بیوگرافی کامل بازیگر نقش فرزاد در سریال خانه امن + عکس ها و اینستاگرام

0

کاوه آفاق بازیگر نقش فرزاد در سریال خانه امن است که در ادامه بیوگرافی و سوابق و از خوانندگی تا بازیگری این هنرمند خوب کشورمان را با عکس های شخصی و اینستاگرامش در مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی کامل بازیگر نقش فرزاد در سریال خانه امن + عکس ها و اینستاگرام

بیوگرافی کاوه آفاق بازیگر نقش فرزاد در سریال خانه امن

یکی از بازیگران سریال خانه امن آقای کاوه آفاق خواننده پاپ کشورمان است که در نقش نقش فرزاد صراف نامزد ثمین را ایفا کرده است.

آقای آفاق فبل از اینکه بازیگر باشد، سال ها در حرفه موسیقی و خوانندگی فعالیت داشته و آهنگ ها و ترانه های بسیار دلنشینی را اجرا و وارد بازار کرده است

سریال خانه امن به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری تهیه شده که هر شب از شبکه یک سیما در حوالی ساعت ۲۲ روی آنتن میرود.

بیوگرافی کاوه آفاق بازیگر نقش فرزاد در سریال خانه امن

بازیگر نقش نامزد ثمین در خانه امن

کاوه آفاق در این سریال حضوری افتخاری و کوتاهی دارد و در کنار بازیگران مطرحی چون حمیدرضا پگاه در نقش کمال مامور امنیتی، امین زندگانی در نقش افشین مامور امنیتی، پرویز فلاحی پور  بازیگر نقش قاضی قوه قضاییه که دوست کمال (حمید رضا پگاه) و سیما تیرانداز در نقش ثمین، حمید عطایی در نقش کیان، سامان صفاری در نقش پیام ، شهروز ابراهیمی در نقش شهروز از دیگر کارمندان ثمین ،سپیده خداوردی در نقش نرگس ، سوگل طهماسبی در نقش غزل، علیرضا رئیسی در نقش بغاض فرد داعشی، نیلوفر کوخانی در نقش بازیگر نقش تابان خواهر ثمین ارسطو خوش رزم ، روژین رحیمی طهرانی در نقش فرشته عروس کمال و زهره نعیمی در نقش دختر کمال و … حضور دارد.

کاوه آفاق خواننده راک ایرانی متولد ۱۲ اردیبهشت سال ۶۲ در شهر تهران می باشد.

او در رشته‌های معماری و علوم اجتماعی فارغ التحصیل شده است.

او فعالیت هنری خود را به صورت رسمی از سال ۱۳۸۰ آغاز کرد وی خواننده سبک راک به زبان فارسی و انگلیسی می باشد ، علاوه بر خوانندگی در زمینه آهنگسازی ، ترانه‌سرایی ، تنظیم کنندگی ، و نوازنده گیتار الکتریک و همچنین بازیگری و نقاشی ایرانی فعالیت دارد.

کاوه آفاق از کودکی به نواختن ساز گیتار کلاسیک پرداخت. از ۱۵ سالگی آغاز به نواختن گیتار الکتریک کرد و آن زمان بود که به موسیقی راک علاقه‌مند شد و از ۱۷ سالگی به آهنگسازی و ترانه‌سرایی پرداخت.

خانه امن سریالی جاسوسی امنیتی است که موضوع به تهدیدات داعش و حمایت کشورهای منطقه ای از این گروه تروریستی می پردازد و پرونده های مفاسد اقتصادی و پولشویی یکی دیگر از موضوعاتی است که در این سریال مورد بررسی قرار میگیرد.

نظرات