خلاصه داستان ، اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری

0

“سریال زخم کاری”، کار جدید محمدحسین مهدویان در نمایش خانگی است که پیش از این کارگردانی ماجرای نیمروز و ماجرای نیم روز رد خون را بر عهده داشته است.

در ادامه به معرفی و آشنایی کاملاین سریال به همراه زمان پخش و اسامی و بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان و عوامل و تعداد قسمت ها و همه چیز که باید درباره این سریال بدانید را اینجا بخوانید

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری + خلاصه داستان و زمان پخش

سریال زخم کاری محمدحسین مهدویان

مجموعه تلویزیونی زخم کاری محصول سال ۱۴۰۰ به کارگردانی محمدحسین مهدویان در نمایش خانگی است که اولین تجربه اش برای ساخت سریال نمایش خانگی می باشد.

این سریال فعلا با عنوان موقت زخم کاری در حال تولید است و از یکی از پلتفرم های آنلاین در سال ۱۴۰۰ پخش خواهد شد

زخم کاری به تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌ کشیان ساخته خواهد شد و داستانی برمبنای سلطه گری دارد اکثر بینندگان آثار این کارگردان با محتوا و موضوعات فیلم ها و سریال های جنجالی او آشنا هستند و با توجه به پیشینه قبلی مهدویان ، احتمال ساخت اثری جنجالی با بازیگران شاخص و چهره های سینمایی مطرح میرود.

محمدحسین مهدویان کارگردان زخم کاری

جزئیات پخش سریال زخم کاری محمدحسین مهدویان

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری

لیست بازیگران زخم کاری تا اینجای کار عبارتند از امیر جعفری , رعنا آزادی ور , مهدی پاکدل و سارا بهرامی , هادی حجازی فر و سیاوش طهمورث و جواد عزتی …. هستند که در ادامه بازیگران جدیدی نیز به آن اضافه میشوند.

حضور زوج هنری جدید و تازه عروس و داماد سینمای ایران یعنی رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل در این سریال قطعی شده است.

همبازی شدن رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل در سریال زخم کاری

همبازی شدن مهدی پاکدل و همسرش رعنا آزادی ور در سریال زخم کاری

موضوع و خلاصه داستان

داستان و موضوع این سریال با مضمون سلطه است و که به زودی پس از طی کردن مراحل پیش تولید وارد فاز فیلمبرداری می شود، داستانی خاص و جنجالی دارد.

پلتفرم فیلیمو ۱۶ اسفندماه فیلیمو در گزارشی درباره برنامه های سال ۱۴۰۰ خود اعلام کرد که در سال جدید ۳۰ سریال جدید را تولید می کند که سریال جدید محمدحسین مهدویان از آن جمله است.

مهدویان به تازگی فیلم سینمایی «شیشلیک» را دد جشنواره فجر ۹۹ داشت که داستان و موضوعی متفاوت نسبت به کارهای قبلی او بود و در ژانر ومدی اجتماعی و طنز با بازی پژمان جمشیدی و ساخته شده بود

امیر جعفری (زادهٔ ۱۰ شهریور ۱۳۵۳ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. همسر او ریما رامین‌فر نیز بازیگر است و یک پسر دارد.

امیر جعفری در زخم کاری مهدویان

امیر جعفری در زخم کاری

جواد عزتی بازیگر زخم کاری محمدحسین مهدویان

جواد عزتی بازیگر سریال زخم کاری

سارا بهرامی در زخم کاری مهدویان

سارا بهرامی در کار جدید محمدحسین مهدویان

هادی حجازی فر در زخم کاری مهدویان

خلاصه داستان سریال زخم کاری

نظرات