فروشگاه لوازم یدکی خودرو‌های بسترن

0

از مهم‌ترین صنایع کشورهای پیشرفته دنیا می‌توان به صنعت خودروسازی اشاره کرد که فعالیت‌های آن در حوزه ارائه خدمات و محصولات به کاربران بسیار گسترده است. لوازم یدکی از خدماتی است که توسط این شرکت‌ها برای خودرو‌های تولیدی ارائه می‌شود. یکی از کمپانی‌های چینی با نام گروه فاو چندین سال است که در بازار کشور ما حضور فعال دارد. این شرکت محصولات مختلفی طراحی و تولید کرده که مشتریان برای تهیه قطعات یدکی آن‌ها باید ویژگی‌های هر مدل را بدانند. لوازم یدکی بسترن به ‌صورت عمده و تکی نیز قابل تهیه است و قیمت مناسبی دارد که برای تهیه آن­ها باید به مجموعه ­های معتبر در این زمینه مراجعه کنید.

قیمت مناسب لوازم یدکی

کارخانجات فعال در این حوزه اتومبیل­های متنوع زیادی در اختیار کاربران قرار می‌دهند و یکی از صنایع سودآور در کشور‌های پیشرفته به شمار می‌روند. بر اساس میزان خدمات ارائه شده توسط هر کدام از این شرکت‌ها، هزینه محصولات نیز متفاوت خواهد بود. از همین روست که قیمت لوازم و قطعات مربوط به این خودروها نیز از متناسب با نوع خودروها، دستخوش تغییر می­شود.

آشنایی با انواع خودرو فاو بسترن

قبل از آشنایی با قطعات یدکی بسترن باید مدل‌های مختلف این خودروی چینی را بشناسید و هنگام تهیه لوازم جانبی محصولات مخصوص هر خودرو را بخرید. فاو بسترن شامل مدل‌های B50 ، B30و B50f است. تهیه قطعات اصلی این مدل خودرو‌ها برای بهبود عملکرد ماشین در صورت وجود خرابی اهمیت زیادی دارد.

البته باید لوازم اصل را از فروشگاه‌های معتبر در کشور خریداری کنید تا نگران کیفیت محصول نباشید. این خودرو‌های چینی از نظر شرایط فنی و عملکرد در حین رانندگی در سطح مناسبی قرار دارند و طراحی ظاهری آن‌ها نیز مدرن است.

امکانات موجود در کابین این محصولات نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد و ارزش آن در مقابل قیمت مدل‌های مختلف خودرو مطلوب است. کیفیت کلی محصول نیز در سطح مناسبی قرار دارد که شرکت بهمن موتور تولید داخلی مدل‌های مختلف آن را بر عهده دارد.

معرفی خودرو بسترن B50f

این مدل خودروی بسترن بر پلتفرم فولکس واگن بورا و جتا طراحی شده و نمونه اصل یا مونتاژ شده آن از یک نوع گیربکس و موتور برخوردار است. این موتور خودرو به‌ صورت بنزینی کار می‌کند و ظرفیت آن ۱٫۶ لیتر است. موتور خودرو به‌ صورت طبیعی تنفس می‌کند و ۱۰۷ اسب بخار قدرت دارد.

فرمان ماشین نیز برقی است و نوع رینگ به‌ کاررفته در آن از جنس آلومینیوم است که شما می‌توانید به‌راحتی این قطعات یدکی بسترن را تهیه کنید.کابین این ماشین بسیار جادار و در عین حال معمولی است و امکانات مناسبی در آن تعبیه شده است.

ایمنی کلی کار بالا است و از نظر کیفیت ساخت در سطح مطلوبی قرار دارد. طراحی ظاهری این محصول نسبت به سایر محصولات چینی تقویت شده و شکل و شمایل مدرن دارد. این محصول دارای کروز کنترل، سنسور عقب، ترمز ضد قفل، ترمز کمکی، چراغ، اتو لایت، دوربین عقب، سانروف، فرمان هیدرولیک و… است.

 لوازم یدکی خودرو‌های بسترن

خرید لوازم یدکی بسترن B50f

این ماشین یکی از گروه‌های برند فاو است که امروزه تمام قطعات یدکی بسترن B50f مانند انواع لوازم مصرفی، قطعات جانبی، موتوری، برقی و قطعات داخلی کابین و… در فروشگاه‌های داخلی کشور ما قابل تهیه است. شرکت تولیدکننده داخلی این خودرو پس از توقف تولید، دیگر در حوزه ارائه لوازم یدکی بسترن عملکرد مطلوبی ندارد. به همین دلیل خیلی از مردم از قطعات یدکی تقلبی یا استوک بسترن استفاده می‌کنند.

معرفی خودرو بسترن B30

یک سدان دیگر اتوماتیک و اقتصادی تولید شده توسط گروه بهمن موتور بسترن B30 است که از سال ۹۶ در کشور تهیه می‌شود. این خودرو نسبت به نمونه‌های دیگر بسترن از نظر ایمنی، کشش و کنترل پایداری نمرات بالاتری کسب کرده است.

امکانات رفاهی این خودرو بسیار رضایت‌بخش است و کمبودی ندارد. صندلی‌های این خودرو بسیار نرم و راحت طراحی شده‌اند و برای سفرهای خانوادگی بسیار کاربردی هستند. قسمت­های داخلی ماشین به‌سادگی طراحی شده و از نظر امکانات در رده خوبی قرار گرفته است.

این ماشین دارای انواع سیستم تنظیم برقی آینه‌ها، کروز کنترل، سیستم ESP و سانروف است. موتور این خودرو ۱۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ است و ۱۰۷ اسب بخار قدرت دارد. میزان ظرفیت این موتور نیز ۱۵۹۸ سی‌سی است. جعبه‌دنده این خودرو ۶ سرعته خودکار است و ایمنی بسیار زیادی دارد.

قطعات ماشین شامل ترمز، کیسه هوا، سیستم صوتی، ریموت کنترل، فرمان برقی و… است که شما می‌توانید قطعات یدکی بسترن را به‌صورت اصل خریداری کنید.

لوازم یدکی خودرو‌های بسترن

خرید لوازم یدکی بسترن  B30

این خودرو از نظر تهیه لوازم یدکی بدنه مثل سپر‌ها، چراغ‌ها، قطعات موتوری، سرسیلندر، سیبک، لوازم برقی، ابزار داخلی، خنک‌کن، امکانات جانبی ویژه و… هیچ مشکلی ندارد و در بازار داخلی کشورمان امکان تهیه لوازم اصل آن وجود دارد‌. لوازم یدکی بسترن ممکن است در برخی از فروشگاه‌ها به‌صورت استوک نیز فروخته شود که کیفیت زیادی ندارند و برای استفاده مناسب نیستند.

معرفی خودرو بستـرن B50

این خودرو در کلاس سایز متوسط طراحی شده که کیفیت زیادی دارد. طراحی داخلی کابین این خودرو بسیار جادار است و صندوق عقب بزرگی دارد. در دو مدل استاندارد و اسپرت به بازار عرضه شده که نمونه اسپرت آن ویژگی‌های مطلوب زیادی دارد. این ماشین از پلتفرم مزدا ۶ برخوردار است و گیربکس ۶ سرعته ۷ دنده دارد.

از قطعات اصلی این خودرو می‌توان به کروز کنترل، سیستم کنترل و پایداری TCS، سنسور مخصوص فشار باد لاستیک، سانروف دو حالته، آینه فتوکرومیک، بلوتوث، سنسور مخصوص دنده عقب، صندلی برقی، دزدگیر، کیسه هوا و… است. بسترن از نظر ایمنی دارای تأییدیه مؤسسه C_CNAP است. امکان تهیه قطعات یدکی این خودرو نیز برای کاربران فراهم شده است.

تهیه قطعات یدکی بستـرن  B50

لوازم جلوبندی این خودرو شامل جعبه فرمان، سیبک، قرقری، طبق راست و چپ، بازویی چرخ جلو، بلبرینگ، پلوس، سگدست و… است. لوازم یدکی بسترن مدل B50 در قسمت بدنه شامل درب موتور، درب اتاق بار، درب‌های جانبی، پوسته سقف، کلاف کناری، آینه‌بغل، گلگیر عقب و جلو، چراغ عقب و جلو، سپر‌ها و… است.

قطعات یدکی موتوری این مدل بسترن شامل میل‌لنگ، پیستون، رینگ موتور، شاطون، سوپاپ، دینام، تسمه، پمپ‌بنزین، سرسیلندر، سیلندر موتور، پمپ هیدرولیک، استارت، یاتاقان و تسمه تایم است. قطعات جانبی گیربکسی فاو بسترن B50  نیز شامل شیر برقی، توربین، بلوک هیدرولیک، استاتور، سیلندر پمپ گیربکس، مبدل گشتاور، دنده پارک، سنسور‌های مختلف، کارتل روغن و… است.

لوازم یدکی خودرو‌های بسترن

تهیه قطعات یدکی بسترن از چاینیز یدک

خودرو‌های چینی بسترن از محصولات جدید موجود در بازار کشورمان هستند که نسبت به نمونه‌های قبلی تقویت شده‌اند و کیفیت زیادی دارند. این خودرو‌ها توسط گروه بهمن موتور در داخل کشور نیز تولید می‌شدند؛ اما پس از توقف تولید آن دسترسی به قطعات اصلی جانبی این مدل‌ها برای فروشندگان امکان‌پذیر نبود.

در این میان برخی از شرکت‌ها تصمیم گرفتند تا از طریق واردات قعطعات یدکی بسترن اصلی نیاز مصرف‌کنندگان را برآورده کنند. فروشگاه لوازم یدکی چاینیز یدک از سال ۹۷ در حوزه وسیعی شروع به کار کرده و شما می‌توانید لوازم یدکی بسترن و سایر خودرو‌های مورد نیازتان را از آن تهیه کنید.

این مجموعه، تمام لوازم مصرفی و تعمیری خودرو‌ها را با استاندارد بالا در کشور عرضه می‌کند و پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد. شما می‌توانید برای سفارش قطعات مورد نیاز‌تان به سایت فروشگاه چاینیز مراجعه کنید.

نظرات