بازیگر نقش صبا در سریال افرا کیست؟ + بیوگرافی و سوابق هنری و اینستاگرام

0

بازیگر نقش صبا در سریال افرا کیست؟ + بیوگرافی و سوابق هنری بازیگر نقش صبا در سریال افرا کیست؟ + بیوگرافی و سوابق هنری و عکس های جدید فهیمه مومنی بازیگر نقش صبا در سریال افرا در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید:

بازیگر نقش صبا در سریال افرا کیست؟ + بیوگرافی و سوابق هنری و اینستاگرام

 

فهیمه مومنی بازیگر نقش صبا در سریال افرا کیست

فهیمه مومنی زاده سال ۱۳۶۵ اهل شهرستان خمام گیلان می باشد و یکی از بازگران ا سابقه و قدیمی تئاتر گیلان است که تاکنون در چند سریال و فیلم موفق ایفای نقش کرده است و حالا نیز در جدیدترین کار هنری او در سریال افرا در نقش صبا همسر وحید (پژمان بازغی) حضور دارد.

سوابق بازیگری

خانم مومنی از سال ۱۳۸۸ و از سن نوجوانی وارد تئاتر و بازیگری سینما و تلویزیون شده و تاکنون در نمایش راحیل به کارگردانی زینب شعبانی و نمایش روز دروغ که به کارگردانی علی حلوی و تعداد نمایش دیگر و تله فیلم زندگی در اعماق فنجان قهوه به کارگردانی کامبیز کاشفی و ۹ فیلم کوتاه نیز بازی از جمله فیلم زونا و نیمه پنهان ماه، بازگشت، راه و بیراه، زندگی از نو، فصل دوم سریال ستایش،، پرستاران، تاریکی شب ، روشنایی روز، وارش، ترور خاموش، محکومین و هابیل و … ایفای نقش کرده است.

فهیمه مومنی بازیگر نقش صبا در سریال افرا کیست

بیوگرافی بازیگر نقش صبا در سریال افرا

این بازیگر گیلانی برای اولین بار جلوی دوربین سریال افرا به کارگردانی بهرنگ علوی رفته و تجار خوبی در کنار بازیگران پرقدرت و مطرحی چون روزبه حصاری و مهدی سلطانی و فریبا متخصص و پژمان بازغی و … کسب کرده است.

مومنی در این سریال نقش مقابل پژمان بازغی در نقش وحید را بازی میکند که زن و شوهر هستند و شغل همسرش محیط بان می باشد و وقایع و حوادق غیر منتظره ای برای این خانواده و دیگر خانواده های سریال رخ میدهد که در آینده و در قسمت های بعدی سریال افرا خواهید دید.

همچنین ببینید: بیوگرافی محمد صادقی بازیگر نقش پیمان در سریال افرا و همسرش + عکس های جدید و فیلم شناسی

بیوگرافی بازیگر نقش صبا در سریال افرا

فهیمه مومنی در سریال افرا

فهیمه مومنی در سریال افرا در کنار بازیگرانی چون نسرین بابایی ، هامون سیدی ، روزبه حصاری ، سارا باقری ، محمد صادقی ، مهدی سلطانی و پژمان بازغی نقش آفرینی کرده است.

فهیمه مومنی در سریال افرا

ازدواج و همسر فهیمه مومنی

فهیمه مومنی در سال ۸۳ با مهرزاد فکری بازیگر قدیمی و با سابقه تئاتر ازدواج کرده و اکنون زوج موفق تئاتری محسوب میشوند که در چند نمایش با هم همکاری داشتند.

شما میتوانید دیگر عکس ها و تصاویر شخصی این بازیگر ایرانی را در صفحه شخصی و خانوادگی و همسرش را در اینستاگرامش به نشانی fahime_momen مشاهده کنید.

 

نظرات