زمان پخش سریال (زخم کاری) با بازی جواد عزتی مشخص شد + معرفی و اسامی بازیگران

0

سریال زخم کاری با بازی جواد عزتی از ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ از شبکه نمایش خانگی از طریق فیلیمو پخش خواهد شد و عوامل زخم کاری اعلام کردند که زیر ۱۵ سال این سریال را تماشا نکنند در ادامه زمان پخش و جزئیات و اسامی بازیگران و داستان و به معرفی این سریال جدید می پردازیم

زمان پخش سریال (زخم کاری) با بازی جواد عزتی مشخص شد + معرفی و اسامی بازیگران

زمان پخش سریال زخم کاری با بازی جواد عزتی

مجله حرف تازه – سریال “زخم کاری” به کارگردانی محمدحسین مهدویان با رده بندی سنی بالای ۱۵ سال آماده پخش شد و سرانجام به زمان پخش رسید و قرار است قسمت اول این مجموعه، روز جمعه ۱۴ خردادماه ۱۴۰۰ با در نظر گرفتن رده بندی سنی ۱۵+ به طور اختصاصی از پلتفرم فیلیمو پخش شود.

بازیگران سریال «زخم کاری» عبارتند از : جواد عزتی ، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی،(با هنرمندی) سیاوش طهمورث، کاظم هژیرآزاد، منوچهر علی‌پور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی، (با معرفی) مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی و نیوشا علی‌پور و مه‌یاس پازوکی بازیگران خردسال آن هستند.

جواد عزتی بازیگر نقش اصلی و کلیدی را در کنار سعید چنگیزیان بازی میکند. جواد عزتی این روزها داغدار برادرش است که در ۱۱ خرداد ماه به طور ناگهانی بر اثر ایست قلبی درگذشت.

سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان که در تهران در حال تصویربرداری است، و این سریال نخستین تجربه سریال سازی مهدویان در شبکه نمایش خانگی است که با سرمایه گذاری فیلیمو آن را کلید زده است و یک نوآر ملتهب است که داستانی پرتنش دارد و تاکنون تمام بازیگران آن جلوی دوربین رفته‌اند.

جواد عزتی در سریال زخم کاری

داستان سریال:

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «من عاشق زمستونای اینجام. قشنگ نیست؟

– قشنگه ولی سختی داره. پنج هزار کیلومتر پرواز می‌کنن فقط برای این که زنده بمونن. اولش خیلی ترسناکه ولی تهش خونه‌شونو پیدا می‌کنن.

– اگه به تهش برسن.

مهدویان به تازگی فیلم سینمایی «شیشلیک» را دد جشنواره فجر ۹۹ داشت که داستان و موضوعی متفاوت نسبت به کارهای قبلی او بود و در ژانر ومدی اجتماعی و طنز با بازی پژمان جمشیدی و ساخته شده بود

نظرات