرونا، میتوان نتیجه گرفت که جدایی و طلای این روز قبل از سال ۹۹ و در حوالی سال ۹۸ بوده است.

اما با همه این اخبار، هنوز هیچ کدام درباره علت جدایی و طلاق و یا تایید و تکذیب این خبر، واکنشی نشان ندادند.

چند وقتی است زمزمه هایی از جدایی مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان به گوش میرسد، اما تا این لحظه هیچ کدام به این خبر واکنشی نشان نداده اند.

اما بیشتر کاربران با توجه به صمیمیت و رابطه خوبی که بینشان حاکم بود تز خبر طلاق این روزج هنری شوکه شدند و کنجکاو هستند بدانند که چرا شقایق از مهراب شده است؟

گفتنی است که حامد فتاحی مجری، گوینده و برنامه ساز تلویزیون و پلتفرم‌های اینترنتی و مستند ساز است که با چهره های مشهور زیادی به مصاحبه و گفتگو نشسته و از هنرمندان و ورزشکاران زیادی برای حضر در برنامه اش دعوت کرده.

او با انتشار این ویدئو به این موضوع اشاره مستقیم می‌کند و مینویسد:

“قبل از کرونا و البته قبل از جدایی مهراب و شقایق عزیز… “

این ویدئو مربوط به حضور شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی در برنامه کافه میکس است.

لازگ به ذکر است که محراب قاسم خانی در سن پایین با خانمی به نام مریم گلرو ازدواج کرده و یک دختر به نیروانا دارد. او پس از جدایی از همسر اولش، در سال ۱۳۸۳ با شقایق دهقان بازیگر شب های برره و پاورچین ازدواج کرد و یک پسر به نام نویان بود.

ماجرای طلاق شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی علت طلاق شقایق و مهراب

همچنین بخوانید: ماجرای ازدواج پیمان قاسمخانی و میترا ابراهیمی + عکس لو رفته عروسی

دختر محراب قاسم خانم

اما در همه حواشی طلاق شقایق و محراب ،تبریک تولد متفاوت نیروانا قاسمخانی دختر مهراب قاسمخانی از ازدواج اولش در گذشته ،به شقایق دهقان ، جنجالی شد و باعث واکنش کاربران زیادی در فضای مجازی گردید .نیروانا قاسم خانی با انتشار عکس و متنی، تولد شقایق دهقان، مادر خوانده اش را تبریک گفت.

نیروانا قاسم خانی نوشت: زن بابایم تولدت مبارک

مریم گلرو کیست + علت طلاق شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی

شقایق دهقان، متولد اسفند ماه سال ۱۳۵۸ در شهر گیسن آلمان است. شقایق دهقان را در سریال های پاورچین و ساختمان پزشکان در تلویزیون دیدم و در فیلم های سینمایی مختلفی از زیر نور ماه و شیرین عباس کیا رستمی تا انفرادی سید مسعود اطیابی، تماشا کردیم. شقایق دهقان حضور فعالی در تلویزیون داشته و نخستین کارش در سریال قطار ابدی به کارگردانی رضا عطاران در سال ۱۳۷۶ بود. نون خ ۲ به کارگردانی سعید آقاخانی از جدیدترین کارهای هنری وی می باشد.

نظرات