بازیگر نقش کریم در سریال باخانمان کیست‌؟ معرفی کامل و بیوگرافی

0

بازیگر نقش کریم در سریال باخانمان کیست‌؟ بیوگرافی و معرفی کامل امیرحسین طاهری بازیگر نقش کریم در سریال باخانمان با عکس های شخصی و پیج اصلی اینستاگرام و آشنایی کامل با این بازیگر در مجله حرف تازه میخوانید.

بازیگر نقش کریم در سریال باخانمان کیست‌؟ معرفی کامل و بیوگرافی

امیرحسین طاهری بازیگر نقش کریم در سریال باخانمان کیست

امیرحسین طاهری متولد دهه شصت، بازیگر سینما و تلویزیون، از باریگران تئاتر در ایران است که با بازی در فیلم سینمایی لانتوری و سریال باخانمان به مخاطبان معرفی شده و حالا یکی از بازیگران شناخته شده ایرانی می باشد

سال های فعالیت

طاهری بازیگری را از تئاتر شروع کرده و یکی از بازیگران با سابقه و با تجربه عرصه تئاتر محسوب میشود.

امیرحسین طاهری بازیگر نقش کریم در سریال باخانمان کیست

ورود به سینما و تلویزیون

این بازیگر مرد ایرانی با بازی در فیلم سینمایی لانتوری، ستوان اینیشمور به کارگردانی حسن معجونی و فیلم سینمایی تن تن و راز قصر مونداس، فیلم ولپن به کارگردانی مهدی کوشکی و فیلم بندربند منیژه حکمت…. وارد سینما شد

بازیگر فیلم لانتوری

امیرحسین در سال ۱۳۹۴ در فیلم لانتوری در کنار بازیگرانی نظیر نوید محمدزاده، یسنا میرطهماسب، باران کوثری و مریم پالیزبان و …. بازی کرده است.

بیوگرافی بازیگر نقش کریم در سریال باخانمان

بیوگرافی بازیگر نقش کریم در سریال باخانمان

امیرحسین طاهری با بازی در سریال باخانمان در نقش کریم، یکی از نقش‌های اصلی را بازی می‌کند که دوست صمیمی مسعود خاکپور با بازی حسام محمودی است.

او اولین بازی خود را در کار طنز تجربه میکند و بیش از این در آثار جدی نقش آفرینی کرده است

کریم جوانی دانشجو است که با دوستش یک رستوران را اداره می‌کند و درس هم می خواند. او یک جوان جنوبی است که با لهجه شیرین جنوبی صحبت می‌کند و تلاش می‌کند در کنار مسعود که استاد و دوستش است خانواده او را پیدا کند.

زندگینامه امیرحسین طاهری بازیگر

امیرحسین طاهری به دلیل شغلی که دارد به طور مرتب ورزش می کند و دو ورزش مورد علاقه اوست. او بسیار کتاب می‌خواند و فیلم تماشا می کند.

انجام تمرین‌های روزانه برای تقویت فن بیان و یادگیری لهجه های مختلف ، انجام ورزش های هوازی و کششی از جمله کارهایی است که او به طور روزانه انجام می‌دهد.

اینستاگرام امیرحسین طاهری

صفحه شخصی امیرحسین طاهری در شبکه اجتماعی اینستاگرام با آیدی
amirhoseintaaheri فعال است و فالورهای چشمگیری ندادد. اگر علاقه مند به آشنایی بیشتر با کارهای هنری و دیدن عکس های جدید و خاص وی هستید به آیدی درج شده مراجعه کنید .

نظرات