معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم ملکه + زمان پخش و تکرار

1

فیلم “ملکه”، فیلمی به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر و تهیه کنندگی ابوالقاسم حسینی است. این فیلم در ژانر دفاع مقدس و ضدجنگ در سال ۹۰ ساخته شد. و برای اولین بار در همان سال در سینماهای ایران به اکران درآمد. این فیلم در جشنواره های بسیار از جمله سیمین جشنواره فجر، خانه سینما و جشنواره منتقدین سینما جایزه های فروانی را ازآن خود کرده است. حالا این فیلم قرار است از رسانه ملی به نمایش درآید. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و زمان دیقیق پخش آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم ملکه + زمان پخش و تکرار

 

خلاصه داستان

فیلم “ملکه” روایتگر دیده‌بانی به نام سیاوش (با بازی میلاد کی‌مرام) است که به دنبال فرصتی است تا توانایی‌های خود را نشان دهد. او یک برج پالایشگاه (پالایشگاه آبادان) را برای دیده‌بانی انتخاب می‌کند که بر حیاتی‌ترین مختصات و جایگاه‌های دشمن احاطه دارد.

داستان فیلم ملکه

داشتن چنین دیدگاهی یک فرصت طلایی برای جبهه خودی به وجود می‌آورد، اما با اولین تلفاتی که از دشمن می‌گیرد و ورود شخصیت خیالی داستان (با بازی مصطفی زمانی) که جمشید نام دارد، تردیدها آغاز می‌شود. به یکباره این قدرت مطلق برای کشتن انسان‌ها برای سیاوش ترسناک می‌شود.

 

اسامی بازیگران فیلم ملکه

اسامی بازیگران فیلم ملکه

 

دیگر عوامل

کارگردان: محمدعلی باشه آهنگر، تهیه کننده: ابوالقاسم حسینی، مديرفيلمبرداري: عليرضا زرين‌دست، صدابردار: عباس رستگارپور، طراح گريم: سعيد ملكان، طراح صحنه و لباس: عباس بلوندي، جلوه‌هاي ويژه: محسن روزبهاني، مديرتوليد: مهدي اكبري‌زادگان، عكاس: اميرحسين شجاعي.

 

زمان پخش فیلم ملکه

فیلم “ملکه” قرار است برای اولین بار (پنجشنبه ۸ خرداد ماه) از شبکه یک راس ساعت ۲۲:۰۰ پخش و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۴:۰۰ باز پخش شود.

1 دیدگاه در “معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم ملکه + زمان پخش و تکرار

  1. نوشین گفت:

    بازی میلاد کی مرام در این فیلم بینظیره به امید موفقیتهای بیشتر ایشون

نظرات