موضوع و داستان سریال شهباز درباره چیست، اشنایی با سریال پلیسی شهباز

0

داستان سریال شهباز درباره چیست و آیا واقعیت دارد، اشنایی با سریال پلیسی شهباز همراه با فیلمنامه و داستان آن به کارگردانی حمیدرضا لوافی با بازی بازیگران مشهور به زودی این مجموعه پلیسی از تلویزیون پخش خواهد شد.

داستان سریال شهباز درباره چیست، اشنایی با سریال پلیسی شهباز

موضوع و داستان سریال شهباز درباره چیست، اشنایی با سریال پلیسی شهباز

به زودی مجموعه ای پلیسی که گفته می شود مانند هوش سیاه می باشد با حضور چهره های مشهور سینما و تلوزیون و بازیگران خارجی از شبکه پنج سیما پخش آن آغاز می شود.

داستان سریال شهباز درباره چیه

ژانر این سریال معمایی و پلیسی است و داستان آن درباره گروه هکری به نام ارغوان و ماجراهای سایبری است که دست به اقدام هک سیستم ها و سامانه های مهم کشور می زنند و ایجاد اختلاف میکنند.

درباره داستان سریال شهباز: “شهباز”دو سال در انتظار چنین روزی نشسته است. روزی که همه قرار است با پیدا کردن “ارغوان” نفسی به راحتی بکشند. غافل از اینکه این بازی چرخشی دیگر در پیش‌ رو دارد.

طرح و ایده سریال شهباز از سال ۱۳۹۷ در گروه فیلم و سریال شبکه پنج مطرح شد، پس از یک سال و نیم پژوهش و نگارش، متن به اتمام رسید و از بهمن ۱۴۰۰ فیلمبرداری آن شروع شده است. علینقی پور درباره حال و هوای «شهباز» گفت: این مجموعه درباره یک گروه سایبری است که به دنبال هکری بین المللی هستند. پلیس سایبری با اشراف به این فضا با مجرمین برخورد می کند و به داستان مردمی هم که از آن ها سواستفاده شده و مورد نشان افراد خلافکار قرار گرفته اند، می پردازد.

بهمنشیر تهیه کننده سینما درباره داستان سریالش گفت: در این ژانر سال ها پیش سریالی داشتیم به نام «هوش سیاه» که در آن زمان فضای مجازی رشد اکنون را نداشت و من بعد از آن دیگر به چنین سریالی با این موضوع برنخوردم، هرچه جلوتر می رویم منافع فضای مجازی بیشتر می شود اما مضرات و تخلفاتش هم افزایش می یابد.

درکل مشابهتی در سریال هایی که ساخته شده است با این مجموعه ندیدم، «شهباز» در قصه گویی و طراحی شخصیت ها منحصر به فرد است و مخاطب آن را کمتر دیده است.

«شهباز» در قصه گویی و طراحی شخصیت ها منحصر به فرد است و مخاطب آن را کمتر دیده است. باید فیلمنامه خوب و استاندارد داشته باشیم، اگر این اتفاق صورت گیرد بازیگران استقبال می کنند و کارگردانان حرفه ای مشتاق ساخت می شوند.

عوامل

مهدی علینقی پور در پایان تصریح کرد: همچنان معتقدم بیشترین تلاش و سرمایه گذاری برای اصلاح روند سریال سازی باید در بخش فیلمنامه نویسی، پژوهش و تربیت نویسنده های خوب انجام شود.

سایر عوامل این مجموعه تلویزیونی عبارتند از مدیر تولید: مقصود میرهاشمی، مدیر تصویربرداری: فردین ناصری، طراح صحنه و لباس: مجید علی‌اسلام، مدیر صدابرداری: روح‌الله جعفربگلو، طراح چهره‌پردازی: جلال امیری مرند، تدوین: رضا کردبچه، مدیر برنامه‌ریزی: مهدی آقایی و عکاس: پیام نصیری خرم.

نظرات