بیوگرافی میلاد مرادی نسب بازیگر نقش شاهین در سریال مدرسه ما + عکس جدید اینستاگرام

0

بیوگرافی میلاد مرادی نسب بازیگر نقش شاهین در سریال مدرسه ما + عکس بزرگسالی

میلاد مرادی نسب بازیگر نقش شاهین در سریال مدرسه ما کیست + عکس های جدید و بزرگسالی میلاد مرادی نسب بازیگر نقش شاهین در سریال مدرسه ما همراه با زندگی شخصی و هنری از شروع تا علت کم کاری در سینما و سرنوشت میلاد مرادی نسب بازیگر سریال مدرسه ما چه شد و الان کجاست با پیج اینستاگرام او در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

شاهین در سریال مدرسه ما

بیوگرافی میلاد مرادی نسب بازیگر

میلاد مرادی نسب بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد ۱۳۷۲ در تهران است که با بازی در سریال مدرسه ما به مخاطبان معرفی شد. او از کودکی وارد بازیگری شده و تاکنون در آثاری وقت خوب بیداری، دیگری، گشت ویژه، تکیه بچه های محله ما، مدرسه ما و سر انگشتان فرشته به عنوان بازیگر فعالیت داشته است.

آقای میلاد مرادی نسب به تازگی کمتر در عرصه بازیگری حضور دارد ودر حال حاضر به عنوان نویسنده و کارگردان تئاتر فعالیت می کند.

بازیگر نقش شاهین در سریال مدرسه ما کیست

بازیگر نقش شاهین در سریال مدرسه ما کیست

میلاد مرادی نسب یکی از بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون ایران که دوران کودکی وارد سینما و تلویزیون شده و تا کنون در چند فیلم و سریال در ایفای نقش کرده است. آخرین بازی وی در فیلم وقت خوب بیداری در سال ۱۳۹۵ و سریال گشت ویژه بوده است.

اگرچه آقای مرادی نسب را به عنوان بازیگر می شناسیم، اما او اینروزها بیشتر در کار نویسندگی و کارگردانی مشغول است.

بیوگرافی میلاد مرادی نسب بازیگر

سوابق بازیگری

او در سریال اینه عبرت در نقش افسانه زن علی خودش درخشید. افسانه دختر حجره داری به نام کدخدایی بود که با علی ازدواج می کند و دانشجوی روانشانسی است و در زندگی شخصی خود با مشکلات زیادی همراه است،

میلاد مرادی نسب نویسنده و کارگردان است. او در سال ۱۳۸۸ در سریال مدرسه ما در کنار بازیگرانی چون علیرضا اوسیوند، اصغر نقی‌زاده، بهزاد خداویسی و کیومرث ملک‌مطیعی تجارب خوبی را کسب کرد.

بیوگرافی میلاد مرادی نسب بازیگر نقش شاهین در سریال مدرسه ما + عکس جدید اینستاگرام

فیلم ها و سریال ای میلاد مرادی نسب

سر انگشتان فرشته

فیلم دیگری

وقت خوب بیداری

و سریالهای گشت ویژه

تکیه بچه های محله ما

مدرسه ما

عکس جدید اینستاگرام بازیگر نقش شاهین در سریال مدرسه ما

منبع: اختصاصی مجله اینترنتی حرف تازه

نظرات