سریال مینو | بازیگران سریال مینو + خلاصه داستان سریال مینو

1

بازیگران سریال مینو + خلاصه داستان

سریال مینو که قبلا «آشوب» نام داشت و تغییر نام داد به کارگردانی امیر پوروزیری و تهیه کنندگی مهدی همایونفر برای پخش از یکی از شبکه‌های سیما تولید شده است.

سریال مینو
بخش‌هایی از سریال «مینو» در بوستان ولایت، آبادان، خرمشهر، شهرک سینمایی دفاع مقدس و شهرک سینمایی غزالی مقابل دوربین رفته است. گروه صحنه و دکور برای تصویربرداری تعدادی از سکانس‌ها در خرمشهر، لوکیشن‌های این شهر را در بوستان ولایت دکورسازی کردند.

خلاصه داستان سریال مینو :

این مجموعه عاشقانه‌ای است که در تابستان و پاییز ۵۹ در روزهای آغازین جنگ تحمیلی می‌گذرد و روایتی از عشق، خیانت و انتقام است که ناگهان با شروع جنگ شکل دیگری پیدا می‌کند و جای همه‌ چیز و همه‌ کس عوض می‌شود.

سریال ۲۵ قسمتی مینو به کارگردانی امیر پوروزیری محصول تازه مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج است. این سریال روایتی از مقاومت مردم خرمشهر در زمان آغاز جنگ تحمیلی است که داستان آن در ماه‌های منتهی به اشغال این شهر می گذرد. قصه عاشقانه ای بین یک جاسوس عراقی و یک پرستار که فضای ملتهب جنگ آن را دستخوش فراز و فرودهای بسیار می‌کند.

سریال مینو

بازیگران سریال مینو :

عباس غزالی، محمود پاک‌ نیت , سلمان فرخنده، سیاوش طهمورث، مهدیه نساج، پروانه معصومی، مالک سراج بازیگران این سریال هستند که مقابل دوربین ایفای نقش می کنند.

سریال مینو

دیگر عوامل سریال مینو :

کارگردان: امیر پوروزیری، تهیه کننده: مهدی همایونفر، نویسندگان: علی دلگشایی و احسان فکا، مدیر تصویربرداری: آرش خلاق دوست، طراح گریم: کامران خلج، صدابردار: روح الله جعفر بیگلو، مدیر تولید: مجید معدنی، جانشین تولید و مدیر تدارکات: سید مقصود میرهاشمی، طراح صحنه: حمید شهیری، طراح لباس: مژگان عیوضی، عکاس: پدرام نامدار، روابط عمومی: محمد مهدی شیخ صراف، محصول تازه مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج.

  سریال مینو

 

سریال مینو

 

سریال مینو

 

سریال مینو

زمان پخش و شبکه پخش کننده سریال میـنو  :

زمان پخش:شنبه تا چهارشنبه /ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه اول سیما

1 دیدگاه در “سریال مینو | بازیگران سریال مینو + خلاصه داستان سریال مینو

  1. عباس فعله گری گفت:

    ممنون بابت سایت خوبتون خسته نباشید

نظرات