دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۴۰ چهلم قسمت ۴۰ گیل دخت (تلوبیون)

0

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۴۰ چهلم قسمت ۴۰ گیل دخت (تلوبیون)

قسمت ۴۰ سریال گیلدخت از شبکه یک امشب جمعه ۴ فروردین پخش شد. سریال تلویزیونی گیلدخت بصورت هفتگی حوالی ساعت ۲۲:۱۶ از شبکه یک سیما روی آنتن می رود و در ایام عید نوروز ۱۴۰۲ در حوالی ساعت ۲۳:۳۵ دقیقه از شبکه یک تلویزیون پخش میشود.

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۴۰ چهلم قسمت 40 گیل دخت (تلوبیون)

دانلود قسمت ۴۰ گیل دخت با کیفیت‌های فول اچ دی، اچ دی ۱۰۸۰p] [720p] [480p] از تلوبیون و آپارات و پخش زنده شبکه یک امکان پذیر است.

سریال گیلدخت سریالی جذاب و پر بیننده ازشبکه یک پخش میشود و اینروزها مخاطبان زیادی را جذب خود کرده است. سریال تلویزیونی با موضوع و داستان تاریخی و عاشقانه تاریخی درباره سرنوشت دو دلداده به نام گلنار و اسماعیل میرشکار توسط مجید اسماعیلی ساخته شده است.

سریال گیلدخت قسمت ۴۰

 

مجموعه گیلدخت در ۶۰ قسمت پنجشنبه ها و جمعه ها ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما در حال پخش است. تکرار آن نیز در ساعت های ۲ بامداد، ۹ صبح، ۱۵ ظهر می باشد. همچنین در جمعه شب ها دو قسمت گیلدخت در ساعت ۲۲ از آی فیلم پخش میشود.
بازیگران ای نسریال عبارتنداز: چهره‌هایی همچون سعید بابایی، یوسف صفری بختیاری، بهزاد محسنی، مرتضی نجفی، سعیده جمشیدی، محبوبه صادقی، فرزانه وهاب، زهرا میری، مینرا رفیع ، صبا گرگین‌پور، سعید راد، رضا اکبرپور، یاسمین معاوی، سعید چنگیزیان، شقایق فراهانی، پریوش نظریه، رامتین خداپناهی، حمید ابراهیمی، محمد فیلی، رویا جاویدنیا، مجید سعیدی، زیبا بنماران، فریده دریامج، می باشند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

زمان پخش سریال گیلدخت

سریال گیل‌دخت در گرمدره تهران و استان گیلان فیلمبرداری شده است که لوکیشن های آن را با توجه به اطلاعات تیتراژ پایانی این سریال میتوان تشخیص داد.

این سریال در مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی سازمان صدا و سیما تولید شده‌ است. سریال تلویزیونی گیل‌دخت در سال ۹۸ برای تولید کلید خورد و تا آبان‌ماه ۱۴۰۰ در گیلان و تهران تصویر‌برداری شد و قرار است در ۶۰ قسمت از شبکه یک و شبکه آی فیلم همزمان پخش شود.

اگر قسمت های پخش شده سریال گیل‌ دخت را تماشا نکردید می توانید از بخش دانلود همه قسمت های سریال گیلدخت در پایین صفحه کمک بگیرید

نظرات