بیوگرافی حمیدرضا علی عسگری فوتبالیست و همسرش +عکس خانواده و سوابق

0

بیوگرافی حمیدرضا علی عسگری فوتبالیست و همسرش با سوابق + عکس جدید و زندگی

بیوگرافی حمیدرضا علی عسگری بازیکن

حمیدرضا علی عسگری : زاده ۴ خرداد ۱۳۶۹ در شهر ری تهران بازیکن فوتبال اهل ایران است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی حمیدرضا علی عسگری بازیکن فوتبال و همسرش و فرزندانش و سوابق ورزشی و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

حمیدرضا علی عسگری بازیکن کیست

وی دارای قد ۱۷۴ سانتی‌متر در پُست بازی مدافع کناری و وینگر برای باشگاه های بادران و پرسپولیس، بانک ملی، فجر سپاسی بازی کرده و در حال حاضر برای تیم بادران توپ میزند. حمیدرضا علی‌عسگری بازیکن سابق باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران است و عبدالعلی علی‌ عسگری، رئیس اسبق صدا و سیما عموی اوست. یک خواهر و برادر کوچکتر از خود دارد.

بیوگرافی حمیدرضا علی عسگری فوتبالیست و همسرش با ماجرای بازداشت + عکس جدید و زندگی

سوابق ورزشی

حمید رضا علی‌ عسگری سال ۲۰۳۳ فعالیت های ورزشی خود در فوتبال در باشگاه‌های پایه آغاز کرد و در طول فعالیت های فوتبالی خود به عنوان بازیکن، در تیم ها و باشگاهی مطرح و متعددی بازی کرده است. علی عسگری فوتبال خود را از تیم زمین آغاز کرده و در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان این تیم بازی کرده است. وی در تیم های ایران‌زمین شهرری، بانک ملی، فجرسپاه، پرسپولیس، راه آهن، سیاه‌جامگان، ماشین‌سازی تبریز گل ریحان عضو بوده است. علی عسکری سابقه حضور در تیم ملی فوتبال ایران را در رده های مختف سنی را در کارنامه ورزشی خود دارد. او عضو تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران و جوانان ایران و امید ایران و ایران بوده است.

ایشان فوتبال خود را از تیم ایران زمین آغاز کرده و در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان این تیم بازی کرده‌است. وی سابقه بازی در تیم امید بانک ملی را نیز دارد.

حمیدرضا علی عسگری بازیکن سابق پرسپولیس کیست

حمیدرضا علی عسگری بازیکن سابق پرسپولیس کیست

حمید رضا علی عسگری هافبک سرخ پوشان بعد از جدایی از تیم فجر منطقه دو، از فصل ۱۳۸۷–۱۳۸۸ در لیست ۱۸ نفر پرسپولیس بوده‌است. در سال ۱۳۸۸ وی بیشتر در ترکیب تیم قرار گرفت و در پست‌های مختلفی چون مهاجم، هافبک راست و هافبک میانی بازی کرد. اما پس از چند بازی نیکت‌نشین شد. در نیم فصل دوم و در دربی تهران و در روزی که علیرضا محمد مدافع راست اصلی پرسپولیس محروم بود، در این پست بازی کرد و پایه‌گذار گل اول پرسپولیس شد. با شروع فصل ۱۳۸۹–۱۳۹۰ ابتدا به عنوان بال چپ به میدان رفت اما با مصدومیت ابراهیم شکوری، مدافع چپ پرسپولیس، در این پست بازی کرد و تا پایان فصل بازی در پست‌های مدافع، هافبک و مهاجم راست و چپ را تجربه کرد. علی‌عسگری در سال ۱۳۹۱به‌طور قرضی به تیم راه‌آهن تهران با سرمربیگری علی دایی پیوست و سرانجام در فصل ۱۳۹۲–۱۳۹۳ با بازگشت علی دایی به نیمکت مربی‌گری پرسپولیس، علی‌عسگری نیز به پرسپولیس بازگشت.

سوابق حمیدرضا علی عسگری

سوابق در تیم ملی

حمید رضا علی عسگری در سال ۸۹ توسط افشین قطبی به تیم ملی فوتبال دعوت شد و نخستین بازی ملی خود را مقابل ارمنستان انجام داد. او پیشتر عضور تیم ملی نوجوانان و جوانان و امید بود و در مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا جزو تیم ملی ایران بود و در هر چهار بازی نیز حضور داشت. وی از ارکان اصلی تیم امید در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگژو بود و با این تیم به مقام چهارم این رقابت‌ها رسید.او درباره پیوستن به تیم ملی گفته: آن زمان فقط ۱۸ سالم بود و شاید چون اصلا فکرش را هم نمی کردم از من بخواهد به میدان بروم در حال گرم کردن هم باز استرس نداشتم، تا اینکه یک مرتبه پیروانی به من گفت برو داخل زمین . در آن لحظه هم ما یک گل عقب بودیم. به همین خاطر تا خواستم به ترسیدن فکر کنم متوجه شدم که درون میدان هستم و دارم بازی می کنم.

ماجرای بازداشت حمیدرضا علی عسگری

بخشی از مصاحبه و گفتگوی حمیدرضا علی عسگری

حمیدرضا علی عسگری متولد ۴ خرداد سال ۱۳۶۹ در شهرری تهران هستم. فوروارد چپ و راست هستم، ولی بیشتر دوست دارم در پست هافبک چپ و راست بازی کنم، چون به خاطر دوندگی زیادم می توانم بیشتر برای خودم و تیم فرصت ایجاد کنم.

شروع فوتبال

حسین قدسی در مدرسه فوتبال ایران زمین زحمات فراوانی برایم کشید و همیشه ممنون او هستمو زحماتش را فراموش نمی کنم.

چقدر درس خونده ای؟

در حال حاضر دانشجوی رشته تربیت بدنی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی هستم. دوست دارم کتابهای روانشناسی یا دروس اکادمیک فوتبال بخونم.

دوست داری در آینده چه کاره شوی؟

معلم بودن را خیلی دوست دارم و همیشه از بچگی به این موضوع فکر می کردم.هر زمانی به معلمی یا مربیگری فکر می کنم به یاد مسئوولیت سنگین این دو شغل می افتم آن وقت است که در انتخاب ان دچار تردید می شوم. فکر می کنم در اینده بهتر بتوانم تصمیم بگیرم.

عضو کدام تیم ها بودی؟

نونهالان،نوجوانان و جوانان ایران زمین. سپس امید بانک ملی ، فجر منطقه دو و تیم بزرگسالان پرسپولیس.

با این سن و سال کم خیلی زود به پرسپولیس راه یافتی. دلیل خاصی داشت؟

خیلی خوشحالم و هرگز فکرش را نمی کردم که به این سرعت به چنین جایگاهی برسم.

فکر می کنم مرحله اول دعای خیر پدر و مادرم و کمک و لطف خدا بود و پس از آن تلاش خودم در تمرینات، کمی استعداد ذاتی و بعد هم لطف اقای دایی که خوشبختانه با اعتمادی که به من دارد کاری کرد که حسابی به خودم امیدوار شوم و بیشتر تلاش کنم.

کنار فوتبال چه ورزشهای دیگری انجام می دهی؟

شنا برای حفظ سلامتی و قوای جسمانی ام و پینگ پونگ برای بالا بردن ضربت دقت

وزن و قدت چقدر است؟

۷۴ کیلوگرم وزن و ۱۷۴ سانتیمتر قدم است.

خودت را چطور توصیف می کنی؟

خجالتی هستم در جمع دوستان خیلی کم حرف می زنم . البته برخی معتقدند که این اخلاق خیلی هم خوب است، اما خودم دوست داشتم کمتر خجالتی بودم.

رابطه ات با علی دایی چطور است؟

او مثل یک برادر بزرگتر برای من است و از اینکه با بهترین گلزن جهان کار می کنم به خودم می بالم.

اهل فیلم و سینما هستی؟

زیاد نه. اگر فیلم خوب اکران بشود می روم و می بینم اما اینکه هر دقیقه به سینما بروم نه!

آرزویت چیست؟

حضور در جام جهانی و سپس پیوستن به تیمهای مطرح اروپایی

مصاحبه و گفتگوی حمیدرضا علی عسگری

همسر حمیدرضا علی عسگری کیست

از زندگی خصوصی و وضعیت ازدواج وی خبری منتشر نشده است

اینستاگرام حمیدرضا علی عسگری با عکس های جدید

Hamidreza Aliasgari

تیم های حمیدرضا علی عسگری :

  • بادران ۱۳۹۸ – ۱۳۹۹
  • سیاه جامگان ۱۳۹۷ –
  • ماشین سازی ۱۳۹۶ – ۱۳۹۷
  • بازیکن سیاه جامگان ۱۳۹۵ – ۱۳۹۶
  • بازیکن راه آهن ۱۳۹۱ – ۱۳۹۴
  • تیم ملی فوتبال ایران ۱۳۸۸ – ۱۳۸۹
  • تیم ملی فوتبال امید ایران ۱۳۸۷ – ۱۳۸۹
  • تیم فوتبال پرسپولیس تهران ۱۳۸۶ – ۱۳۹۳
  • تیم ملی فوتبال جوانان ایران ۱۳۸۴ – ۱۳۸۵
  • تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران ۱۳۸۴ –
  • بازیکن تیم فوتبال گل ریحان البرز

سن حمیدرضا علی عسگری

قد و وزن حمیدرضا علی عسگری

عکس های حمیدرضا علی عسگری

نظرات