اسامی و بیوگرافی بازیگران نیوکمپ +‌داستان سریال نیوکمپ و اسامی نقش ها

0

سریال نیوکمپ (۱۴۰۲) : خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال نیوکمپ با هنرنمایی و بازی مینا ساداتی (سایه) ساناز سعیدی (مریم) ، فرزاد فرزین ، لادن ژاوه وند، ایمان صفا ، گیتی قاسمی ، حسن معجونی، شیرین منجمی، معین محمودزاده اکبر عبدی، حمید گودرزی ، بهاره افشاری ، حامد آهنگی، ملیکا شریفی‌نیا، الهه منصوریان، سهیلا منصوریان، ایمان صفا ، گیتی قاسمی، حسن معجونی، شیرین منجمی، معین محمودزاده با عکس ها و نبیوگرافی تمامی بازیگران سریال نیوکمپ همراه و اسامی عوامل و دانلود کامل و زمان پخش ۱۴۰۲ از فیلیمو… در ادامه مطلب میخوانید.

سریال نیوکمپ

«نیوکمپ» نام یک سریال ایرانی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی زینب تقوایی درباره خانواده سرچشمه و شرط بندی است که در سال ۱۴۰۲ تولید شده و در همان سال از بستر نمایش خانگی در پلتفرم فیلیمو پخش شد. این برای اولین بار در ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ساعت ۸ صبح از شبکه فیلیمو منتشر شد و قطعا بسیار موفق و پر مخاطب خواهد بود.

این فیلم به کارگردانی منوچهر هادی محصول سال ۱۴۰۲ در زانر کمدی،اجتماعی و خانوادگی است. این فیلم برای اولین بار در همین سال پخش شد.

اسامی بازیگران سریال نیوکمپ

در سریال نیوکمپ بازیگرذان مطرح و برجسته سینما و تلویزیون ایران چون: ساناز سعیدی ، فرزاد فرزین ، لادن ژاوه وند، ایمان صفا ، گیتی قاسمی ، حسن معجونی، شیرین منجمی، معین محمودزاده اکبر عبدی، حمید گودرزی ، بهاره افشاری ، حامد آهنگی، ملیکا شریفی‌نیا، الهه منصوریان، سهیلا منصوریان، ایمان صفا ، گیتی قاسمی ، حسن معجونی، شیرین منجمی، معین محمودزاده و … به هنرمندی پرداخته اند

خلاصه داستان سریال نیوکمپ

خانواده‌ ای برای فرار از یک بحران مالی، روی بازی ایران و آرژانتین شرط می بندند. آن ها در صورت پیروزی یا مساوی ایران به پول هنگفتی دست پیدا می کنند، اما گل دقیقه ۹۲ لیونل مسی همه چیز را خراب می کند. در واقع این سریال قصه خانواده سرچشمه را در جستجوی رویاهای کوچکشان روایت می کند که رویایی بزرگ در خانه آن ها را می زند…

خلاصه سریال نیوکمپ

بیوگرافی بازیگران سریال نیوکمپ با نقش ها

حمید گودرزی

زاده ۲ آذر ۱۳۵۶ در تهران بازیگر و مجری ایرانی است. نخستین تجربه سینمایی او، بازی کوتاهی در فیلم سهراب به کارگردانی سعید سهیلی می‌باشد. از جمله هنرمندان این سریال می توان به چپ دست،کیش و مات،داماد خجالتی،نیوکاسل،مسافری از هند،زمانه،روز های ابدی و… اشاره کرد.

بازیگران سریال نیوکمپ

حمید گودرزی بازیگر سریال نیوکمپ

بهاره افشاری

زادهٔ ۱۴ تیر ۱۳۶۳بازیگر ایرانی است.او با بازی در سریال او یک فرشته بود به شهرت رسید و سپس ایفای نقش در سریال فاصله‌ها موجب شهرت بیشترش شد. او علاوه بر بازیگری در طراحی لباس نیز فعالیت دارد.از دیگر آثار ایشان می توان به زندگی شیرین،دردسر بزرگ،عشق و جنون،گشت ۳،روز ششم،روزگار قریب،آخرین بازی،نیاز،ممنوعه و… اشاره کرد.

زمان پخش سریال نیوکمپ

دیگر عوامل

مدیر تصویر برداری: مجید گل سفیدی، تدوین: موحد شادرو، آهنگساز: مسعود سخاوت‌دوست، طراح صحنه: قاسم ترکاشوند، صدابردار: وحید دوزنده، طراح گریم: امید گل‌زاده، طراح لباس: آرتا ماهان، صداگذار: امیرحسین صادقی، مدیر برنامه‌ریزی: مجید موثق، دستیار اول کارگردان: علی سخنگو، جانشین تولید: حسین فیض آبادی، مدیر تدارکات: حسین میرزامحمدی، منشی صحنه: مهتاب شهرابی و عکاس: محمد تقوایی.

 

نظرات