معرفی ۱+۴ رشته پرطرفدار آموزشگاه آرایشگری گل گیس برای مهاجرت

1

همه زیبایی را دوست دارند و تمایل دارند که زیباتر و جذاب تر دیده شوند. به همین دلیل است که آرایشگری یک حرفه بسیار پرطرفدار و پولساز است که بازارکار عالی دارد. محبوبیت آرایشگری محدود به ایران نمی‌شود. در واقع، آرایشگری همه جای دنیا طرفدارهای خاص خود را دارد. یک آرایشگر ماهر در همه جای دنیا می‌تواند درآمد عالی داشته باشد؛ به خصوص اگر در رشته‌های پرطرفداری از قبیل کاشت ناخن، لیفت مژه، گریم و میکاپ و دیگر رشته‌های پرطرفدار حرفه‌ای باشد.

البته باید دقت کنید که اگر قصد مهاجرت و کار در رشته آرایشگری دارید؛ نیاز به تخصص و مهارت دارید. برای کار به عنوان یک آرایشگر حرفه‌ای نمی‌توانید فقط به دانشِ تجربیِ خود از آرایشگری تکیه کنید و باید حتما در دوره‌های آموزش آرایشگری زنانه شرکت نمایید. در این مطلب قصد داریم در محبوب ترین رشته‌های آرایشگری برای مهاجرت و دوره‌های آموزش این رشته‌ها صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

آموزشگاه آرایشگری

آیا با آموزش این دوره‌ها می‌توان مهاجرت کرد؟

یکی از سوالاتی که هنرجوهای دوره‌های آموزش آرایشگری می‌پرسند این است که آیا با شرکت در این دوره‌ها می‌توان مهاجرت کرد؟ شرکت در دوره‌های آموزش آرایشگری در یک آموزشگاه آرایشگری معتبر دو فایده کلی دارد. اول این که شما مهارت کافی را در رشته مورد نظر به صورت تئوری و عملی زیر نظر بهترین اساتید کسب می‌کنید. دومین فایده شرکت در دوره‌های آموزش آرایشگری این است که شما در پایان این دوره‌ها مدرک فنی حرفه‌ای معتبر بین المللی در رشته آرایشگری مورد نظر خود دریافت می‌کنید. در پایان این دوره‌ها، شما با مهارت آرایشگری و مدرک معتبر بین المللی خود، می‌توانید به عنوان یک آرایشگر متخصص مهاجرت کرده و کسب و کار موفقی در کشور مقصد راه اندازی نمایید.

در ادامه ۵ رشته پرطرفدار که مدرک بین المللی دارند و برای مهاجرت مناسبند، به شما معرفی می‌شود.

آموزش گریم و میکاپ با مدرک بین المللی

یکی از پرطرفدارترین رشته‌های آرایشگری در تمام دنیا، رشته گریم و میکاپ است. برای این که بتوانید به عنوان یک میکاپ کار حرفه‌ای مهاجرت کنید باید در دوره‌های تخصصی آموزش میکاپ و گریم با مدرک بین المللی شرکت کنید. در این دوره‌های آموزشی، شما با عنوان متدهای آرایشی مدرن آشنا می‌شوید. به علاوه خواهید آموخت که چه آرایشی مناسب چه نوع صورت و چه مراسمی می‌باشد.

آموزشگاه آرایشگری

اساتید حرفه‌ای و باتجربه در زمینه گریم و میکاپ، تمام نکات مهم را از کشیدنِ خط چشم گربه‌ای گرفته تا آرایش لایت و اروپایی به صورت تئوری و عملی به شما خواهند آموخت. در پایان این دوره، شما مدرک بین المللی دریافت می‌کنید که مهارت و تخصص شما را به عنوان یک میکاپ کار درجه یک تائید می‌کند و می‌توانید در هر کجای دنیا به عنوان یک میکاپ کار حرفه‌ای، فعالیت کنید.

آموزش کاشت مژه یا اکستنشن مژه با مدرک بین المللی

اکستنشن مژه و کاشت مژه بین خانم‌ها در سراسر دنیا بسیار پرطرفدار می‌باشند. با شرکت در دوره‌های آموزش کاشت مژه  با انواع کاشت مژه، جدیدترین مدل کاشت مژه و روش‌های انجام آن‌ها آشنا می‌شوید. در پایان دوره آموزش اکستنشن مژه، شما مدرک معتبر بین المللی اکستنشن مژه دریافت می‌کنید که تخصص شما را در این زمینه گواهی می‌کند. شما با در دست داشتن این مدرک بین المللی می‌توانید به عنوان یک اکستنشن کار مژه مهاجرت کرده و فعالیت خود را در این رشته آرایشی در کشور مقصد شروع کنید.

آموزش کاشت و طراحی ناخن با مدرک بین المللی

کاشت ناخن از جمله رشته‌های آرایشی پرطرفدار در سرتاسر جهان می‌باشد. در دوره‌های آموزش کاشت ناخن شما با انواع وسایل کاشت ناخن و نحوه کار با آن‌ها آشنا می‌شوید. علاوه بر آن، فرنچ ناخن، مانیکور و پدیکور را نیز خواهید آموخت و به روزترین طرح ناخن پا و دست را یاد می‌گیرید. شما در این دوره، نحوه استفاده از خلاقیت خود برای خلق طرح‌های جدید در دیزاین ناخن را زیر نظر اساتید باتجربه یاد می‌گیرید.

آموزشگاه آرایشگری

پس از پایان این دوره آموزشی تئوری و عملی، شما مدرک بین المللی کاشت و طراحی ناخن دریافت می‌کنید که مهارت شما را به عنوان یک ناخن کار تائید می‌کند و به پشتوانه‌ی آن می‌توانید مهاجرت کرده و فعالیت خود را به عنوان یک متخصص در این زمینه آغاز کنید.

آموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو با مدرک بین المللی

لیفت و لمینت مژه و ابرو از جمله خدمات آرایشی مدرن است که طرفداران زیادی در دنیا پیدا کرده است. در دوره‌های آموزش لیفت ابرو صفر تا صد و لیفت مژه شما با انواع روش‌های لیفت ابرو و لیفت مژه آشنا می‌شوید و نحوه انجام آن‌ها را تحت نظر اساتید درجه یک و باتجربه در این رشته به صورت تخصصی یاد می‌گیرید. پس از پایان این دوره آموزشی، شما مدرک بین المللی معتبر فنی حرفه‌ای دریافت می‌کنید. این مدرک بین المللی گواهی می‌کند که شما مهارت لازم برای فعالیت در رشته لمینت و لیفت ابرو و مژه را دارید. با در دست داشتن این مدرک و مهارتی که در طی این دوره کسب می‌نمایید؛ می‌توانید مهاجرت کنید و فعالیت موفقی در این رشته در کشور مقصد داشته باشید.

آموزش شینیون مو با مدرک بین المللی

شینیون مو یکی از رشته‌های آرایشی است که مراجعان و طرفداران زیادی نه تنها در ایران، بلکه در همه دنیا دارد. در دوره‌های آموزش شینیون مو، با به روزترین و پرطرفدارترین انواع شینیون ساده و شیک آشنا می‌شوید و نحوه اجرای هر یک را مرحله به مرحله به صورت تئوری و عملی زیر نظر اساتید خبره و درجه یک خواهید آموخت.

آموزشگاه آرایشگری

پس از پایان این دوره آموزشی شما مدرک بین المللی دریافت می‌کنید که تخصص شما را به عنوان یک شینیون کار حرفه‌ای گواهی می‌کند. با این مدرک بین المللی معتبر شما می‌توانید به عنوان یک آرایشگر متخصص در رشته شینیون مو مهاجرت کرده و در کشور مقصد کسب و کار خود را در این رشته راه اندازی کنید.

چطور در این لاین‌های آرایشگری، متخصص شوم؟

برای این که در این رشته‌های آرایشگری متخصص شوید باید ابتدا در یک آموزشگاه آرایشگری زنانه معتبر ثبت نام کرده و در دوره‌های آموزش آرایشگری با اساتید باتجربه و حرفه‌ای شرکت نمایید تا مدرک بین المللی فنی حرفه‌ای دریافت کنید. سپس، باید در دوره‌های کارآموزی شرکت نمایید تا تجربه بیشتری کسب کنید. باید دقت کنید که هرگز نباید از تمرین دست بکشید. به علاوه باید دائما دانش خود را به روز کنید و از روش‌ها و متدهای جدید مطلع باشید و از دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن و به روز استفاده نمایید. به خاطر داشته باشید که آرایشگری یک هنر است و شما نیازمند خلاقیت هستید تا در کار خود بهترین باشید.

گل گیس، بهترین انتخاب برای آموزش آرایشگری حرفه‌ای

آموزشگاه آرایشگری گل گیس یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه در تهران است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین آموزش آرایشگری را به هنرجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند. از جمله مزایای آموزشگاه آرایشگری گل گیس که آن را از سایر آموزشگاه‌ها متمایز می‌کند عبارتند از:

  • استفاده از اساتید حرفه‌ای و باتجربه
  • دارای بیش از ۱۵ سال تجربه آموزشگاه آرایشگری
  • ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای
  • برگزاری کلاس‌های آموزشی آرایشگری به دو صورت تئوری و عملی
  • امکان آموزش آنلاین علاوه بر حضوری
  • امکان رزرو دوره‌های حضوری و مشاهده آنی دوره‌های آنلاین با پرداخت امن
  • برگزاری کلاس‌های آموزش آرایشگری با رفع اشکال رایگان برای ورود به بازار کار
  • مواد رایگان حین آموزش اکثر دوره

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره آموزش آرایشگری و ثبت نام به سایت آموزشگاه گل گیس به آدرس https://golgisamoz.com مراجعه کنید و یا با شماره‌های ۷۷۷۲۹۶۸۲ و ۰۹۱۲۰۰۴۱۵۸۲ تماس بگیرید.

1 دیدگاه در “معرفی ۱+۴ رشته پرطرفدار آموزشگاه آرایشگری گل گیس برای مهاجرت

  1. yasmina گفت:

    من می خوام مهاجرت کنم روی این لاین ها فکر می کنم حتما باید یکی اش رو انتخاب کنم و زودتر شروع کنم

نظرات