اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال جابربن حیان با نقش + خلاصه داستان و معرفی عوامل

0

سریال جابربن حیان : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال جابربن حیان با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های این سریال همراه با اسامی عوامل با بازی اکبر عبدی،حسن جوهرچی،زیبا بروفه و… در ادامه مطلب میخوانید.

سریال جابربن حیان

این مجموعه به کارگردانی جواد افشار، نویسندگی جواد افشار و ابراهیم علی برزی و تهیه‌کنندگی محمدتقی انصاری محصول سال ۱۳۸۵ در ژانر تاریخی،اجتماعی و خانوادگی است. پخش اولیه این مجموعه تلویزیونی در محرم ۱۳۸۵ از شبکه سه پخش شد.این مجموعه  توسط شبکه الکوثر تولید شده‌است. این مجموعه تلویزیونی در شهرستان‌های خور و بیابانک و کاشان از توابع استان اصفهان تصویربرداری شده‌است.

خلاصه داستان

این سریال به بخشی از زندگینامه «جابر بن حیان» شاگرد ایرانی و برجسته امام جعفر صادق (علیه السلام) می‌پردازد که از خراسان به سمت مدینه حرکت می‌کند تا به نزد امام برود ولی در مسیر راه رویدادهایی برای وی رخ می‌دهد که…

خلاصه سریال جابربن حیان

اسامی بازیگران سریال جابربن حیان

سودابه بیضایی

زادهٔ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۶۰ در شیراز) هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است.وی فارغ‌التحصیل رشته ادبیات است. پدرش دبیر شیمی بوده، دو خواهر کوچکتر از خود دارد که یکی گریمور است و دیگری معماری می‌خواند.وی هیچ نسبتی با بهرام بیضایی کارگردان ایرانی ندارد و فقط تشابه اسمی دارند. از سال ۱۳۸۱ به کلاس‌های بازیگری استاد سمندریان رفت و پس از مدتی برای بازی در فیلم گیس‌بُریده انتخاب شد و بازیگری را با این فیلم آغاز کرد.

بازیگران سریال جابربن حیان

سودابه بیضایی بازیگر سریال جابربن حیان

علیرام نورایی

زاده ۱۸ فروردین ۱۳۵۶، تهران بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون و راوی مسابقه شهروند و مافیا در ایران است.وی تا کنون در سریال‌های آسپرین (مجموعه نمایش خانگی) پول کثیف، جابربن حیان، ماتادور، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، سینمایی سیب ترش، قلاده‌های طلا، سارق روح، پله، همیشه سینما و شاید برای شما هم اتفاق بیفتد و… بازی کرده.

عوامل سریال جابربن حیان

دیگر عوامل

مجری طرح: محمد تقی انصاری،سرپرست صداگذاری: ابولفضل صالحی،مدیر فیلم برداری: فرشاد گل سفیدی،آهنگساز: محمد محمدعلی،سرپرست تدوین: حمیدرضا لوافی و محمدتقی انصاری،طراح گریم: محمدرضا کریمی،طراح صحنه: حبیب کریم زاده،صدابردار: هادی افشار

نظرات