زمان پخش و تکرار سریال تصویر یک رویا از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ + ساعت پخش

0

سریال تصویر یک رویا از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال تصویر یک رویا برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این مجموعه جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال تصویر یک رویا از شبکه آی فیلم

این سریال به کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان و سعید رسولی چیذری محصول سال ۱۳۷۶ و ۱۳۷۶ در ژانر اجتماعی،درام و خانوادگی است. این سریال برای بار اول در سال ۱۳۷۷ از شبکه یک سیما پخش شد و مورد توجه مردم قرار گرفته است.نگارش فیلمنامه بر عهده ی اصغر عبدالهی بوده است و متن اولیه آن توسط عزیزاله اسماعیل خوش مردان و ناصر ازقندی آماده شده است. به همین علت قرار است اکنون این سریال از ۲۶ دی ۱۴۰۲ از شبکه آی فیلم پخش شود.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به علی دهکردی، الهام پاوه نژاد، حمید طاعتی، پرویز پورحسینی، اسماعیل شنگله، مهوش افشارپناه، محمد حاتمی، فریده توکلی، سوسن سلیمی، رویا فلاحی، شیرین بینا، پردیس محب تاش و…. می توان اشاره کرد.

در خلاصه داستان سریال آمده است جوانی به نام «مرتضی انصاریان» پس از ده سال تحصیل در انگلستان، به میهن باز می‌گردد تا در زمانِ انجام یک عمل جراحی حساس روی مادرش، بر بالین او حضور داشته باشد. از طرفی پریسا نیز در انتظار اوست تا هرچه زودتر شاهد پیوند زناشویی‌شان باشد، ولی اتفاقاتی رخ می‌دهد که مسیر زندگی آن‌ها را تغییر می‌دهد….

به طور کلی این سریال، داستانی عاشقانه و پرکشش است که به مسائلی مانند اختلافات فرهنگی، ازدواج سنتی و مدرن، و عشق و علاقه می‌ پردازد.

سریال تصویر یک رویا

ساعت تکرار و زمان پخش سریال تصویر یک رویا  از شبکه آی فیلم

این سریال ۱۴ قسمتی از سه شنبه هرشب از ۲۶ دی ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۱۹ و تکرار آن روز بعد ساعت ۳ بامداد و ۱۱ صبح از شبکه آی فیلم پخش می شود.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات