اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال خانواده رابینسون + داستان و عکس و سرنوشت بازیگران

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال خانواده رابینسون با نقش + داستان و عکس های جدید بازیگران سریال خانواده رابینسون همراه با سرنوشت بازیگران و تصاویر بزرگسالی و پیری بازیگران زن و مرد و خردسال سریال خانواده رابینسون به مناسبت پخش از شبکه ۴ در آذر و دی ۱۴۰۰ برای شما آماده کردیم.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال خانواده رابینسون + داستان و عکس و سرنوشت بازیگران

بیوگرافی بازیگران سریال خانواده رابینسون + داستان و عکس و سرنوشت بازیگران

سریال خانواده رابینسون (The adventures of swiss family robinson) با نام اصلی ماجراهای خانوادهٔ سوئیسی رابینسون، سریال تلویزیونی محصول سال ۱۹۹۸ کشور نیوزلند با بازی بازیگران سرشناس و معروفی چون ریچارد توماس و مارگو گان و کرن هاچیسون
چارلوت وُلامز و چان‌تی‌لی‌ئی و تعدادی بازیگر خردسال است که در ۱۱ قسمت تولید و همان سال نیز پخش گردید و به یکی از پر بازدیدترین سریال های تلویزیونی تبدیل شد.

شما میتوانید این سریال را از شبکه ۴ سیما از ۲۳ آذر ۱۴۰۰ هر شب در ساعت ۲۴ و تکرار و بازپخش آن در ساعات ۱۸ و ۱۱ صبح تماشا کنید.

بیوگرافی بازیگران سریال خانواده رابینسون

داستان کامل سریال خانواده رابینسون

بیلی پسر سیاهپوست یتیمی است که در این جزیزه به عضوی از خانواده رابینسون تبدیل میشود. آقای پارسونز میخواهد انتقام برادرش را از رابینسون بگیرد. همچنین خانم امیلی چن یک شاهزاده چینی است که همراه خانواده رابینسون وارد این جزیره میشود …

این سریال ۱۱ قسمتی که با اقتباس از کتابی به همین عنوان به قلم یوهان داوید ویس تولید شده، داستان یک خانواده سوئیسی است که هنگام سفر با کشتی به استرالیا دچار حادثه می شوند و خود را تنها در جزیره ای ناشناخته می بینند اما با گذشت زمان متوجه می شوند آنها تنها ساکنان جزیره نیستند.

«خانواده رابینسون» توسط دیکلان ایمز استرالیایی کارگردانی شده است و ریچارد توماس به همراه مارگو گان در آن نقش آفرینی کردند.

این رمان، داستان ۹ بازماندهٔ یک کشتی غرق‌شده را دنبال می‌کند که در تلاش برای سازگار شدن با زندگی در یک جزیرهٔ متروکه هستند و همچنین پنجمین مجموعهٔ تلویزیونی‌ای بود که از روی «خانوادهٔ سوئیسی رابینسون» تهیه می‌شد و پیش از نیز آن نزدیک به یک دوجین فیلم بر پایهٔ این رمان آن ساخته شده‌بود.

همچنین بخوانید: اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال عازم جهنم Hellbound + داستان و عکس

عکس های جدید بازیگران سریال خانواده رابینسون

ساعت و زمان پخش از شبکه ۴

علاقه مندان به مجموعه های داستانی کلاسیک می توانند «خانواده رابینسون» را هر شب ساعت ۲۴ از شبکه چهار سیما تماشا کنند. این سریال هر روز در ساعت های ۱۱ و ۱۸ بازپخش می شود.

اسامی بازیگران سریال خانواده رابینسون با نقش

  • ریچارد توماس (دیوید رابین)

ریچارد توماس در بیوگرافی بازیگران سریال خانواده رابینسون

  • مارگو گان (الیزابت)
  • مارگو گان در بیوگرافی بازیگران سریال خانواده رابینسونچان‌تی‌لی‌ئی
  • کایرن هاچیسون (Kieren Hutchison)

داستان سریال خانواده رابینسون

  • گرت هاولز (Charlotte Woollams)
  • میا کونینگ (Mia Koning) در نقش (کریستینا)

میا کونینگ در بیوگرافی بازیگران سریال خانواده رابینسون

  • شانتل یی (Chantelle Yee) در نقش (امیلی)

شانتل یی در بیوگرافی بازیگران سریال خانواده رابینسون

  • شارلوت وولمز (Gareth Howells) در نقش بن
  • نوجوانان شیلی (Junior Chile)در نقش بیلی
  • K.C. کلی (K.C. Kelly) درنقش جد

 

نظرات