نحوه شرکت در رئالیتی شو چهار شگفت انگیز شبکه نسیم ۱۴۰۲ + زمان پخش و تکرار

0

نحوه شرکت در رئالیتی شو چهار شگفت انگیز شبکه نسیم ۱۴۰۲ + زمان پخش و تکرار

رئالیتی شو چهار شگفت انگیز جدیدترین برنامه جذاب و دیدنی شبکه نسیم در قالب دوربین مخفی است که بتازگی در ایام نوروز ۱۴۰۲ هر شب ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش میشود. سری جدید رئالیتی شو چهار شگفت‌ انگیز به تهیه کنندگی مسعود شریعت نیا و کارگردانی احسان محبوبی و ابوالفضل باقری در نوروز ۱۴۰۲ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و یکی از جذابترین برنامه های شوی تلویزیونی می باشد.

رئالیتی شو چهار شگفت انگیز یکی از برنامه های جذاب و جدید شبکه نسیم میباشد که به تازگی از شبکه نسیم پخش میشد و موضوعی در باره دوربین مخفی میباشد این برنامه در عید نوروز ۱۴۰۲ هر شب ساعت ۲۰ پخش میشود.

رئالیتی شو چهار شگفت انگیز

نحوه شرکت در رئالیتی شو چهار شگفت انگیز ۱۴۰۲

چهار شگفت انگیز برای اولین بار در ایران رئالیتی‌ شو با چالش‌هایی واقعی و جذاب و مجازات‌ های سنگین برای بازنده خواهید دید. شیکه نسیم این بار دوربین مخفی خود را در اختیار یک رئالیتی‌شوی جالب و جذاب به نام چهار شگفت انگیز قرار داده که برای مخاطبان و بینندگان جالب بوده است.

زمان پخش و تکرار رئالیتی شو چهار شگفت انگیز از شبکه نسیم نوروز ۱۴۰۲

زمان پخش و تکرار رئالیتی شو چهار شگفت انگیز شبکه نسیم نوروز 1402

فصل دوم رئالیتی شوی چهار شگفت انگیز از شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ و در ایام نوروز ۱۴۰۲ هر شب ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

فصل اول چهارشگفت انگیز به تهیه کنندگی مسعود شریعت نیا و کارگردانی سینا دوراندیشان با شیوه ای جدید و متفاوت از دوربین مخفی سعی در به چالش کشیدن مفاهیم و موضوعات روز جامعه از شبکه نسیم به روی انتن رفت.

فصل دوم رئالیتی شوی چهار شگفت انگیز به تهیه کنندگی مسعود شریعت نیا و کارگردانی ابوالفضل باقری واحسان محبوبی هر شب در ایام عید نوروز ۱۴۰۲ ساعت ۲۰ به روی آنتن شبکه نسیم می رود. تفاوت عمده این فصل با سری قبل در تنوع موقعیت ها، موضوع، نقش ها، رقابت و مجازاتی که برای ان ها در نظر گرفته شده است خواهد بود که به هیجان این برنامه می افزاید.

نحوه ثبت نام و شرکت در برنامه چهار شگفت انگیز شبکه نسیم

نحوه ثبت نام و شرکت در رئالیتی شو چهار شگفت انگیز

تهیه کننده این مسابقه اظهار کرد: در موقعیت تست بازیگری، ما فراخوان واقعی برای جذب و تست بازیگر ارائه کردیم و حتی برخی از مردم بعد از اینکه متوجه دوربین مخفی شدند دلخور هم شدند. حدود ۵۰ نفر برای تست آمده بودند که از این میزان حدود ۱۰ یا ۱۵ نفر خوب بودند و هفت نفر هم رضایت دادند که تصویرشان را پخش کردیم.

پیج اینستاگرام رئالیتی شو «چهار شگفت‌انگیز»

https://instagram.com/4shegeftangiz_tv

اسامی بازیگران رئالیتی شو چهار شگفت انگیز

اسامی بازیگران رئالیتی شو چهار شگفت انگیز

بازیگران این برنامه حسام نام آور، سید سالار میرکریمی،‌ صالح سلامت و مهرداد جوانمردی می باشند که در فضای واقعی با هم رقابت می‌کنند.
بازیگرانی که در این مسابقه در نقش «چهار شگفت‌انگیز» حضور دارند و بیشتر از موقعیت‌های شبه طنز برنامه خودشان به خنده در می‌آیندو واقعاً همین گونه هستند حتی در پشت دوربین.

مسعود شریعت نیا تهیه‌کننده رئالیتی شوی «چهار شگفت‌انگیز» که از شبکه نسیم پخش می‌شود درباره این برنامه و ویژگی‌های آن به خبرنگار مهر بیان کرد: این مجموعه یک رئالیتی شو بین چهار دوست است که در شغل‌های مختلف با هم رقابت کرده و برای یکدیگر چالش درست می‌کنند و بعد از مسابقه‌های انجام شده در این رئالیتی شو، این چهار رفیق نتایج را کنار هم می‌گذارند که کی باخته و کی برده و شخصی که باخته مجازات می‌شود!

موضوع و داستان

داستان چهار شگفت انگیز درباره چالش‌های موجود برای چهار رفیق است : این چهار رفیق هر بار با یک چالش که از طرف خودشان پیشنهاد شده مواجه می‌شوند یک روز چالش خواستگاری راه می‌اندازند، یک روز در کارواش هستند، زمانی نقش استاد هنر را بر عهده دارند که تست می‌گیرد و یک روز دستفروشی می‌کنند. به این ترتیب در شغل‌ها و لوکیشن‌های وارد می‌شوند و خود را می‌آزمایند.

این برنامه متشکل از چند ایده خارجی و ایرانی است. ما سعی کردیم این ایده‌ها را با فرهنگ خودمان تطبیق دهیم. به نظر خودمان آن ظرفیت مورد نظر نمایش داده نشد ولی این برنامه برای الان نبود و شاید لازم بود بعد از جام جهانی پخش می‌شد. در عین حال فرصت تبلیغ و کار کردن بیشتر روی تدوین و اینکه برنامه بهتری به ارائه برسانیم از ما گرفته شد.

این برنامه متشکل از چند ایده خارجی و ایرانی است. ما سعی کردیم این ایده‌ها را با فرهنگ خودمان تطبیق دهیم. به نظر خودمان آن ظرفیت مورد نظر نمایش داده نشد ولی این برنامه برای الان نبود و شاید لازم بود بعد از جام جهانی پخش می‌شد. در عین حال فرصت تبلیغ و کار کردن بیشتر روی تدوین و اینکه برنامه بهتری به ارائه برسانیم از ما گرفته شد.

مسعود شریعت نیا تهیه‌کننده رئالیتی شوی «چهار شگفت‌انگیز» که از شبکه نسیم پخش می‌شود درباره این برنامه و ویژگی‌های آن به خبرنگار مهر بیان کرد: این مجموعه یک رئالیتی شو بین چهار دوست است که در شغل‌های مختلف با هم رقابت کرده و برای یکدیگر چالش درست می‌کنند.

وی با اشاره به نتیجه هر قسمت توضیح داد: بعد از مسابقه‌های انجام شده در این رئالیتی شو، این چهار رفیق نتایج را کنار هم می‌گذارند که کی باخته و کی برده و شخصی که باخته مجازات می‌شود!

نظرات