بیوگرافی زهره ساداتی بازیگر و همسرش + فیلم شناسی و عکسهای جدید اینستاگرام

0

با بیوگرافی «زهره ساداتی» بازیگر نوظهور و تازه کار سینما و تئاتر و تلویزیون ایران ، عکس های جدید زهره ساداتی و همسرش ، زندگینامه زهره ساداتی بازیگر و عکاس مستند و پژوهشگر مسئله اجتماعی و همسرش و ماجرای ازدواج ، اینستاگرام زهره ساداتی ، زندگی شخصی و هنری و سوابق و فیلم ها و سریال ها و زهره ساداتی ویکی پدیا و با زهره ساداتی بازیگر نقش پروانه در سریال لحظه گرگ و میش در مجله حرف تازه آشنا شوید.

زهره ساداتی | بیوگرافی زهره ساداتی بازیگر و همسرش + فیلم شناسی و عکسهای جدید اینستاگرام

بیوگرافی زهره ساداتی بازیگر

زهره ساداتی (Zohreh Sadati متولد سال ۱۳۶۶ در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون و فارغ التحصیل ادبیات نمایشی است که بقش پروانه در سریال لحظه گرگ و میش به مخاطبان معرفی شد.

او پژوهشگر تئاتر ، شاعر ، بازیگر و عکاس مستند و پژوهشگر مسئله اجتماعی ، تراجنسیتی ، کودکان ، مهاجران است.

بیوگرافی زهره ساداتی بازیگر

خانواده و زندگی شخصی

در خانواده مک جمعی به دنیا آمده و پدرش را در ۷ سالگی از دست داده و حالا در بعد از ۱۲ سال عکاسی قصد دارد پروژه عکاسی درباره پدرش را انجام دهد و گفته: پروژه عکاسی درباره بابا من ” این سخت ترین کاری است که در تمام این یازده سال انجام داده ام.
من پس از هفت سال زندگی در تهران ، در ماه مه ۱۹۲۱ دوباره همه چیز را از دست دادم. گفتنی است که زهره ساداتی علاوه بر بازیگر بودن به عنوان پژوهشگر تئاتر ، شاعر ، بازیگر و عکاس مستند و پژوهشگر مسئله اجتماعی ، تراجنسیتی ، کودکان ، مهاجران نیز فعالیت میکند

زهره ساداتی بازیگر و همسرش

سال های فعالیت

کارنامه هنری و بازیگری زهره ساداتی بسیار ناچیز است و او فعالیت زیادی در عرصه بازیگری ندارد و فقط فیلم سینمایی رگ خواب و سریال تلویزیونی لحظه گرگ و میش ثبت شده است .

او پس از این کار دیگر در هیچ فیلم و سریالی دیده نشد و گویا بازیگری حرفه اصلی اش نیست و بیشتر در زمینه عکاسی و پژوهش مسائل اجتماعی فعالیت دارد.

بیوگرافی زهره ساداتی بازیگر نقش پروانه در سریال لحظه گرگ و میش

وضعیت ازدواج و همسر زهره ساداتی بازیگر

اطلاع دقیقی از از وضعیت ازدواج و همسر این باریگر در دست نیست

بازی در فیلم رگ خواب

ساداتی با بازی در فیلم سینمایی رگ خواب وارد سینما شد و در کنار لیلا حاتمی و کوروش تهامی و الهام کردا و لیلا موسوی و … تجارب خوبی را کسب کرد.
عکسزهره ساداتی در سریال لحظه گرگ و میش

بازی در سریال لحظه گرگ و میش در نقش پروانه

این بازیگر در اولین تجریه خود در سریال لحظه گرگ و میش در نقش پروانه منشی دکتر سروش مطلق (نیما نادری) وارد قاب تلویزیون شد و به مخاطبان معرفی شد.

او پس از جدایی از المیرا دهقانی نقش یاسمن این سریال به عنوان همسر سوم دکتر مطلق با او ازدواج کرد.

پروانه هم در گرگ و میش زن بابایی است که زن سوم مردی شده که می خواهد از طریق او کمبودهای مالی زندگی اش را پوشش داده و به نان و نوایی برسد. به همین دلیل از فرزندان بازیگر نقش سروش در لحظه گرگ و میش دل خوشی ندارد و دوست ندارد ردی از آنها در زندگی اش باشد.

زندگینامه پروانه ساداتی و همسرش

حضور در جشنواره فیلم جهانی فجر ۲۰۲۱

ساداتی با فیلم «شنل» به کارگردانی نغمه مقصودلو، نویسندگی نظام حقی آبی و تهیه کنندگی نغمه و نسیم مقصودلو در سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۲۰۲۱ حضور داشت که فیلم جدید او محسوب میشود .

پیج اینستاگرام زهره ساداتی

پیج اینستاگرام زهره ساداتی

پیج اینستاگرام این بازیگر یا نشانی zohrehsadati فعال است که بیشتر آثار عکاسی و پژوهشی خود را به اشتراک گذاشته است.

نظرات