بیوگرافی سارا رسول زاده بازیگر و همسرش+ خانواده و آثار جدید

0

سارا رسول زاده، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. او که بیشتر در تلویزیون و تئاتر فعالیت دارد، کمتر بر روی پرده سینما دیده شده است. حالا با خبر پخش سریال “اسفندیار”، تصمیم به معرفی یکی از بازیگران این سریال تلویزیونی یعنی سارا رسول زاده به مناسبت حضور در سریال اسفندیار گرفتیم. در ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل این بازیگر، فیلم شناسی و عکسهای جدید او و ماجرای ازدواج و همسرش می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی و عکس های جدید سارا رسول زاده | بازیگر

 

بیوگرافی سارا رسول زاده بازیگر

سارا رسول زاده، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی در ۱۸ شهریور سال ۶۸ در تهران و در یک خانواده ۶ نفره متولد شد. او فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه تهران و فوق لیسانس کارگردانی است.

 

سالهای فعالیت

رسول زاده بازیگری را با تئاتر از سال ۸۹ شروع کرد. او در دوران دانش آموزی و اوایل دانشجویی در زمینه تئاتر فعال تر شد تا اینکه سال ۱۳۸۹ وقتی ۲۱ ساله بود در برای ورک شاپ دکتر علی رفیعی از بین ۴۰ نفر انتخاب شد.

 سارا رسول زاده تئاتر

رسول زاده سپس سال با ۱۴ نفر دیگر در نمایش یرما به کارگردانی آقای رفیعی اولین بار روی صحنه رفت و به مدت دو سال کنار این کارگردان کار کرد. اما رسول زاده اولین بار در قالب “مجری” در تلویزیون ظاهر شد.

سارا رسول زاده در سریال نجلا

اولین کار او در تلویزیون سال ۱۳۸۸ با برنامه “ترمه طلا” برای گروه کودک به کارگردانی محمدرضا حیدری بود که در آن کار مجری بازیگر بود، بعد از آن برنامه زنده “آفتاب گردان” برای گروه نوجوان در شبکه دو را اجرا کرد. اما با بازی در سریال نمایش خانگی “عاشقانه” و سریال تلویزیونی “نجلا” در نقش نجلا به اوج شهرت رسید.

 

ازدواج و همسر سارا رسول زاده

از وضعیت تاهل سارا اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

سریال و مجموعه های تلویزیونی

  • اسفندیار (۱۴۰۰)
  • نجلا (۱۳۹۹)
  • عاشقانه (۱۳۹۷)
  • و…

پیج اینستاگرام سارا رسول زاده

پیج اینستاگرام سارا رسول زاده

صفحه اینستاگرام این چهره در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نشانی داخل عکس در دسترس عموم قرار دارد

دیگر عکس های جدید و شخصی سارا رسول زاده

عکس جدید سارا رسول زاده

عکس جدید سارا رسول زاده

عکس جدید سارا رسول زاده

عکس جدید سارا رسول زاده

عکس جدید سارا رسول زاده

عکس جدید سارا رسول زاده

با ما همراه باشید.

نظرات