معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم شیرجه بزرگ

0

فیلم “شیرجه بزرگ، فیلمی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی کریم لک زاده و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی است. این فیلم در ژانر درام-معمایی در سال ۹۹ ساخته و چند روزی است که صداگذاری آن به پایان رسیده است. این فیلم که به تازگی ساختش به پایان رسیده است، حالا با شرایط بازگشایی مجدد سینماها در اپیدمی کرونا، پیش بینی می شود این فیلم به عنوان اولین مقاضی های اکران، به صورت عمومی نمایش داده شود. ”شیرجه بزرگ” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم شیرجه بزرگ

 

خلاصه داستان

فیلم “شیرجه بزرگ” روایتگر ماجراهای یک گروهی از پسران و دخترانی است که به دنبال گمشده ای میگردند. “مَرد”و “مریم” برای یافتن گمشده شان همراه با سه جامانده از یک گروه سیرک، وارد سفری پر ماجرا در جاده ها می شوند…

 پگاه آهنگرانی در فیلم شیرجه بزرگ

این فیلم سینمایی که در ژانر جاده ای ساخته شده؛ در شهرهای تهران، گیلان و اطراف مرز ارمنستان فیلمبرداری شده و با پایان مرحله صداگذاری توسط امین شریفی، هم اکنون مراحل پایانی فنی خود را برای اکران های داخلی و خارجی طی می کند.

داستان فیلم شیرجه بزرگ

این فیلم سومین فیلم بلند و سینمایی کریم لک زاده است. او پیش از این فیلم “قیچی” و “کله سرخ” را کارگردانی کرده است. همچنین طراحی پوستر این فیلم سینمایی را سعید فروتن بر عهده داشته که پیش از این پوستر فیلم های “کله سرخ”، “دختری در میان اتاق” و “ماچ سینمایی” را برای لک زاده طراحی کرده است.

 

اسامی بازیگران فیلم شیرجه بزرگ

اسامی بازیگران فیلم شیرجه بزرگ

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: کریم لک زاده، تهیه کننده: محمدرضا شفیعی، دستیار اول کارگردان: مقداد محمدی نژاد، مدیر فیلمبرداری: پویان رنجبر، مدیرصدابرداری: هادی معنوی پور، مدیرتدارکات: امین زاهدمنش، طراح صحنه و لباس: کریم لک زاده، طراح گریم: کریم لک زاده، تدوین: پویان شعله ور، عکاس: محمد حسن زاده، مشاوره رسانه ای: زهرا دمزآبادی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

نظرات