اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال مسافری از هند + خلاصه داستان

0

“مسافری از هند″، سریال خاطره انگیز ایرانی به کارگردانی قاسم جعفری و تهیه کنندگی صدیقه صحت است. این سریال محصول سال ۱۳۸۱ و در ژانر درام و عاشقانه ساخته شده است. (سریال مسافری از هند) که اولین بار در بهار ۸۲ از شبکه سوم در قالب ۲۵ قسمت پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی آنتن صدا وسیما برود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال مسافری از هند + خلاصه داستان

 

خلاصه داستان

سریال “مسافری از هند” روایتگر ماجراهای جوانی به نام “رامین” که قرار است با دختر دایی‌اش “پروانه” ازدواج کند. او برای ادامه تحصیل به هندوستان می‌رود. “رامین” در آنجا دلباخته دختری هندی و غیر مسلمان، به نام “سیتا” می‌شود و تصمیم می‌گیرد تا با “سیتا” ازدواج کند.

داستان سریال مسافری از هند

او که برای روبرو شدن با “پروانه” و متقاعد کردن خانواده، دلهره دارد؛ به همراه سیتا به ایران بازمی‌گردد. در این میان، ورشستگی پدر رامین و مخالفت عموی سیتا نیز جریانات دیگری می‌آفریند…

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال مسافری از هند

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال مسافری از هند

 

دیگر عوامل

کارگردان: قاسم جعفری، تهیه کننده: صدیقه صحت، نویسنده: علیرضا کاظمی‌پور، مشاور و کارشناس مذهبی: علیرضا برازش، تدوین: مجید سیفی، آهنگساز: محمدمهدی گورنگی، طراح گریم: منیره حاتم آبادی – جعفر جوادی، ترانه سرا: افشین یداللهی، خواننده: مهرداد هویدا – علیرضا بلوری، صداگذاری: حامد رضی.

 

نظرات