زمان پخش و تکرار سریال نیکان از شبکه سه سیما ۱۴۰۲ + روزها و ساعت پخش

1

زمان پخش سریال نیکان : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال نیکان برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

زمان پخش سریال نیکان

این مجموعه به کارگردانی علی سراهنگ و تهیه‌ کنندگی کامران مجیدی محصول سال ۱۴۰۱ در زانر اجتماعی،درام و خانوادگی است. نویسندگی این سریال را نسیم محمدی فارسانی و نسیم سیفی پور بر عهده دارند. این سریال ادامه فیلم لاک قرمز نیست، اما قهرمان آن دختر نوجوانی است که وارد چرخه زندگی شده و کارآفرینی می‌کند و همچنین وارد یکسری چالش ها می شود و فضای آن نیز با فضای نسخه سینمایی تفاوت دارد. اکنون قرار است این مجموعه از ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ از شبکه سه سیکا پخش شود و جایگزین سریال آتش و باد می شود.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به سیما تیرانداز،پژمان بازغی،رضا داوودنژاد،شقایق فراهانی،مه‌لقا می‌نوش‌زاد،رویا جاویدنیا،سام کبودوند،نادر شهسواری،مهدی صباغی،فروغ قجابگلو،مریم شعبانی،آزاده مهدی‌زاده،امید سلیمی،محمد یادگاری،نوا نعمتی،نسیم مسلمی و… اشاره کرد.

در خلاصه داستان سریال نیکان آمده است: یه پرنده کوچیک قبل از پرواز، اولین چیزی که تجربه می‌کنه یه حسی شبیه به سقوطه…

از تیزر این سریال که منتشر شده است، به نظر می رسد که شباهت های زیادی به سریال افرا دارد و می تواند مانند افرا در جذب مخاطب موفق عمل کند و به عنوان یکی از کارهای پرمخاطب علی سراهنگ در کارنامه کارگردانی اش ثبت شود.

سریال نیکان

ساعت تکرار و زمان پخش سریال نیکان از شبکه سه سیما

این سریال ۳۰ قسمتی از جمعه هرشب از ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۲۰:۳۰ و تکرار آن روز بعد ساعت ۱:۳۰ بامداد و ۱۴:۳۰ ظهر از سه پخش می شود.

از دیگر هنرمندان این مجموعه می توان به رزا ماندنی،حسین توکلی،حسین شفیعی،فریده دریامج،مهری آل‌آقا،صادق سراهنگ،سعید بحرالعلومی،بهنام تشکر،رونیکا بهرام‌زاده،محمدعلی،اکبرشاهی،اصغر نقی‌زاده،مریم سعادت   و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

1 دیدگاه در “زمان پخش و تکرار سریال نیکان از شبکه سه سیما ۱۴۰۲ + روزها و ساعت پخش

  1. ایلــین گفت:

    پنجشنبه ها پخش میشه؟!

نظرات