زمان پخش و تکرار فیلم دو نفر و نصفی از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱

0

فیلم دو نفر و نصفی آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار فیلم دو نفر و نصفی برای علاقه مندان به این فیلم را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این فیلم جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

فیلم دو نفر و نصفی

ین فیلم به کارگردانی و نویسندگی یدالله صمدی و تهیه کنندگی گروه فیلم سازی همراه محصول سال ۱۳۶۹ و در ژانر طنز،خانوادگی و اجتماعی است. آقای صمدی این داستان را با نگاهی به داستان سه مرد و یک سبد اثر کولین سِرو نوشته‌است. این فیلم بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفت جوری که علیرضا خمسه کاندیدای بهترین بازیگر نقش دوم مرد در بخش مسابقهٔ سینمای ایران شد. حالا قرار شده این فیلم جذاب ۱۹ آبان ۱۴۰۱ برای چندمین بار از شبکه آی فیلم پخش شود.

از جمله بازیگرانی که در این فیلم خاطر انگیز بازی کرده اند می توان به فرامرز قریبیان،علیرضا خمسه،پریسا اکبر نژاد،آتنه فقیه‌نصیری،اکبر دودکار،فرخ‌لقا هوشمند،لوریک میناسیان،اصغر زمانی،فرهاد خان محمدی،محرم بسیم،فاطمه دانش‌زاد و.. اشاره کرد.

در خلاصه این فیلم آمده زن جوانی دختر ۱۱ ماهه‌اش، پریسا را به پارک می‌بَرَد، اما کالسکه در سراشیبی پارک به حرکت درمی‌آید و از پارک خارج می‌شود. زن مسیری را به دنبال کالسکه می‌دود، اما در نهایت آن را گم می‌کند. کالسکه مقابل خانهٔ دو پسرعمو، به نام‌های خسرو و علیرضا، متوقف می‌شود. خسرو راننده است و علیرضا عکاس دوره‌گرد و دلقک. پسرعموها سعی می‌کنند پریسا را به دیگران بسپارند و از دست او خلاص شوند، اما کسی حاضر نمی‌شود از او نگهداری کند. در نهایت، مجبور می‌شوند خود از پریسا مراقبت کنند. آن دو به‌تدریج به دختر کوچک علاقه‌مند می‌شوند و حضور پریسا زندگی این دو مرد مجرد را به‌کلی تغییر می‌دهد….

زمان پخش فیلم دو نفر و نصفی از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش فیلم دو نفر و نصفی از آی فیلم

این فیلم پنج شنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۲ و تکرار آن روز بعد ساعت ۶ بامداد و ۱۴ ظهر به عنوان سینمایی آخر هفته از شبکه آی فیلم پخش می شود.

امیدواریم از دیدن دوباره این فیلم جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات