بازیگر نقش پروین در سریال افرا کیست؟ + بیوگرافی و اینستاگرام و فیلم شناسی

0

بازیگر نقش پروین در سریال افرا کیست؟ + بیوگرافی نسرین بابایی بازیگر سینما و تلویزیون ایران به همراه سوابق هنری و عکس شخصی و اینستاگرام و زندگینامه و بیوگرافی نسرین بابایی در سریال افرا در نقش پروین مادر مسعود (روزبه حصاری) و مائده (سارا باقری) و همسر حاج محمود (مهدی سلطانی) در شبکه یک و همسر و فرزندانش را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید:

بازیگر نقش پروین در سریال افرا کیست؟ + بیوگرافی و اینستاگرام و فیلم شناسی

نسرین بابایی بازیگر نقش پروین در سریال افرا کیست

نسرین بابایی بازیگر گیلانی متولد ۱۳۵۸ در روستای لیف شاگرد، از توابع صومعه سرا در استان گیلان و دانش آموخته رشته نقاشی می باشد که از دوران دبیرستان و از نوجوانی فعالیت بازیگری خود را شروع کرده و به تازگی به یکی از بازیگران پرکار تلویزیون تبدیل شده است.

سوابق هنری

نسرین بابایی از سال ۱۳۷۳ بور حرفه ای وارد بازیگری شده و زیر نظر رضا حقی، میر معنوی و محمد مهدی یوسفی زاده دوره های بازیگری را گذراند و با بازی درسریال خانه ای روی تپه ها و سپس سریال گذر از رنج ها وارد قاب تلویزیون شد.

این بازیگر به تازگی در سریال وارش در نقش میانسالی وارش و سریال بیگانه ای با من است شبکه ۲ در نقش مکرمه بازی کرده است و حالا نیز در سال ۱۴۰۰ در سریال افرا در نقش پروین مادر مسعود (روزبه حصاری) و مائده (سارا باقری) و همسر حاج محمود (مهدی سلطانی) حضور دارد.

بیوگرافی نسرین بابایی بازیگر نقش پروین در سریال افرا

از دیگر آثار هنری این بازیگر میتوان به فیلم ناهید ، فیلم سینمایی لیلاج به کارگردانی داریوش یاری،ناردون به کارگردانی فریدون حسن پور ،رویاها به کارگردانی محمد علی طالبی و تله فیلم پاییز ساخته مهدی بوستان پرور و … اشاره کرد.

ازدواج و همسر

نسرین بابایی سال ها پیش ازدواج کرده و حاصل این ازدواج یک دختر بنام یوهانا دارد که متولد ۱۳۸۳ می باشد.

سریال افرا سریال جدید بهرنگ توفیقی از شبکه یک سیما از جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰ در حال پخش است و بازیگرانی چون مهدی سلطانی
پژمان بازغی ،مینا وحید، روزبه حصاری ،اسماعیل محرابی، فریبا متخصص، علیرضا آرا مجد ،محمد صادقی، سارا باقری، هامون سیدی ،فهیمه مومنی، آریا دلفانی بهمن صادق حسنی و مهرداد بخشی و … ایفایث نقش کردند.

عکس نسرین بابایی و همسر و دخترش 1400

بیوگرافی بازیگر نقش پروین در سریال افرا

در داستان این سریال امده: در پگاه مه آلود یک روز پاییزی، در زیر شاخه‌های پرشکوه افرا، فرزندی زاده می‌شود؛ حاصلِ وصلتِ شومِ اخلاق و منفعت. چشمانِ پیرِ افرا، یگانه شاهدِ این راز در اعماق جنگل است. شاهدی که آموخت در نگاه عاشقانه به زندگی، فقط صاحب تنهایی خویشی. هیچکس نبودن، اولین و آخرین قانون کتاب عشق است…..

بازیگر نقش پروین در سریال افرا

فیلم ها و سریال های نسرین بابایی

محکومین
سریال خورم گبان
ندیمه
گذر رنج ها
ماجراهای فامیلی
رویای گنجشک ها

سریال بیگانه ای با من است

قول
فصل شکار
پایان رویاها
ناهید
فراری
ناردون
پاییز

نظرات