زمان دقیق پخش و تکرار سریال نجلا ۲ از شبکه سه تلویزیون +ساعت تکرار و بازپخش

1

زمان و ساعت پخش و تکرار سریال نجلا ۲ از شبکه ۳ تلویزیون ۱۴۰۱ و ساعت و زمان تکرار سریال نجلا ۲ در نوروز ۱۴۰۱ و ماه رمضان ۱۴۰۱ و زمان پخش تکرار فصل دوم نجلا (نجلا ۲) از تلویزیونی در ماه رمضان ۱۴۰۱ کی هست؟ را در این صفحه ببینید.

زمان دقیق پخش و تکرار سریال نجلا 2 از شبکه سه تلویزیون +ساعت تکرار و بازپخش

تکرار سریال نجلا ۲ : علاوه بر پخش نوروزی نجلا ۲ قرار است این سریال در ماه رمضان ۱۴۰۱ نیز از شبکه سه پخش شود که ساعت پخش و تکرار فصل دوم نجلا در ماه رمضان امسال بعد از افطار و اذان مغرب خواهد بود

زمان دقیق پخش و تکرار سریال نجلا ۲ از شبکه سه تلویزیون +ساعت تکرار و بازپخش

سریال نجلا ۲ از ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ هر شب ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن شبکه سه در ایام نوروز ۱۴۰۱ پخش میشود و تکرار آن در ساعت های ۳ بامداد، ۹ صبح و ۱۵ بعد از ظهر خواهد بود. شما می توانید این سریال زیبا را با بازی بازیگران محبوب خود تماشا کنید

سریال نجلا ۲ به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و به تهیه‌کنندگی سعید سعدی و با هنرمندی حسام منظور و آزیتا حاجیان در ۴۰ قسمت برای نوروز ۱۴۰۱ و ماه رمضان ۱۴۰۱ پخش میشود. پخش این سریال از یکم فروردین ۱۴۰۱ شروع می شود و تا ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

فصل دوم این سریال در سال ۱۳۵۸ می‌گذرد. نجلا در اوضاع آشفته و ناامنی ها، به عبد که عاشق او شده وعده‌ای می‌دهد که طی آن اگر عبد بتواند او را از مرز ایران و عراق رد کند و به زیارت اربعین برسد، در قبال عشقش به او پاسخ مثبت می‌دهد، اما همه این‌ها در طول مسیر دست‌خوش اتفاق‌هایی می‌شود.

تصویربرداری فصل دوم سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و به تهیه‌کنندگی سعید سعدی از ابتدای تابستان ۱۴۰۰ آغاز شده بود و در لوکیشن‌های مختلفی مانند جنوب تهران، آبادان و خرمشهر، زندان و تعدادی از شهرهای کشور عراق مانند کربلا تولید شده است.

بازیگران این سریال عبارتند از حسام منظور، محیا دهقانی، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی و .. در نجلا به ایفای نقش پرداخته اند.

ساعت تکرار و بازپخش

فصل دوم سریال نجلا در ایام نوروز هر شب ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن شبکه سه سیما می رود و بازپخش و تکرار و بازپخش آن نیز پخش در ساعات ۱:۳۰ بامداد، ۱۰:۰۰ صبح و ۱۴:۳۰ روز بعد خواهد بود و تا ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

1 دیدگاه در “زمان دقیق پخش و تکرار سریال نجلا ۲ از شبکه سه تلویزیون +ساعت تکرار و بازپخش

  1. ا گفت:

    منظور بیا واتساپ

نظرات