صالحه زهره وند همسر رحیم نوروزی بازیگر کیست + عکس و بیوگرافی

0

صالحه زهره وند همسر رحیم نوروزی بازیگر کیست + عکس و بیوگرافی

“صالحه زهره وند رحیم نوروزی”, رحیم نوروزی بازیگر ایرانی که با بازی در سریال پس از باران به شهرت رسید برای بار سوم ازدواج کرد. او با صالحه زهره وند نوازنده چنگ ازدواج کرد در ادامه عکس و بیوگرافی صالحه زهزه وند همسر سوم رحیم نوروزی را میخوانید

صالحه زهره وند همسر سوم رحیم نوروزی بازیگر کیست + عکس و بیوگرافی

صالحه زهره وند همسر رحیم نوروزی کیست

مجله حرف تازه – رحیم نوروزی بازیگر ایرانی که با بازی در سریال پس از باران به شهرت رسید برای بار سوم ازدواج کرد. او با صالحه زهره وند نوازنده چنگ ازدواج کرد .

در شبکه های اجتماعی عکسی دست به دست میشود که نشان میدهد رحیم نوروزی برای بار سوم ازدواج کرده است

صالحه زهره وند نوازنده چنگ باستانی و لیرا و کالیمبا شاعر و ترانه سرا است و در حال حاضر به تدریس ساز چنگ مشغول است.

زهره وند دانش آموخته کارشناسی رشته موسیقی است و ارشد خود را در رشته ادبیات فارسی گذرانده است. ایشان با سابقه طولانی در تدرس موسیقی و نوازندگی در ارکسترهای مختلف از جمله گروه موسیقی مولانا؛ گروه موسیقی روناک, گروه موسیقی میراث ؛ ارکستر آکادمیک تهران ؛ ارکستر سنتی تالار وحدت ؛ ارکستر استاد مشایخی و… است.

زهره وند ترانه سرایی نیز میکند و با هنرمندان گوناگون از جمله استاد علیرضا افتخاری؛ سید حسام الدین سراج؛ علی زند وکیلی؛ فریدون آسرایی؛ ایلیا منفرد؛ سالار عقیلی؛ مانی رهنما؛ نیما مسیحا؛ محمد حشمتی ؛ حمید بهروزی نیا؛ بابک شهرکی و… همکاری داشته است

ازدواج رحیم نوروزی با صالحه زهره وند

همسر اول رحیم نوروزی

همسر اول این بازیگر هایده حسین زاده بازیگر ایرانی بود که در پس از باران با همسرش همبازی بود، این زوج بعد از مدتی از هم جدا شدند و یک دختر به نام پناه نیز دارند

هایده حسین زاده در نقش زری یکی از خدمتکاران خانه ی ارباب سالاری رو بازی می کردند و دلیل پذیرفتن این نقش رو هم صرفاً دور نبودن از همسرشون اعلام کردند.

آسیه ضیایی همسر رحیم نوروزی

همسر دوم رحیم نوروزی آسیه ضیایی است آسیه ضیایی متولد ۱۳۶۰ در رشت ، بازیگر و نویسنده و فارغ التحصیل رشته بازیگری در مقطع کارشناسی در دانشگاه هنر است و در سریال آسمان من با همسرش همبازی بود.

ازدواج این زوج نیز دوامی نداشت و به جدایی انجامید، آسیه ضیایی هم اکنون به احتمال زیاد در لس انجلس زندگی میکند و تصاویر بی حجاب و عکس های صفحات شخصی این دو هنرمند حاکی از جدایی آنها دارد.

نظرات