بیوگرافی و عکس های فرزاد فرزین خواننده

3

بیوگرافی و عکس های فرزاد فرزین خواننده

بیوگرافی فرزاد فرزین

فرزاد فرزین (زادهٔ ۳ تیر ۱۳۶۰ در تهران اصالتا آذری) خوانندهٔ موسیقی پاپ و هنرپیشه است.وی در رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران تا مقطع کارشناسی تحصیل کرده است سپس به به دلیل صدای خاصی که داشته است به هنر روی آورده و در کلاس های آواز شرکت کرده است .

ویژگی اصلی فرزاد فرزین اجرای کنسرت‌های نمایشی همراه با پرفورمنس های جالب است که وی را از دیگر خوانندگان متمایز می‌کند.

فرزاد فرزین

خانواده فرزاد فرزین

او تک پسر خانواده است و یک خواهر هم دارد . پدرش مشاور وزیر راه و ترابری و هم اینک بازنشسته است و مادرش هم رئیس ثبت احوال منطقه یک بوده و الان بازنشسته است.

همسر فرزاد فرزین

فرزاد فرزین ازدواج کرده است و متاهل می باشد و همسر او شیوا کاکاخانی می باشد .

شروع بازیگری

فرزین سال ۸۵ در فیلمی با نام پسران آجری به کارگردانی مجید قاری زاده حاضر شد و در آن نقش یک خواننده را برعهده داشت او در تله فیلمی به نام دنیای محبوب ساخته ارسلان میرحسینی نیز نقشی داشته است. او برای فیلم سوپر استار در سال ۸۷ به کارگردانی تهمینه میلانی نیز آهنگ تیتراژ ساخته است.

دیگر کار سینمایی او سگ های پوشالی نام دارد. او تیتراژ میانی و پایانی تله فیلم سه خط موازی را به کارگردانی محسن افشانی اجرا کرده است، سال ۹۵ در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی ایفای نقش کرده است که چهارمین تجربه بازیگری فرزین به شمار می آید.

فعالیتهای دیگر هنری

او به‌ جز خوانندگی در آلبوم‌هایش، ترانه‌سرایی، آهنگسازی و تنظیم‌کنندگی هم کرده‌است. او کار موسیقی را به‌ صورت رسمی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و هفت آلبوم رسمی دارد. همچنین سابقهٔ بازی در فیلم‌های سینمایی ازجمله پسران آجری، کنسرت روی آب، سگ‌های پوشالی و سریال عاشقانه را داشته‌ است.

تیتراژهای اجرا شده توسط فرزاد فرزین

فرزاد فرزین تیتراژ برنامه‌های تلویزیونی «شب بخیر تهران» (۱۳۸۲)، «کوله پشتی» (۱۳۸۶)، «صبح آمد» (۱۳۸۷)، «با ما اینجا» (۱۳۸۹) سریال «راز پنهان» (۱۳۹۱)، برنامه تلویزیونی«ماه عسل» (۱۳۹۲) سریال آخرین بازی (۱۳۹۳)، و سریال نمایش خانگی عاشقانه (۱۳۹۵) را اجرا کرده‌است.

افتخار آفرینی در جشنواره “Art-Football” روسیه

فرزاد فرزین که به نمایندگی از ایران در Art-Football 2014 شرکت کرده بود، پس از اجرای موفق خود و گروه اش، در مراسم اختتامیه این جشنواره جایزه اجرای بهترین قطعه موسیقی را برای قطعه «با تو» از آن خود کرد.

این اتفاق در حالی بود که سایر جوایز این دوره از بازی‌ها را چهره‌ها و ستاره‌های موسیقی کشورهای ایتالیا، رومانی، هلند، اسلوونی و کره به ترتیب در شاخه‌های: پرفورمنس، اجرای لایو، دی جی، کانتری بلوز و… از آن خود کرده بودند که در این میان دو کشور ایتالیا و رومانی که با خواننده‌های بین‌المللی شان در این دوره از مسابقات شرکت کرده بودند، توانستند بیشترین جایزه‌ها را از آن خود کنند.

پیش تر سایت رسمی این مسابقات دربارهٔ اجرای برنامه فرزاد فرزین در فستیوال مسکو نوشته بود: «اجرایی تحسین برانگیر به همراه یک لایو پرفورمنس قدرتمند».

فرزاد فرزین دقایقی پس از دریافت لوح تقدیر The Best Song Live در گفتگویی کوتاه با «موسیقی ما» گفت: «خوشحالم که حاصل تلاش‌های چند ماهه ما بالاخره به نتیجه نشست و توانستیم برای اولین بار نام ایران را در یک فستیوال معتبر در بین برنده‌های اصلی بیاوریم.»

این فستیوال از تاریخ ۲۳ May (دوم خرداد) لغایت ۱ June (یازده خرداد) در شهر مسکو و فضای باز و تجهیز شده recreation park برگزار شد.

ارکستر این خواننده در روسیه را مهران خلیلی، یاشار و ایلیار خسروی، آرین کشیشی و کسری خدیور تشکیل می‌دادند.

لازم است ذکر شود که در این مسابقات گروه‌های موسیقی بزرگی همچون گروه مشهور «جیپسی کینگز» حضور مؤثر داشتند.

همکاری بین‌المللی

فرزاد فرزین چندی پیش برای برخی برنامه‌های کاری و فعالیت‌های هنری خود به آمریکا سفر کرد و بعد از تقریباً دو ماه به ایران بازگشت.

وی در برنامهٔ کاناپه که برنامه‌ای موسیقی محور در شبکه اینترنتی تی وی پلاس است، در مورد این موضوع گفت که بخاطر برخی همکاری‌ها این سفر را انجام داده که بزودی شاهد کارهای اجتماعی از این خواننده خواهیم بود.

از جملهٔ این همکاری‌ها می‌توان به همکاری با چیکو بنت موزیسین معروف آمریکایی که با خوانندگانی از جمله کیتی پری، لیدی گاگا و انریکه همکاری داشته ذکر کرد که این همکاری با عنوان آسمان خراش منتشر خواهد شد که فرزین برای آن در آمریکا ویدیو نیز در نظر گرفته‌است.

فرزین در این همکاری‌ها به زبان انگلیسی آهنگ هارا اجرا نموده‌است. قبلاً هم این ستاره موسیقی پاپ ایران آهنگ‌هایی را به زبان انگلیسی در آلبوم‌های شخصی و شش از خود منتشر کرده که نشان از برنامه‌ریزی‌های قبلی او برای بین‌المللی شدن و ورود به مارکت موسیقی جهانی دارد.

فیلم‌شناسی فرزاد فرزین

۱۳۹۷ : سریال رقص روی شیشه ( کارگردان : مهدی گلستانه )
۱۳۹۵: سریال عاشقانه (کارگردان: منوچهر هادی)
۱۳۹۲: سگ‌های پوشالی (نویسنده و کارگردان: رضا توکلی)
۱۳۸۹: کنسرت روی آب (کارگردان: جهانگیر جهانگیری)
۱۳۸۵: پسران آجری (کارگردان: مجید قاری زاده)

فرزاد فرزین

کنسرت‌های خاص

فرزاد فرزین توانسته‌است با وجود کمبودها و محدودیت‌های اجرا در ایران که فاصله بسیاری با استانداردهای جهانی دارد کنسرت‌های عالی و شگفتی آفرینی را به اجرا بگذارد.

فرزین به “شومن ((showman))” مشهور است؛ این لقب هم به دلیل اجراهای بسیار قدرتمند او و سورپرایزهای ویژه او در کنسرت‌های تهرانش است که همه را به وجد می‌آورد به او داده شده‌است و بسیاری معتقدند که به جد می‌توان گفت او بهترین کنسرت‌های پاپ ایران را برگزار می‌کند.

فرزاد فرزین برای کنسرت‌های خود گروه کارگردانی قدرتمندی به سرپرستی و کارگردانی کیوان ملک مطیعی دارد که ایشان از ابتدا تا حال حاضر کارگردانی کنسرت‌های ویژه فرزین در شهر تهران را برعهده داشتند.

کنسرت ماسک

مجموعه تصویری ماسک یکی از کنسرت‌های فرزاد فرزین را شامل می‌شود. این مجموعه شامل کنسرت آبان ماه سال ۹۱ «فرزاد فرزین» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی است که پشت صحنه و گفتگوهایی را نیز دربردارد.

در کنسرت آبان ماه سال ۹۱ این خواننده، وی با ماسکی روی سن آمد و پس از لحظاتی ماسک را از صورتش برداشت و برنامه‌اش را به اجرا درآورد که این اتفاق بازتاب‌های فراوانی را در بین اهالی موسیقی در پی داشت. کارگردان هنری این کنسرت «کیوان ملک مطیعی» بود و «صابر احدی» نیز کارگردانی آن را بر عهده داشته‌است.

کنسرت شوک

مجموعه تصویری شوک فرزاد فرزین در مرداد ماه ۱۳۹۵ منتشر شد.

این مجموعه مربوط به کنسرت «شوک» فرزاد فرزین است که در تاریخ ۱۷ مهرماه ۱۳۹۴ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به کارگردانی صحنه «کیوان ملک مطیعی» برگزار شده‌است . کارگردانی هنری این مجموعه توسط برادران بوشهری به تصویر کشیده شده‌است.

همچنین بخش‌هایی از کنسرت ۸ و ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ که با اجرای قطعه قدیمی «پشت صحنه» با حضور مهدی مدرس و مهدی مقدم همراه بود نیز در این مجموعه گنجانده شده‌است تا میزان جذابیت این اثر بیشتر شود.

کنسرت در سال ۱۴۱۰

فرزین در تاریخ ۲۹ تیر ۱۳۹۵ کنسرتی با عنوان “کنسرت در سال ۱۴۱۰” در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کرد که در میان مخاطبین و اهالی موسیقی سر و صدای زیادی را به پا کرد.

در این کنسرت دکور بسیار زیبایی در صحنه طراحی شده بود که تداعی گر سفر در زمان بود و تمامی اعضای گروه از جمله خود فرزین گریم شده و با گریم‌های نسبتاً سنگین خود به اجرای قطعات موسیقی پرداختند.

همچنین به دلیل استقبال قابل توجه مردم این کنسرت بارها تمدید و اجرا شد.

اولین کنسرت ۳D Mapping ایران و خاور میانه

فرزاد فرزین نخستین کنسرت خود را که با شعار «اولین کنسرت ۳D MAPPING ایران و خاورمیانه» معرفی شده بود را شام‌گاه پنجشنبه و جمعه ۱۸ و ۱۹ مهر ماه سال ۱۳۹۲، در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کرد.

این کنسرت با دکوری عظیم به شکل مکعب‌های بزرگ روی هم اجرا شد که البته باعث ایجاد سختی‌های بسیار برای اجرای اعضای گروه فرزاد فرزین (گروه شوک) و نیز خود فرزین شد اما در نهایت به بهترین شکل ممکن و استقبال بسیار مردم برگزار شد.

کنسرت در سالن Dolby theatre

فرزاد فرزین در ۷ بهمن ماه ۱۳۹۶ برابر با ۲۷ ژانویه در سالن Dolby theatre لس آنجلس به روی صحنه رفت.

فرزین در حالی در سالن دالبی تئاتر لس آنجلس به اجرای برنامه پرداخت که تمامی بلیت‌های این کنسرت sold out شده بود و با استقبال با شکوه مخاطبین این خواننده در لس آنجلس مواجه شد.

فرزاد فرزین در این کنسرت با همراه گروه ارکستر خود به سرپرستی «علی ثابت» منتخبی از آثار محبوب و پرمخاطب خود شامل مجموعه آلبوم‌ها و قطعات محبوب سریال «عاشقانه‌ها» را اجرا کرد.

دالبی تئاتر Dolby Theatre که در سال ۲۰۰۱ میلادی تأسیس شده‌است ظرفیت آن ۳٬۳۳۲ نفر و از سال ۲۰۰۲ تاکنون میزبان مراسم اسکار است.

ترانه‌شناسی

آلبوم‌های رسمی

ردیف آلبوم ناشر انتشار

۱ شراره نوای رامشه تیر ۱۳۸۳
۲ شوک ایران گام مهر ۱۳۸۷
۳ شانس هنر اول اسفند ۱۳۸۸
۴ شلیک هنر اول اسفند ۱۳۹۰
۵ شخصی رویال هنر پارس بهمن ۱۳۹۲
۶ شش (۶) هنر اول اسفند ۱۳۹۴
۷ شانزلیزه تصویر دنیای هنر اسفند ۱۳۹۶

آلبوم‌های غیررسمی

ردیف آلبوم انتشار

۱ تعقیب مهر ۱۳۸۵
۲ تهدید آذر ۱۳۸۶

آلبوم‌های گروهی

ردیف آلبوم انتشار

۱ خاص تیر ۱۳۹۰
۲ دلصدا اسفند ۱۳۹۰

آلبوم‌های تصویری

ردیف آلبوم انتشار

۱ ماسک آبان ۱۳۹۱
۲ شوک مرداد ۱۳۹۵

آلبوم‌های اینترنتی

ردیف آلبوم انتشار

۱ تابستونه ۱۳۹۶

فرزاد فرزین

تک‌آهنگ‌ها

نگاه تو ♫ ریمیکس
حالم بده
دنبالت بگردم ♫ ریمیکس
یه خواهش (از آلبوم شانزلیزه)
لعنتی
روزهای تاریک
دیوونه ♫ ریمیکس
دیوونه
خدا منو ببین
کمک کن (به همراه فریدون آسرایی)
مرز (برای مدافعین حرم و شهدای آتش‌نشان)
نگاه تو
عاشقانه
اقیانوس
چرا تو ♫ ریمیکس
تابستونه
مدال مردمی (برای کاروان المپیک ایران)
باور کن
اعتراف (ورژن اجرای زنده)
آدمای بعد تو (از آلبوم ۶)
عاشقم باش
فکر تو ♫ ریمیکس
کوچه‌ها
عاشق
من و تو (زنده و آنپلاگد)
برگرد (زنده و آنپلاگد)
نگرانتم ♫ ریمیکس
هدفون و Today ♫ ریمیکس
شخصی و One More Chance ♫ ریمیکس
جنون
واسه آبروی مردمت بجنگ (به همراه محسن چاوشی)
نگرانتم
شوخی
امید جانم
گریه کن
ماه من
لبه تیغ
خیانت (برگرفته از آلبوم گروهی خاص)
خلیج فارس
بهش بگو (دوست دارم) (اجرا شده در کنسرت)
بچه ♫ ریمیکس
دونه‌دونه ♫ ریمیکس
چیکه چیکه (به همراه حامد حاکان)
راه من (برگرفته از آلبوم گروهی دلصدا)
بوی عیدی
عیدت مبارک
بی‌ تو
نفس بریده (به همراه محسن چاوشی)
نفس بریده (به همراه محسن چاوشی و محسن یگانه)
پنجره ( تیتراژ فیلم تنهاتر از من)
عاشقت بودم
شراره ♫ ریمیکس
چتر شکسته (به همراه مهدی مدرس)
دوئل (به همراه مهدی مدرس)
تقدیر آسمونی (به همراه مهدی مدرس)
ایرونی (به همراه مهدی مقدم و بهزاد ابطحی)
کی اشکاتو پاک میکنه (به همراهی مهدی مدرس بازخوانی آهنگی از ابی)
من یه ایرانیم (به همراه مهدی مقدم؛ داریوش شهریاری، مهدی مدرس و …)
بر سکوی افتخار (تیتراژ برنامه بر سکوی افتخار به همراهی هژیر مهرافروز که پخش نشد)
صبح سپید
یاد استاد
کشتی صلح
پسران آجری
نم‌نم بارون
تو برگشتی (تیتراژ برنامه با ما اینجا)
تو نزدیکی (به همراه بهنام صفوی و علی اصحابی)
هم وطن (به همراه محسن یگانه) (اجرا شده در کنسرت)
هم وطن (به همراه رضا صادقی، مهدی سپهر، محسن فرحی و بهزاد ابطحی و …)
نیشخند (نسخه تک خوانی)
پشت صحنه (به همراه محسن چاوشی، امید عامری، مهدی مدرس و مهدی مقدم)

عکس های فرزاد فرزین

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین

3 دیدگاه در “بیوگرافی و عکس های فرزاد فرزین خواننده

  1. شمیم سروقدی گفت:

    سلام آقای فرزاد فرزین من ۲۲سالم هست و عاشق شما هستم صدای شما به من ارامش میده بعضی موقع ها آهنگ هاتون رو گوش میدم عکستونو بقل میکنم وگریه میکنم 😂😂💋💋💋💋خیلی دوستون دارم انشاالله همیشه سالم بمونین💕💕💕💕

  2. شمیم سروقدی گفت:

    سلاممممم آقای فرزاد فرزین شما خیلی جذاب خوش تیپ زیبا هستین 🤩🤩شاید باورتون نشه من شما رو خیلی خیلی دوس دارم اینم بگم که بعضی موقع ها آهنگ هاتون رو گوش میدم عکستونو بقل میکنم وگریه میکنم 😂💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕لطفا بخونین

  3. shaghayegh گفت:

    ممنونم از لطف شما فرزاد جونم اگه نبودی ما می خواستیم چیکار کنیم

نظرات