معرفی کامل بازیگر نقش مارینا در سریال بوم و بانو

0

معرفی کامل بازیگر نقش مارینا در سریال بوم و بانو با بازی شادی کرم رودی بازیگر نقش مارینا کارمند مزون مرجان و نامزد شهاب کیست‌؟ در ادامه یا سوابق و فیلم ها و عکس های وی آشنا می شوید

معرفی کامل بازیگر نقش مارینا در سریال بوم و بانو + عکس شخصی مارینا در بوم و بانو

 

بازیگر نقش مارینا در سریال بوم و بانو کیست‌؟

شادی کرم رودی ایفاگر کاراکتر دختری به نام مارینا در سریال بوم و بانو است که در مزون و خیاطی مرجان با بازی ساغر قناعت و نامزد شهاب با بازی شهروز ابراهیمی در سریال بوم و بانو در سال ۹۹ است.

او در سریال بوم و بانو  در کنار بازیگرانی چون بهنام تشکر در نقش سرهنگ سپنتا,ساغر قناعت در نقش مرجان, مهدی میامی, رحیم نوروزی,امیر غفارمنش, ساناز سماواتی در نقش دلربا ,بهراد خرازی در نقش پیشکار, شهروز ابراهیمی ,شادی کرم رودی ,شیوا خنیاگر افسانه ناصری مهدی فقیه محرم زینال زاده کاوه خداشناس مهوش افشارپناه,آزیتا لاچینی, محمدهادی قمیشی, علی میلانی وقارکاشانی , محمد رشنو، محمد امیری, سعید کیوانمهر و …. ایفای نقش کرده است.

گفتنی است که سریال بوم و بانو به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب و نویسندگی شعله شریعتی محصول سال ۹۹ است که برای اولین بار از شبکه دو سیما پخش شد که داستان و موضوع آن، روایتگر داستانی عاشقانه و تاریخی در دوره پهلوی اول است

بیوگرافی و عکس شادی کرم رودی بازیگر نقش مارینا در سریال بوم و بانو

 

شادی کرم رودی بازیگر نقش مارینا در سریال بوم و بانو

شادی کرم رودی، متولد ۶ مهر ۱۳۶۹ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، فارغ التحصیل لیسانس در رشته نوازندگی از دانشگاه هنر و فوق لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره می باشد، بجزی بازیگری مدرس موسیقی نیز هست.
در یک خانواده چهار نفره به دنیا امده و پدر و مادرش هر دو پزشک هستند و یک برادر نیز دارد که عکسی از پدر و مادرش و برادرش در پیج شخصیش موجود است.

فیلم ها و اینستاگرام شادی کرم رودی

کرم رودی با بازی در فیلم ماهی و گربه به دنیای سینما راه یافت و در نقش مارال جلوی دوربین رفت خیلی زود توانست به چهره شناخته شده ای تبدیل شود ، اما مهم ترین نقشی که تا بحال بازی کرده در فیلم دارکوب به کارگردانی بهروز شعیبی می باشد.

عکس همسر شادی کرم رودی

 

عکس همسر واقعی مارینا در سریال بوم و بانو

وی در سال ۹۷ با آرین وزیر دفتری هنرپیشه و کارگردان و نویسنده فیلمساز ازدواج کرد و مراسم عروسی خود را نیز برگزار کرده و زندگی مشترک خود را آغاز کردند

جوایز و فیلم ها

بهترین بازیگر زن در دوازدهمین دورهٔ جشنوارهٔ ملی دانشجویی فیلم کوتاه سایه برای فیلم مثل بچه آدم
بهترین بازیگر زن در پانزدهمین دورهٔ جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه نهال برای فیلم مثل بچه ادم

۱۳۹۲ ماهی و گربه در نقش مارال
۱۳۹۳ مستانه در نقش مریم
۱۳۹۳ یک شهروند کاملاً معمولی در نقش سارا
۱۳۹۶ دارکوب در نقش تینا
۱۳۹۶ هنوز نه… فیلم کوتاه
۱۳۹۷ جمشیدیه در نقش تمنا

نظرات