ساعت و زمان پخش سریال تولدی دیگر از آی فیلم ۱۴۰۰ + زمان تکرار و بازپخش

0

ساعت پخش سریال تولدی دیگر از آی فیلم ۱۴۰۰ + زمان تکرار و بازپخش

ساعت و زمان پخش سریال تولدی دیگر از شبکه آی فیلم ۱۴۰۰ + زمان تکرار و بازپخش سریال تولدی دیگر از شبکه آی فیلم را از جمعه ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

ساعت و زمان پخش سریال تولدی دیگر از آی فیلم 1400 + زمان تکرار و بازپخش

سریال تولدی دیگر از جمعه ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ جایگزین سریال آرام میگیریم روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و قرار است در ساعت ۱۸:۰۰ از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش شود.

سریال تولدی دیگر محصول سال ۱۳۷۷ به کارگردانی داریوش فرهنگ و تهیه کنندگی بیژن بیرنگ و مسعود رسام با بازی لعیا زنگنه و فریبا متخصص و عبدالرضا اکبری و سه بازیگر کودک سال های قبل گلشید بحرایی (سارا) امین زمانی فرد (سامان) و مهران ضیغمی (سهیل) یکی از پر بیننده‌ترین و سریال‌هایی است که بارها از شبکه های مختلف از جمله آیفیلم پخش شده است

ساعت و زمان پخش تکرار سریال تولدی دیگر از آی فیلم 1400

داستان سریال تولدی دیگر درباره زن و شوهری مرفه است که در کشمکش طلاق با وجود سه فرزند هستند. ماجرای داستان از آنجا آغاز می‌شود که این زن و شوهر موقع رفتن به یک میهمانی در لواسان در حین مشاجره دچار حادثه شده و ماشین آنها به دره سقوط می‌کند و آتش می‌گیرد. شوهر در آخرین لحظات از اتومبیل بیرون می‌پرد و به کمک نیروهای امداد نجات پیدا می‌کند، اما در این تصادف اثری از همسر وی وجود ندارد. زن که چهره‌اش سوخته، توسط یک دکتر جراح پلاستیک پیدا می‌شود و پس از تغییر چهره به صورت پرستاری ناشناس به منزل سابق خود بر می‌گردد و … .

در این سریال بازیگرانی چون؛ زنده‌یاد جمیله شیخی، لعیا زنگنه، عبدالرضا اکبری و ساناز سماواتی و فرهاد جم و… به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ساعت پخش تکرار و بازپخش

این مجموعه تلویزیونی از جمعه ۱۲ شهریور ماه، هر روز ساعت ۱۸:۰۰ پخش و تکرار آن روز بعد در ساعت‌های ۰۲:۰۰ و ۱۰:۰۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود.

نظرات