علت پخش نشدن قسمت هفتم سریال زخم کاری مشخص شد+ اطلاعیه

0

علت پخش نشدن قسمت هفتم سریال زخم کاری مشخص شد+ اطلاعیه

قسمت هفتم سریال زخم کاری بدلیل عدم تفاهم عوامل تولید و تیم نظارت ساترا و به احترام‌ مخاطبان این هفته پخش نمی‌شود روابط عمومی فیلیمو، در رابطه با عدم پخش قسمت هفتم اطلاعیه ای صادر کرد

علت پخش نشدن قسمت هفتم سریال زخم کاری مشخص شد+ اطلاعیه

🔹️قسمت ۷ «زخم کاری» بدلیل عدم تفاهم عوامل تولید و تیم نظارت ساترا و به احترام‌ مخاطبان این هفته پخش نمی‌شود.

🔹️به گزارش روابط عمومی فیلیمو، بنا به روال گذشته مقرر بود فردا جمعه و از ساعت ۸ صبح، پارت ۷ سریال زخم کاری ،بر روی فیلیمو پخش گردد اما به دلیل عدم تفاهم و توافق تیم تولید با تیم نظارت ساترا و نقطه نظرات متفاوت طرفین در خصوص برخی موارد اصلاحی، به دلیل احترام به مخاطبان، متاسفانه قسمت ۷ پخش نمی‌شود.

🔹️فیلیمو به عنوان پلتفرم پخش امیدوار است با همراهی بیشتر طرفین و باز بودن درهای گفتگو، تعامل و تفاهم هر چه زودتر امکان پخش این قسمت سریال فراهم شود تا حقوق کاربران محترم و عوامل تولید حفظ گردد.

همچنین بخوانید: زمان پخش سریال (زخم کاری) با بازی جواد عزتی مشخص شد + معرفی و اسامی بازیگران

دلیل منتشر نشدن

گفتنی است که روزهای جمعه ساعت ۸ سریال زخم کاری روی سایت فیلیمو منتشر میشد که این هفته ۲۵ تیر ۱۴۰۰ قسمت ۷ این مجموعه نمایش خانگی پخش نخواهد شد و  علت آن نیز دلیل‌عدم تفاهم و توافق تیم تولید با تیم نظارت ساترا و نقطه نظرات متفاوت طرفین در خصوص برخی موارد اصلاحی، به دلیل احترام به مخاطبان، متاسفانه قسمت هفتم پخش نمی‌ شود.

زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان با رده بندی سنی بالای ۱۵ سال است که قسمت اول این مجموعه، روز جمعه ۱۴ خردادماه ۱۴۰۰ با در نظر گرفتن رده بندی سنی ۱۵+ به طور اختصاصی از پلتفرم فیلیمو پخش شد.

بازیگران سریال عبارتند از : جواد عزتی ، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی،(با هنرمندی) سیاوش طهمورث، کاظم هژیرآزاد، منوچهر علی‌پور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی، (با معرفی) مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی و نیوشا علی‌پور و مه‌یاس پازوکی بازیگران خردسال آن هستند.

نظرات