بازیگر نقش ابراهیم در فیلم شهربانو کیست بیوگرافی و عکس ها

0

بازیگر نقش ابراهیم در فیلم شهربانو کیست ؟بیوگرافی بازیگر نقش ابراهیم در فیلم شهربانو, بهرنگ علوی در فیلم سینمایی شهربانو, اسامی بازیگران و هنرمندان فیلم شهربانو و با بیوگرافی و زندگینامه بهرنگ علوی در مجله حرف تازه آشنا شوید.

بازیگر نقش ابراهیم در فیلم شهربانو کیست بیوگرافی و عکس ها

بیوگرافی بهرنگ علوی بازیگر نقش ابراهیم در فیلم شهربانو

آقای بهرنگ علوی در یکم فروردین ۱۳۵۹ در بیمارستان آزادی تهران به دنیا آمد. وی فوق دیپلم نقشه‌کشی با کامپیوتر دارد، و فارغ‌التحصیل بازیگری از اولین دورۀ فارغ التحصیلان مؤسسه فرهنگی – هنری کارنامه است. او از کودکی به بازیگری علاقۀ وافری داشت و بازیگری را از تئاتر مدرسه آغاز کرد.

سوابق هنری

در نوجوانی با ایفای نقش در یک تئاتر مدرسه ای، بهترین بازیگر منطقه ۶ آموزش و پرورش و استان تهران شد. علوی، در سال ۱۳۷۰، برای تئاتر «آدمک چوبی»، به کارگردانی جهانگیر طاهری، انتخاب شد و بر روی صحنه تئاترِ سالن قشقائی در مجموعۀ تئاترشهر پای گذاشت. بهرنگ علوی اولین تجربۀ کار تصویری را با مجموعه برنامه‌های دوربین مخفی به کارگردانی امیرحسین قهرائی آغاز کرد.

اسم واقعی ابراهیم در فیلم شهربانو چیست

ازدواج بهرنگ علوی

این بازیگر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده و گفته: اگر من شغل آزاد داشتم و می‌خواستم عادی زندگی کنم در ۳۷ سالگی دارای همسر و فرزند بودم و مثل خیلی از آدم‌ها زندگی می‌کردم اما همه این‌ها را بخاطر هدفم به تاخیر انداختم

عکس بهرنگ علوی و فرشته صدرعرفایی در فیلم شهربانو

فیلم ها و سریال های جدید بهرنگ علوی

بیوگرافی بازیگر نقش ابراهیم در فیلم شهربانو

فیلم شهربانو به کارگردانی مریم بحرالعلومی و تهیه کنندگی پگاه احمدی با بازی بازیگران سرشناس و مطرحی چون بهرنگ علوی و فرشته صدرعرفایی در نقش اصلی و کلیدی که بهرنگ علوی بازیگر نقش ابراهیم (نقش اول مرد) در فیلم شهربانو است.

بهرنگ علوی بعد از حضور در این فیلم با انتشار عکسی با گریم خاص در پشت صحنه فیلم شهربانو نوشت :

ابراهیم : من ۴۰ تا ازین چِل تومنا خَرج بَرجمهِ ، الان اگه بزارم کسی هزار تومن خاک روم بده که خیلی بی غیرتم خاله!

خوشحالم که با یکی از دو فیلم بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر که در آن افتخار حضور داشتم میزبان شما عزیزان خواهیم بود.

علوی به تازگی در سال ۹۹ در رئالیتی شو شب های مافیا به عنوان بازیگر حضور داشت

بیوگرافی بهرنگ علوی بازیگر نقش ابراهیم در فیلم شهربانو

از جمله بازیگران فیلم شهربانو عبارتند از : فرشته صدرعرفایی, بهناز جعفری, یوسف تیموری گلاره عباسی, سامان صفاری ,محمد ولی زادگان علی کیان, ارثی امید سعیدی ,عرفان پورمحمدی علی اردلان, احمدرضا معراجی ,ترنم کاظمی آزاده اسماعیل خانی, یاسمن ترابی ,محدثه محمدزاده ,ندا کوهی و…می باشند

پیج اینستاگرام اصلی بهرنگ علوی

آدرس اینستاگرام وی با آیدی behrangalavi_official فعال است

نظرات