معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم سراسر شب

0

فیلم “سراسر شب، فیلمی ایرانی به کارگردانی فرزاد موتمن و همچنین تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی است. این فیلم در ژانر درام-اجتماعی در سال ۹۶ ساخته و به مدت سه است که در انتظار اکران است. این فیلم که کاملا در سکوت خبری ساخته شد، حالا با شرایط کرونایی و تعطیلی سینماها، پیش بینی می شود این فیلم برای اولین بار به صورت آنلاین اکران شود. ”سراسر شب” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم سراسر شب

 

خلاصه داستان

فیلم “سراسر شب” روایتگر دختری به نام “مهتاب است. او که برای یافتن ردی از “داوود مرادی” که آخرین فرد مرتبط با خواهرش “مریم”، پیش از خواب طولانی مدتش بوده به محل زندگی “داوود” می رود تا پاسخی برای سوالاتش پیدا کند.

داستان فیلم سراسر شب

فرزاد موتمن با اشاره به اینکه “سراسر شب” در تمام مراحل ساخت و نمایش و حتی موقع گرفتن پروانه ساخت دچار مصیبت شد، گفت: “در حال حاضر دوست دارم فیلم در سینما اکران شود، اما متوجه هستم که بیش از سه ماه است سینماها تعطیل هستند و آخرین بحثی هم که در شورای صنفی مطرح شد این بود که «سراسر شب» در ماه رمضان نمایش داده شود یعنی زمانی که کسی مایل به اکران فیلمش نیست.

فرزاد موتمن و الناز شاکردوست

با این حال با وجود تمایل من به اکران عمومی، تصمیم‌گیرنده نهایی صاحب مالی فیلم یعنی تهیه‌کننده آقای نوروزبیگی است و فعلا فقط ‌می‌دانم برای اکران آنلاین و سینما ماشین برنامه‌ریزی شده ولی با اکران در سینما هم مخالفتی نخواهم کرد.”

 

اسامی بازیگران فیلم سراسر شب

اسامی بازیگران فیلم سراسر شب

 

دیگر عوامل

کارگردان: فرزاد موتمن، تهیه کننده: جواد نوروزبیگی، نویسندگان: زامیاد سعدوندیان و فرزاد موتمن، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، مدیر صدابرداری: محمد شاهوردی، مدیر برنامه ریزی و سرپرست گروه کارگردانی: منصور وثوقی، دستیار اول کارگردان: سعید غلامی، طراح گریم: مهرنوش طبیبی، طراح صحنه و لباس: ثنا نوروزبیگی، تدوین: سهراب خسروی، صداگذار: حسین ابوالصدق، آهنگساز: بابک میرزاخانی، دستیار دوم کارگردان: حسن خان محمدپور، منشی صحنه: نسیم سیدعلیخانی، عکاس: رامونا میریان، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد، تبلیغات فضای مجازی: امیرحسین فاضلی، سرپرست گریم: میثم قراگزل.

نظرات