(عکس) تکذیب طلاق بهنوش بختیاری و محمدرضا آرین

0

(عکس) تکذیب طلاق بهنوش بختیاری و محمدرضا آرین

به اشتراک گذاشتن یک استوری باعث ایجاد شبهاتی درباره طلاق بهنوش بختیاری و محمدرضا آرین همسرش شده است که حالا خبر جدایی و طلاق این هنرمند از همسرش دست به دست میشود، اما او با پیام استوری طلاقش را تکذیب کرد و گفت من از همسرم جدا نشدم . جزئیات و ماجرای طلاق بهنوش بختیاری را میخوانید

(عکس) تکذیب طلاق بهنوش بختیاری و محمدرضا آرین

 

ماجرای طلاق بهنوش بختیاری از همسرش محمدرضا آرین

خانم بختیاری با استوری شعر مانند در پیج اینستاگرام خود به آیدی behnoosh_bakhtiari با متن زیر حواشی زیادی برای خود رقم زد که باعث شد کاربران فضای مجازی خیال کنند که او قصد طلاق از همسرش محمدرضا آرین را دارد. متن را بخوانید: “”بهای نگهداشتن یک زن کنار خود مهر است نه مهریه، زمانی که نه مهر است و نه عشق، خداحافظی بهترین کار است. همه مهر عالم به پای تو ولی خداحافظ بی مهر من””

همین شعر کافی بود تا خبر طلاق این هنرمند داغ شود و ایشان نیز بعد از چند ساعت ، این خبر را تکذیب کرد و نوشت: بنده از همسرم جدا نشدم و لطفا بر اساس یک شعر قضاوت نفرمایید. ضمنا باردار هم نیستم عزیزان دل .

واکنش بهنوش بختیاری به خبر طلاقش

 

بهنوش بختیاری متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ ‏در تهران فرزند بهرام بختیاریو اشرف‌السادات نقیب است که از سال ۱۳۷۵ تا اکنون در زمینه بازیگری فعالیت دارد و علاوه بر آن مالك برند جواهری روجا و مدير مسئول خيريه شمس نیز می باشد.

این خانم بازیگر در سال ۱۳۸۶ با محمدرضا آرین کارگردان و نویسنده ازدواج کرده، اما فرزندی ندارند و مدتی نیز قصد داشت فرزند خوانده ای داشته باشد که با مشکل مواجه شد و امکان پذیر نشد و گفتنی است تاکنون عکسی از همسر وی منتشر نشده و بختیاری گفته که همسرم دوست ندارد که در فضای مجازی باشد

عکس بهنوش بختیاری و همسرش

وی دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. بهنوش بختیاری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۴ به خاطر بازی در فیلم من نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن شد.

نظرات