بازیگر نقش (پروانه) در سریال لحظه گرگ و میش کیست؟+ بیوگرافی و تصاویر شخصی

0

زهره ساداتی بازیگر نقش پروانه در سریال لحظه گرگ و میش است که از بازیگران نوظهور و تازه کار سینما و تلویزیون است به بهانه پخش مجدد و جدید سریال لحظه گرگ و میش در خرداد ۱۴۰۰ از آی فیلم در ادامه با بیوگرافی «زهره ساداتی» بازیگر نقش «پروانه» در (لحظه گرگ و میش) همسر سوم سروش و زن بابای سوگند در سریال لحظه گرگ و میش و عکس های جدید و پیج اینستاگرام اصلی و ماجرای ازدواج و همسر و فیلم و سریال های جدید این بازیگر یعنی زهره ساداتی در مجله اینترنتی حرف تازه آشنا شوید.

بازیگر نقش (پروانه) در سریال لحظه گرگ و میش کیست؟+ بیوگرافی و تصاویر شخصی

بیوگرافی زهره ساداتی بازیگر نقش پروانه در سریال لحظه گرگ و میش کیست

زهره ساداتی متولد سال ۱۳۶۶، بازیگر نوظهور و تازه کار سینما و تلویزیون و فارغ التحصیل ادبیات نمایشی است که با بازی در سریال لحظه گرگ و میش در نقش پروانه به مخاطبان معرفی شد.

بیوگرافی زهره ساداتی بازیگر نقش پروانه در سریال لحظه گرگ و میش کیست

سوابق هنری

زهره ساداتی فعالیت بازیگری خود را با فیلم سینمایی «رگ خواب» به کارگردانی حمید نعمت الله در سال ۱۳۹۴ آغاز کرد. او برای اولین با سریال «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان وارد تلویزیون شد. او به تازگی بیشتر در زمینه عکاسی و پژوهش مسائل اجتماعی فعالیت دارد و کمتر در زمینه بازیگری کار میکند.

 

بازیگر نقش پروانه در سریال لحظه گرگ و میش کیست؟

 

بازیگر نقش پروانه در سریال لحظه گرگ و میش کیست؟

زهره ساداتی در سریال لحظه گرگ و میش نقش همسر سوم سروش را ایفا کرده اند و لیلا بلوکات بازیگر نقش مریم زیوری در نقش معشوقه سروش ظاهر شد.

سروش در ابتدا با عشق جوانی اش ندا و پس از مرگ ندا با داشتن یک دختر به نام سوگند با یاسمن ازدواج کرد که حاصل این ازدواج یک پسر به نام محمد بود و پس از خیانتش و طلاق یاسمن با منشی خود پروانه که زهره ساداتی است ازدواج کرده است.

پروانه هم در گرگ و میش زن بابایی است که زن سوم مردی شده که می خواهد از طریق او کمبودهای مالی زندگی اش را پوشش داده و به نان و نوایی برسد. به همین دلیل از فرزندان سروش مطلق دل خوشی ندارد و دوست ندارد ردی از آنها در زندگی اش باشد.

نظرات