بیوگرافی و عکس های وحید رونقی مجری و گوینده

3

“وحید رونقی” گوینده صدا و سیما و دوبلور است که بیشتر گویندگی و اجرا را در رادیو جوان بر عهده دارد. با بیوگرافی (زندگینامه) و زندگی شخصی و هنری و عکس های وحید رونقی (داماد ابراهیم حاتمی کیا) و همسرش به همراه اینستاگرام و سوابق او آشنا شوید.

بیوگرافی وحید رونقی و همسرش نیره حاتمی کیا + خانواده و عکس های شخصی

بیوگرافی وحید رونقی

وحید رونقی متولد ۲۶ آبان ۱۳۶۳ در تهران و فارغ الاتحصیل رشته سینما مقطع کارشناسی می باشد. او داماد ابراهیم حاتمی کیا کارگردان معروف است

سوابق و فعالیت ها از دوبله تا گویندگی

آقای رونقی از بطور حرفه ای از سال ۱۳۸۲ به عنوان صداپیشه کار خود را در واحد دوبله آغاز کرد و در فیلم‌ها و انیمیشن‌های متعددی به جای کاراکترهای مختلف صحبت کرده است.

بعد از ۴ سال و از سال ۱۳۸۶ فعالیتش را در تلویزیون آغاز کرد و به عنوان مدیر تولید آغاز کرد و در برنامه‌های گفتگو با هنرمندان، جغرافیای فریاد و نقره و …. با دیگر عوامل همکاری کرد.

از دیگر برنامه هایی که به عنوان تهیه کننده و مجری طرح حضور داشت میتوان به برنامه‌های سینما آی‌فیلم، کافه فیلم، عید دیدنی و نقد سینما و … اشاره کرد.

بیوگرافی و عکس های وحید رونقی مجری و گوینده

همسر وحید رونقی کیست

او در دهه هشتاد با نیره حاتمی کیا دختر ابراهیم حاتمی کیا ازدواج کرده و یک دختر دارد. او داماد ابراهیم حاتمی کیا فیلمساز و کارگردان معروف است

همکاری با رادیو

از سال ۱۳۸۷ با عنوان گوینده وارد رادیو تهران شد و تا کنون برنامه های زیادی را در این شبکه رادیویی از جمله رادیو جوان جرا کرده است که میتوان به برنامه های تهران در شب، مکث ۹۴، ۰۲۱، بر بلندای همت، سینما طهران و ویژه برنامه‌های جشنواره فیلم فجر با عناوین سکانس ۳۲، سکانس ۳۳ و… اشاره کرد

وحید رونقی در طول سالهای گویندگی، در شبکه های رادیویی دیگر از جمله پیام، نمایش (برنامه «استودیو ۸»)، سلامت (برنامه «سیب سرخ خورشید»)، جوان (برنامه‌های «کلاس جوونی»، «سه ستاره» و «ما بازیگریم») و رادیو فصلی نیز حضور داشته است.

داماد ابراهیم حاتمی کیا کیست

حواشی اجرای برنامه نوروزترین نوروز

رونقی در اسفند ۹۹ و فروردین ۱۴۰۰ اجرای برنامه نوروزترین نوروز را در کنار محیا اوسناوندی را بر عهده داشت.

برنامه های که قرار بود امیرحسین صدیق و همسرش، باران خوش‌اندام در شبکه تهران اجرا کنند که در لحظه آخر، مجریان تغییر کرده و دو مجری دیگر جایگزین این زوج هنری شدند

این برنامه از ۲۶ اسفندماه تا ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ هر شب ساعت ۲۱ پخش شده و چهره‌های شاخص حوزه‌های مختلف از جمله موسیقی، سینما و تلویزیون، ورزش، سیاست و … مهمان بخش‌های مختلف آن خواهند بود.

مجریان این برنامه عبارتند از محیا اوسناوندی و وحید رونقی، و رضا صادقی و بابک افرا، ساره رشیدی، وحید رونقی و زینب پورابراهیم به عنوان مجری اجرا را بر عهده دارند.

اینستاگرام وحید رونقی گوینده و مجری

اینستاگرام وحید رونقی

پیج اصلی و صفحه شخصی وی با آیدی vahidronaghi فعال است که میتوانید با فالور کردن تصاویر بیشتری را از این مجری و گوینده با سابقه رادیو و تلویزیون را مشاهده کنید.

آثار و اجراها

گوینده آنونس برنامه های رادیو جوان

گوینده تیزر فیلم ها و سریال ها در آی فیلم

تهیه کننده برنامه تصویر زندگی

نویسنده شریه چلچراغ

گوینده تهران در شب رادیو تهران

گوینده انجمن گویندگان جوان

زندگینامه وحید رونقی گوینده و مجری رادیو و تلویزیون

عکس نیره حاتمی کیا همسر وحید رونقی و دختر ابراهیم حاتمی کیا

3 دیدگاه در “بیوگرافی و عکس های وحید رونقی مجری و گوینده

  1. فرهاد گفت:

    وحید رونقی عالی

  2. علی یثربی نیا گفت:
    5
    2

    آقای وحیدرونقی اصالتا تبریزی و ترک هستند

  3. اجتمانو گفت:
    2
    2

    ممنون از این مطلب کاربردی

نظرات