بازیگر نقش سمیرا در سریال خسوف کیست؟ +عکس ها و بیوگرافی

0

پریا مجللی بازیگر نقش سمیرا در سریال خسوف و همسرش کیست؟ عکس ها و بیوگرافی پریا مجللی بازیگر نقش (سمیرا) در سریال خسوف همراه با زندگی شخصی و همسرش را در ادامه در این بخش میخوانید

بازیگر نقش سمیرا در سریال خسوف کیست؟ +بیوگرافی و عکس های واقعی و همسرش

بازیگر نقش سمیرا در سریال خسوف  کیست

مجله حرف تازه – پریا مجللی بازیگر نقش سمیرا در سریال خسوف متولد پنجم بهمن ۱۳۷۰ در تهران و دانش آموخته رشته بازیگری است.

سوابق هنری

پریا مجللی بازیگری را از تئاتر شروع کرده و تاکنون در نمایش «اسب های آسمان خاکستر میبارند!» به کارگردانی الهه یزدی و «قوی تر» به کارگردانی نیما خطیب نژاد و فیلم کوتاه ناخن گیر حضور داشته است.

بازیگر نقش سمیرا در سریال خسوف کیست؟ +عکس های واقعی و بیوگرافی

بیوگرافی بازیگر نقش سمیرا در سریال خسوف

امیر، طبق قول و قرار خانواده ها قرار است با دختردایی خود ازدواج کند. اما سرنوشت برنامه دیگری برای امیر دارد. امیر دل به دختر دیگری می بازد و آشکار شدن این عشق سبب ایجاد چالش های فراوان در خانواده می شود.

عکس شخصی و واقعی بازیگر نقش سمیرا در سریال خسوف

همچنین ببینید: بازیگر نقش آتیه در سریال خسوف کیست؟ + بیوگرافی و عکس های اینستاگرامی

سریال جدید نمایش خانگی خسوف با عنوانی درام و عاشقانه که محصول سال ۱۴۰۰ ایران می باشد و به کارگردانی مازیار میری ساخته شده است، نویسندگی این سریال را نیز حسین تراب نژاد بر عهده داشته است و داستان آن نیز امیر، طبق قول و قرار خانواده ها قرار است با دختردایی خود ازدواج کند. اما سرنوشت برنامه دیگری برای امیر دارد. امیر دل به دختر دیگری می بازد و آشکار شدن این عشق سبب ایجاد چالش های فراوان در خانواده می شود.

بیوگرافی بازیگر نقش سمیرا در سریال خسوف

پریا مجللی در این سریال با شمسی فضل الهی به همراه شهره سلطانی و امین تارخ و فریبا خادمی ، المیرا دهقانی ، کسرا پرتوی ، نیک آفرید سماواتی ، نسیم یعقوبی ، مهدیس توکلی ، امیر حاجی محمدی و سامان مظلومی به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی پریا مجللی بازیگر نقش سمیرا در سریال خسوف

اغلب بازیگران این سریال از عرصه تئاتر به این سریال دعوت شده‌اند که البته برخی از آنها چهره‌های موفق و امتحان پس داده‌ای هستند مثل پوریا رحیمی سام که در جشنواره اخیر فیلم فجر سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرده است.

نظرات