پخش زنده و آنلاین بازی فوتبال اسپانیا و ژاپن پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ در قطر (لینک ها)

0

پخش زنده و آنلاین بازی فوتبال اسپانیا و ژاپن پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ در قطر (لینک ها)

فرکانس و شبکه های پخش زنده بازی فوتبال اسپانیا و ژاپن امشب پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ در جام جهانی ۲۰۲۲ از ساعت ۲۲:۳۰ در شبکه پخش زنده شبکه ۳ سیما و سایت آنتن بطور زنده و آنلاین و شبکه های بدون سانسور و با کیفیت عالی تماشا کنید.

بازی اسپانیا و ژاپن جام جهانی ۲۰۲۲

فرکانس و شبکه های پخش زنده بازی اسپانیا و ژاپن جام جهانی ۲۰۲۲

امروز ۱ دسامبر ۲۰۲۲ تیم های ملی اسپانیا و ژاپن امشب پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ – ساعت ۲۲:۳۰ – ورزشگاه خلیفه در گروه E رقابت‌‌ های جام‌ جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف می روند تا تکلیف تیم صعود کننده به یک هشتم جام جهانی مشخص شود. پخش زنده بازی اسپانیا ژاپن جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از حرف تازه ببینید:

علاوه بر شبکه های داخلی، چند شبکه خارجی و بین المللی نیز پخش بازی امروز را پوشش می دهند که در زیر مشاهده میکنید:

این مراسم را بصورت زنده میتوانید از این لینک و شبکه خارجی بدون سانسور و گزارشگر خارجی اسپورت آنلاین تماشا کنید

تیم های ملی اسپانیا و ژاپن در دیداری حساس در مرحله سوم دور گروهی جام جهانی قطر در استادیوم بین المللی خلیفه به مصاف هم میروند.

ژاپن در ۵ بازی اخیرش ۲ کلین شیت داشته و اسپانیا در تمامی پنج بازی اخیرش موفق به گلزنی شده و جالب است بدانید که تنها تقابل دو تیم به دیداری دوستانه در سال ۲۰۰۱ بر می‌گردد که با برتری ۱-۰ لاروخا به پایان رسید

ژاپن دور اول مرحله گروهی آلمان قدرتمند و پرستاره را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست داد تا به نظر از تیم‌های مدعی این دوره جام جهانی به نظر برسد، اما در بازی دوم در برابر کاستاریکا شکست خورد که در بازی اول خود ۷ گل از اسپانیا دریافت کرده بود! ژاپن طبیعتا برای صعود نمی‌تواند منتظر شکست آلمان برابر کاستاریکا باشد و باید خودش با پیروزی یا حداقل کسب تساوی به صعود امیدوار باشد که کاری بس دشوار به نظر می‌رسد.

از سوی دیگر، اسپانیا بعد از پیروزی ۷ گله برابر کاستاریکا در بازی دوم برابر آلمان متوقف شد و حالا انگیزه زیادی برای پیروزی برای در این بازی دارد چراکه با ۴ امتیاز ممکن است صعود نکند. برای تماشای پخش زنده بازی اسپانیا و ژاپن ۱۰ آذر ۱۴۰۱ در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

داور مسابقه ویکتور گومز از آفریقای جنوبی است

ترکیب تیم ها

ژاپن: گوندا ، یوشیدا، ایتاکورا، یامان، ناگاتومو ، اندو، موریتا ، کامدا، کوبو، دوان ، مائدا

اسپانیا: سیمون ، رودری، لاپورت، آلبا، کارواخال ، گاوی، بوسکتس، پدری ، اولمو، تورس، موراتا

 

نظرات