معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم اپاتان

0

فیلم “اپاتان، فیلمی ایرانی به کارگردانی حمیدرضا لبافی و تهیه کنندگی سعید مرادی است. این فیلم در ژانر درام و دفاع مقدس در سال ۹۹ ساخته و قرار است برای اولین بار در سال آینده از طریق تلویزیون پخش شود. ”اپاتان” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر آشنا و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم اپاتان

 

خلاصه داستان

فیلم “اپاتان” روایتگر روزهای اول جنگ ایران و عراق در سال ۵۹ است. در روز عروسی طیبه و یاسر؛ داماد برای حفظ خاک و ناموس به ناگاه عروسی را ترک می کند و طیبه در جستجوی همسر، تن به کوچ و جستجوی اجباری می دهد.

داستان فیلم اپاتان

هنوز جزئیات بیشتر از داستان و نحوه ساخت این فیلم منتشر نشده است. با این حال این فیلم ۹۰ دقیقه ای، به عنوان اولین فیلم حمیدرضا لبافی در مقام کارگردانی شناخته می شود.

 

اسامی بازیگران فیلم اپاتان

اسامی بازیگران فیلم اپاتان

 

دیگر عوامل

کارگردان: حمیدرضا لبافی، تهیه کنندگی: سعید مرادی، مجری طرح و مدیر هنری: شهرام قدیری، سرپرست گروه کارگردانی و دستیار اول کارگردان: سعید حران اف، مدیر برنامه ریزی: محمد عفراوی، منشی صحنه: لیلا مربی، مدیر تصویربرداری: پویان آقابابایی، مدیر تدارکات: محمد وطنچی، طراح چهره‌های ویژه رایانه ای: مهرداد علی پور، تدوین: فرشاد معتمدی، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: محمد رضایی، عکاس: بهزاد عباسی و ناظر کیفی: سید فرزاد توفیقی.

نظرات