حیوان سال ۱۴۰۱ مشخص شد +عکس و طالع بینی سال ببر نماد سال ۱۴۰۱

4

حیوان سال ۱۴۰۱ مشخص شد +عکس و طالع بینی سال ببر نماد سال ۱۴۰۱

امسال سال چیه ۱۴۰۱ و عکس حیوان سال ۱۴۰۱ و حیوان سال ۲۰۲۲ چیست و طالع بینی حیوان سال ببر و مشخصات سال با نماد ببر ۱۴۰۱ – ۲۰۲۲ و سال ۱۴۰۱ سال چه حیوانی است و حیوان سال ۱۴۰۱ چه حیوانی است و سال تحویل ۱۴۰۱ و تقویم سال ۱۴۰۱ و ببر سمبل چیست و عکس ببر حیوان سال ۱۴۰۱ و خصوصیات متولدین مرد و زن سال ببر را در ادامه این مطلب از مجله حرف تازه دانلود کنید

حیوان سال 1401 - 2022 مشخص شد +عکس و طالع بینی سال ببر نماد سال ۱۴۰۱

مجله حرف تازه – گاهشماری دوازده حیوان یک گاه شماری ایرانی است که بعد از دوران مغول در ایران متداول شده است و تا اوایل قرن جدید خورشیدی نیز، متداول بوده است.
بررسی گاه شمار حیوانی حکایت از آن دارد که این گاه شماری از ترکیب برخی اصول گاه‌شماری جلالی، گاه‌شماری هجری قمری و گاه‌شماری دوازده حیوانی چینی شکل گرفته و در مدت هفت قرن که از یورش مغول به ایران می گذرد و تا سال ۱۳۰۴ هجری خورشیدی در ایران رایج بوده است.

 

حیوان سال ۱۴۰۱ چیست و چه خصوصیاتی دارد

با توجه به نزدیک شدن به سال جدید ۱۴۰۱ اگر به دنبال این هستید که بدانید نماد حیوانی امسال (۱۴۰۱) چیست و سال ۱۴۰۱ سال چه حیوانی می باشد و چه ویژگی و مشخصاتی دارد و سمبل چیست؟ و طالع بینی حیوان سال ۲۰۲۲  – ۱۴۰۰ را بخوانید با ما تا انتهای صفحه همراه باشید.

امسال (۱۴۰۱) سال ببر است و سال ۱۴۰۱ – ۲۰۲۲ سال ببر است. ببر نماد بی باکی و دلیری و نترس بودن است و کاملا در عشق و زندگی روزمره خود شتاب زده عمل می کند و همیشه عاشق قدرت طلبی و رهبری و سلطه بر دیگران است و خوی وحشیگری او باعث شده تا حیوانی خطرناک به نظر آید.

طالع بینی حیوان سال ببر

خصوصیات متولدین زن و مرد سال ببر

خصوصیات متولدین سال ببر اینکه ببر به دنبال ماجراجویی است و عموما افرادی با قدرت ریسک بالا و رهبران با جذبه ای هستند و مسئولت کارهایش را نمی پذیرد. شخصیت ببر بسیار گیراست و هر کسی را وادار به  تعظیم می کند. ببر عاشق رهبری و فرمانروایی است و خود را از همه برتر می داند جنگجویی و بی باکی از خصوصیات بارز متولدین سال ببر است.

متولدین سال ببر درونگرا و زودرنج هستند و همیشه در عشق و عاشقی عجولانه عمل می کنند. مرد و زن متولد سال ببر در ابراز احساسات و عواطف خود بسیار توانمند است و در مقابل همسر خود بسیار احساساتی و رمانتیک است به همین دلیل اکثر خانم ها در زندگی مشترک با یک مرد متولد سال ببر حس خوشایندی دارند.

زن متولد سال ببر دوران کودکی آرامی دارد و در جوانی با قدرت و مقاوم و بسیار سخت کوش است و زندگی با هیجان و ریسک های زیادی روبرو خواهد بود و دوران پیری ببر بسیار آرام و راحت می گذرد.

رنگ شانس متولدین ببر: آبی و سبز و گل شانس انها شکوفه آلو و نماد عددی که برای آنها خوش یمن است، ۷ ، ۳ ، ۱ می باشد.

سال 1401 سال چه حیوانی است؟

مشاغل و کسب و کار متولدین سال ببر

رییس جمهور، نظامی، سیاستمدار، چترباز، ورزشکار، سرکارگر، سردمدار، وزیر، گاوباز و هر شغلی که لازمه آن یک فرد توانا و اندیشمند باشد.

همچنین ببینید: رنگ سال ۲۰۲۲ اعلام شد؟ +عکس و مشخصات رنگ سال ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱

حیوان سال ۱۴۰۱ چگونه انتخاب میشود؟

همانند سال ها و روال های گذشته حیوان سال ۱۴۰۱ را به همان شکل تعیین شد یعنی عدد سال منهای عدد ۶ و حاصل آن تقسیم بر عدد ۱۲ شد و هرچه در باقیمانده این تقسیم باشد که عددی بین ۱ تا ۱۲ است به عنوان عدد حیوان مورد نظر انتخاب می‌شود که سال ۱۴۰۱ هم طبق همین قاعده به نام حیوان ببر نامگذاری شده است.

چه سال هایی متولد سال ببر هستند؟

۱۲۸۱ – ۱۲۹۳ – ۱۳۱۵ – ۱۳۱۷ – ۱۳۲۹ – ۱۳۴۱ – ۱۳۵۳ – ۱۳۶۵ – ۱۳۷۷ – ۱۳۸۹

تقویم حیوان سال های قبل و بعد از سال ۱۴۰۱

تقویم حیوان سال های قبل و بعد از سال 1401

 

مشاهیر متولد سال ببر عبارتند از: چارلز دگوول، تام کروز، مگان فاکس ، لئوناردودی کاپریو، الکس گینس، مریلین مونرو، مارکو پولو، بتهون، دیلان توماس و …

 

4 دیدگاه در “حیوان سال ۱۴۰۱ مشخص شد +عکس و طالع بینی سال ببر نماد سال ۱۴۰۱

  1. علی گفت:

    باسلام با سه صلوات برمحمد والش درصفحه تلگرامم طالع شخص کامل گرفته می

  2. امید رمضان زاده گفت:

    در ایران و فرهنگ ایران باستان سال ببر نداریم و سال پلنگ وجود دارد. حال چرا بر اساس طالع بینی چینی عنوان میکنید سال ببر جای تعجب و تامل داره

  3. کوثر گفت:

    ببر حیوان مورد علاقه منه🥰

  4. علی گفت:

    امسال سال ببر سیاه آب هستش نه ببر عادی یعنی بعد از ۶۰سال تکرار میشه نه هر ۱۲ سال

نظرات