بیوگرافی حشمت الله قنبری کارشناس تلویزیون و همسر و فرزندانش + عکس سوابق شغلی

0

بیوگرافی حشمت الله قنبری کارشناس تلویزیون و سخنران و همسر و فرزندانش از تلویزیون تا هلدینگ پارسیان + عکس ها و سوابق کاری و شغلی و خانوادگی حشمت اله قنبری همراه با زندگی نامه و حواشی و آثار و کتاب ها و همه چیز درباره دکتر حشمت الله قنبری همدانی کارشناس مذهبی و سیاسی صدا و سیما و رئیس جدید هلدینگ پارسیان و ماجرای ازدواج و همسر و فرزندان در مجله حرف تازه بخوانید

بیوگرافی حشمت الله قنبری کارشناس تلویزیون و همسر و فرزندانش + عکس سوابق شغلی

بیوگرافی حشمت الله قنبری

دکتر حشمت اله قنبری همدانی, (Heshmatollah Ghanbari) زاده سال ۱۳۴۰ در همدان متولدشد. او استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام از استادان معروف کارشناسی در زمینه تاریخ اسلام که بیشتر مخاطبان صدا و سیما او به عنوان کارشناس مذهبی و سیاسی و سخنران می شناسند.

ویدئوها و کلیپ های سخنرانی های فراوانی درباره تاریخ اسلام از ایشان در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود تا به یکی از چهره های علمی شناخته شده در میان مردم تبدیل شود.

همسر و فرزندان حشمت الله قنبری

از زندگی شخصی و خصوصی ایشان خبری در دست نیست

سوابق شغلی و فعالیت ها

حشمت الله قنبری استاد دانشگاه است که درس تاریخ اسلام را تدریس می کند و سال هاست که با صدا و سیما نیز همکاری دارد و به عنوان سخنران و کارشناس سیاسی تاریخ اسلام در برنامه های زیادی حضور داشته است و به بررسی مسائل تاریخ اسلام می پردازد.

همچنین بخوانید: بیوگرافی ایرج پزشکزاد نویسنده و همسرش و پسرش بهمن + عکس ماجرای درگذشت و آثار 

زندگی شخصی حشمت الله قنبری در هلدینگ پارستان

رئيس هلدینگ پارسیان

آقای قنبری پیش از این ، در برنامه های مذهبی و گاهی سیاسی صدا و سیما ، به بررسی مسائل تاریخ اسلام می پردازد، از سوی سید پرویز فتاح ، با صدور حکمی به عنوان مدیرعامل جدید هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان منصوب کرد.

دکتر حشمت االه قنبری تاکنون چندین تالیف و کتاب را در زمینه تاریخ اسلام به رشته تحرر دراورده که از جمله می توان به آن شش ماه: از حجه الوداع تا فاطمه الوداع ، آیین زندگی اسلامی و انسانی : شرح و تفسیر نامه ی سی و یک نهج البلاغه ، سیری در تاریخ اسلام ، حماسه جاویدان ، خورشید غدیر ، و… اشاره کرد.

متن حکم رئیس بنیاد مستضعفان در خصوص این انتصاب به شرح زیر می باشد:

“نظر به مراتب تعهد، تخصص، شایستگی و سوابق ارزنده، جنابعالی را به مدت ۲ سال به سمت «مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان» منصوب می‌نمایم.

با عنایت به اولویت و اهمیت مسائل فرهنگی و لزوم تحول بیش از پیش در بهره برداری از امکانات موجود گردشگری، در نظر است موسسه موزه‌ها از این تاریخ، ذیل هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان به فعالیت خود ادامه دهد؛ از این رو انتظار می‌رود با بهره گیری از تجارب درخشان در امر ساماندهی موزه‌ها و نیز بهره مندی از نظرات خبرگان عرصه سیاحتی و گردشگری در چارچوب مصوبات هیئت مدیره هلدینگ، نسبت به اعمال اصلاحات لازم در ساختار آن شرکت اقدام فرمایید.

امید است با استعانت از خداوند متعال در کمک به پیشبرد اهداف و برنامه‌های بنیاد و انجام امور محوله موفق باشید.”

عکس های حشمت الله قنبری

هلدینگ پارسیان کجاست

هلدینگ سیاحتی و تفریحی پارسیان مجموعه ای از هتل ها و مراکز تفریحی را شامل شده که از آن میان می توان به هتل استقلال، هما، اوین،‌ آزادی و انقلاب اشاره کرد.

شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان به عنوان بزرگ ترین مجموعه خدمات بندری ، دریایی ، هتلداری، سیاحتی و تفریحی و ریلی در هفت حوزه اصلی هتلداری و رستوران، سیاحتی و تورگردانی و فرهنگی، تفریحی و ورزشی، مدیریت خدمات بندری، حمل و نقل ریلی، توزیع و پخش و حمل و نقل جاده ای و همچنین حمل و نقل دریایی فعالیت دارد.

نظرات